Amk valintakoe syksy 2021
Kommentit (1474)
Ei vielä mitään.. Jokohan tämän viikon lopulla saatais tuloksia.
Vierailija kirjoitti:
Se Englanti oli jostain ulkoavaruudesta napattu!
Onko ideoita mistä voisi löytää samankaltaisia tekstejä harjoittelua varten?
Enimmäkseen siellä tuntuu olevan todella outoja synonyymeja, joita ei keskiverto lukiolainen hallitse.
Synonyms and Antonyms of Words
https://www.thesaurus.com/
Mulla tulee jäämään englannista kiinni, kun en tyhmänä vastannut melkein kaikkiin sitä "en tiedä" -vaihtoehtoa. Harmittaa. Olisi mukavaa kuulla perustelut, miksi se oli tehty niin vaikeaksi. Kun niitä synonyymeja piti hakea, niin mun mielestä toisen ois pitänyt olla semmonen yleiskielinen sana, mutta nyt ei riittänyt se, että ymmärsi lauseen, vaan piti tuntea kaksi erikoista sanaa ja osata yhdistää ne. Oliko siinä lukemisenymmärtämisen kanssa edes mitään tekemistä?
Erikoista että polkuopintoihin haku avattiin jo osassa kouluista vaikka yhteishaun tulokset ei ole tulleet
Huomasko muut, että omiin hakukohteisiin olisi ollut vähemmän hakijoita nyt, kun viimeksi? Ylen sivulta näki siis tämän haun hakijamäärät ja vipusesta viimekertaiset hakijat. Mun kohteissa näytti olevan, esim laurean terveydenhoitaja, joka ykkösenä. Laskenee varmaan sisäänpääsypisterajaakin..
Vierailija kirjoitti:
Huomasko muut, että omiin hakukohteisiin olisi ollut vähemmän hakijoita nyt, kun viimeksi? Ylen sivulta näki siis tämän haun hakijamäärät ja vipusesta viimekertaiset hakijat. Mun kohteissa näytti olevan, esim laurean terveydenhoitaja, joka ykkösenä. Laskenee varmaan sisäänpääsypisterajaakin..
Kyllä omassa hakukohdessa oli vähemmän kuin kevällä. :)
Kyllä. Syksyllä hakee yleensä vain ne pudokkaaat, jotka eivät päässeet oikeassa haussa sisään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Syksyllä hakee yleensä vain ne pudokkaaat, jotka eivät päässeet oikeassa haussa sisään.
Sekä ne, jotka valmistuvat syksyllä puoli vuotta etuajassa että ne työssäkävijät, joille on työn kannalta helpompi olla pois vuoden alusta kuin kesän jälkeen ja ne, joilta työsuhde päättyy vuodenvaihteeseen, ne, joille aloitusajankohdalla ei ole väliä, ne, joiden toivekoulutus ei alkanut syksyllä, mutta alkaa tammikuussa, jajajajajajaja.
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä idiootti!
SYKSY 2021 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä idiootti!
Niin. Vähän ilkeästi sanottu, mutta ehkä siksi en päässy keväällä sisään. Saa nähdä miten nyt käy.
Vierailija kirjoitti:
SYKSY 2021 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä idiootti!
Niin. Vähän ilkeästi sanottu, mutta ehkä siksi en päässy keväällä sisään. Saa nähdä miten nyt käy.
Ok et ole idiootti :D Mutta joo.....saa nähää kuinka paljon pisteet laskee.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkiin koulutuksiin ei ole hakua keväällä.
Lisäksi on monta muuta syytä hakea syksyllä, eikä niistä yksikään ole mainitsemasi.
Jos pääsen kouluun, niin tarjoan teille jokaiselle sihijuoman. 🥂
Suunnittelija kirjoitti:
Jos pääsen kouluun, niin tarjoan teille jokaiselle sihijuoman. 🥂
Mihinkäs sitä pitäis päästä sisälle, jotta näin onnellisesti kävis?
Mun opintopolku latas ja latas ja ajattelin jo että nyt! Mutta tausta olikin vaan vaihtanu väriä sinisestä vihreäksi 🤔 wtf
Qwerty123 kirjoitti:
Mun opintopolku latas ja latas ja ajattelin jo että nyt! Mutta tausta olikin vaan vaihtanu väriä sinisestä vihreäksi 🤔 wtf
Se on se uusi. Sinähän teit haun jo siinä uudessa opintopolussa, siinä vihreä tausta. Kevään haussa oli vielä se vanha sininen kokonaisuudessaan.
Vierailija kirjoitti:
Qwerty123 kirjoitti:
Se on se uusi. Sinähän teit haun jo siinä uudessa opintopolussa, siinä vihreä tausta. Kevään haussa oli vielä se vanha sininen kokonaisuudessaan.
Mutta mulla on ollu vielä viimeksi aamulla klo 8 se sininen 😅
Qwerty123 kirjoitti:
Koin saman, olipa helvetin turhauttavaa.
Onko kellään tuloksia?