Amk valintakoe syksy 2021
Kommentit (1474)
Kun ootte menossa monimuotoon, niin ootteko menossa toiseen kaupunkiin ja aikomatta muuttaa sinne?
Toivottavasti lähipäivinä ei ala kovin aikaisin, jos aamulla pitää junalla kulkea toiseen kaupunkiin
Vierailija kirjoitti:
Kun ootte menossa monimuotoon, niin ootteko menossa toiseen kaupunkiin ja aikomatta muuttaa sinne?
Toivottavasti lähipäivinä ei ala kovin aikaisin, jos aamulla pitää junalla kulkea toiseen kaupunkiin
Mä pääsin Porvoon amkiin ja asun Hesassa, en aio muuttaa vaan suhaan bussilla. Matkat voi sitten opiskella. Hain tuonne koska suht lyhyt matka mutta huomattavasti helpompi päästä kuin Hesan kouluihin. Pääsin tuonne suoraan ja Hesaan hyville varasijoille.
Mistä olette nähneet varasijojen muutokset? Nuo varasijat näkyivät tulleessa sähköpostissa, mutta opintopolku näyttää vain että valinta kesken ja tarjoaa hyväksymään 4. Vaihtoehdon?
Jippii, pääsin Porvoon amkiin! Mulle kävi niin että en harkinnut ihan tarkkaan hakujärjestystä ja kun sain mailin viime viikolla että pääsen 3. hakutoiveeseeni Porvooseen niin aloinkin haluamaan enemmän sinne kuin Poriin jonne olin ylemmällä hakutoiveella 1.varasijalla tai Diakiin johon olin 2. varasijalla. Oli kylmä hiki monta päivää kun tiesi että jos yksikin peruu Porin paikkansa niin päätyisin sitten sinne. Heti kun tänään 16.20 sain mailin että saa ottaa paikan vastaan niin kirmasin ilmoittautumaan! Eli joku onnellinen sosionomiksi tahtova liikkuu nyt sitten sijat ylöspäin noissa!
Jippii - varasija liikahti yhden pykälän ja pääsin ei-ensikertalaisena sisään - musta tulee "isona" toimintaterapeutti! Nyt vapautui Laurea Tikkurilasta sosionomipaikka, johon olin aiemmin hyväksytty.
Mä pääsin xamkiin fyssariks!😍😍🥰
Milloin julkaistaan mitkä on ollut minimi pisteet mihinkin kouluun? Tänään, 14.12, vai vielä myöhemmin?
Vierailija kirjoitti:
Itse en ainakaan aio muuttaa. Tavallaan turhaa, koska suurin osa opinnoista käydään etänä. Usein lähipäivät alkavat n. klo 9.00.
Vierailija kirjoitti:
Mistä olette nähneet varasijojen muutokset? Nuo varasijat näkyivät tulleessa sähköpostissa, mutta opintopolku näyttää vain että valinta kesken ja tarjoaa hyväksymään 4. Vaihtoehdon?
Opintopolussa. Jokaisessa hakukohteessa pitäisi näkyä varasija, ellet ole hyväksytty ylempään hakuvaihtoehtoon. Avaamalla kohdan "lisätiedot", näät enemmänkin lukuja (kaikki hakutavat ja alimmat sisäänpääsypisteet).
Centria sosionomi monimuoto.. Varasija 62. Onkohan ihan turhaa notkua tarkistekemassa opintopolussa varasijaliikehdintää?
Vierailija kirjoitti:
Centria sosionomi monimuoto.. Varasija 62. Onkohan ihan turhaa notkua tarkistekemassa opintopolussa varasijaliikehdintää?
Sanoisin että on :/ Onko sut hyväksytty alempaan hakukohteeseen?
Mulla on ekassa varasija 20+ ja mietin juuri, että voisin suoraan hyväksyä ton kakkosen sitovana. Loppuisi miettimiset, sama ala kuitenkin.
Vielä tänään ei ole varasijat vissiin päivittyneet. Kertokaa jos jollain on!
Nyt on oamkin terveydenhoitaja varasija liikkunut
Vierailija kirjoitti:
Turhaa on. Mut miten et päässyt sisään? Sinnehän oli sika helppo päästä, oisin itekin päässy ihan heittämällä
Vierailija kirjoitti:
Xamkiin fyssariksi 1 varasija🤭
Pääsitkö? Minulla tänään 1. varasija :D
Joo pääsin ja hyväksyin xamkin fyssarin☺️
Vierailija kirjoitti:
Joo pääsin ja hyväksyin xamkin fyssarin☺️
Paljon onnea! 🤗
Onko kokemusta, että päivittyykö varasijat useamman kerran päivässä?
Onko täällä muita tulossa Savoniaan sh monimuotoon Kuopioon? ☺️