Amk valintakoe syksy 2021
Kommentit (1474)
Tänään on ollut vika koe klo 14
Joo näin muistelinkin eli nyt voi ruveta käymään läpi tehtäviä ja niiden vastauksia🤪
Vierailija kirjoitti:
Mitä laitoitte vastauksesti, siihen matikan osion, jossa kysyttiin monta kokonaispalloa voidaan muodostaa noista ympyröistä?
Jos tää oli se sama kuin mulla, missä neliön sisällä oli puolikkaita ja neljäsosa palloja, niin mun mielestä niistä tuli viisi kokonaista.
Haluaisko joku viisaampi avata enkun vastauksia niin voin alkaa laskemaan paljonko tuli miinuspisteitä? :')
Mitä laitoitte siihen missä kysyttii kannattaako minnan tms. Mennä bussilla pyörällä vai moottoripyörällä töihin XD
Ja mitä ruokaa Noora ei voinu tarjota juhlissaan (laktoovosemipollopascolitkuperse Tehtävään :)
Laitoin busilla, silloin se olisi juuri täsmää työpaikalla. Jos menisi pyörällä+suihkussa se olisi 10min etukäteen työpaikalla. Autolla oli ruhkaa menee liian myöhään. Mitä itse laitoit?
Laitoin ettei voi se sitrunaa bla bla ruoka jotain, koska toinen mujaa oli allerginen. Kaikki muut käy kaikille.
Teillä ilmeisesti ollut vähän eri tehtävänanto, omalla kohdalla ei ollut esim. sitruunaa vastausvaihtoehtona eikä omaa autoa kulkuvälineenä toisessa tehtävässä vaan moottoripyörä bussi ja polkupyörä
Vierailija kirjoitti:
Haluaisko joku viisaampi avata enkun vastauksia niin voin alkaa laskemaan paljonko tuli miinuspisteitä? :')
Mikä päivä teit kokeen/mitkä tekstit sulla oli? Jos tänään ap, niin voin yrittää.
Niin, oli joku sitrunaa maustettu ruokaa tyylin.... mites se myssy tehtävää ja ammatit?
Käyttäjä39468 kirjoitti:
Ja mitä ruokaa Noora ei voinu tarjota juhlissaan (laktoovosemipollopascolitkuperse Tehtävään :)
Lohisusheja, kun se pollotyyppi ei voinu syödä niitä.
SYKSY AMK kirjoitti:
Niin, oli joku sitrunaa maustettu ruokaa tyylin.... mites se myssy tehtävää ja ammatit?
Mulla ei ollut mitään sitruunaan tai myssyyn liittyvää tehtävää.
Oli yksi tehtävää missä äiti laittoi lapset riviin ja laittoi eri väriset myssyt päässä.
SYKSY AMK kirjoitti:
Oli yksi tehtävää missä äiti laittoi lapset riviin ja laittoi eri väriset myssyt päässä.
Kaikilla ei ollut. Eri päivinä oli näköjään eri tehtävät.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä39468 kirjoitti:
Lohisusheja, kun se pollotyyppi ei voinu syödä niitä.
Joo tän mäkin vastasin!
Oli samaa pescopaskaa tehtävää mutta eri niminen ihminen oli ja varmaan eri vastauksia. Kummaa :D
SYKSY AMK kirjoitti:
Maanantaina ainakin tästä oli joku versio. En muista enää mitkä ne värit ja vaihtoehdot oli, mutta keskimmäisellä oli eri värinen kuin ensimmäisellä ja koska se näki ensimmäisen värin, niin sen perusteella tiesi omansa.
Meillä olisi lisäksi että viimeinen lapsi huusi ettei tietä oma varinsä. Vastaisin että ensimaisillä on eri väriset kuin viimeinen ei tienyt omansa.( 2+2 samanväriset oli). Khyll tää oli maanantaina.
Milloin on viimeinen pääsykoe päivä nyt syksyllä?