Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä asiaa sinä et voi ymmärtää, et sitten millään?

Vierailija
11.01.2015 |

Minä:
-miten särkylääkkeet parantaa juuri sen pääkivun/menkkakivun/yms.
-nykyajan uskontovihaa. Luulis et kaikille on tilaa tässä yhteiskunnassa, ja jokainen vois elää omalla tavallaan
-mielusairaiden ajatuksen juoksua en ymmärrä millään

Kommentit (171)

Vierailija
141/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:21"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:05"]

Nopeat uudet suhteet. Ei vain mene pieneen jakeluun, miksi se "uusi kumppani" pitää esitellä lapsillekin heti ensitapaamisen jälkeen.

[/quote]

Ja miksi pitää heti alkaa yrittää sitä uutta, yhteistä vauvaa? Miksi? Ja tähän suhdeasiana liittyvänä vielä, että miksi ja miten joku voi alkaa touhuihin varatun ihmisen kanssa? Mä korventuisin tunnontuskissani, kun tietäisin, kuinka epätoivoisena siellä kotona saattaa joku mulle tuntematon lastensa kanssa itkeä ja odottaa, ja mä se vaan paneskelen. Ei ymmärrystä, ei. Ja kyllä, paheksun myös todella!

[/quote]

Ja sitä en ymmärrä miten heti yhden suhteen päätyttyä voi rakastaa toista, miten joku pääsee rakastamastaan ihmisestä yli NIIN nopeasti? Rakastiko siinä ihmistä ollenkaan vai vaan pelkkää parisuhteessa oloa. 

Vierailija
142/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:58"]

Minä en ymmärrä vieläkään vaikka se on täällä jo kerran selitetty, prosentin ja prosenttiyksikön eroa

[/quote]

On selkeämpi sanoa, että arvonlisävero nousee prosenttiyksikön (23->24) kuin että se nousee 4,3 prosenttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi en löydä naisystävää. En kai ole tarpeeksi komea, hauska tai jotain.

Vierailija
144/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä niitä mammoja, jotka roikkuvat tällaisilla palstoilla kuten tämä.

Vierailija
145/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä niitä ihmisiä, jotka jäävät väkivaltaiseen suhteeseen jossa kumppani ei vain muutu. Rakkaus ja madaltunut itsearvostus ehkä joo....mutta.....oikeasti. En vaan tajua mikä saa olemaan niin idiootti että jää hakattavaksi vaikka kukaan ei vittu pakota.

Vierailija
146/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 13:20"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 13:14"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 13:08"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 13:07"]

Tämä ja miljoona kertaa toistettuna. Ihan älyttömäksi mennyt kaveripiirissäkin tämä saatanan luuhaaminen.

"On nyt stressi päällä niin ei voi mennä töihin." Mikä vittu vois stressata jos ei tarvitse tehdä yhtään mitään vaan olla tukien avulla työttömänä kämpässä?!

Taitaa vaan olla ryyppy päällä suurimmalla osalla saatana.

Vääh vääh vääh masentaa. No vittu aina ei ole kivaa. Deal with it, saatana.

[/quote]

^^^^  Edellinen oli siis tarkoitettu kakkoseen, eli 2 vastaukseen. Ei suinkaan perseeseen.

[/quote]

Luitko 42:sen vastauksen?

[/quote]

En lukenut. Ei kiinnosta. Mene töihin.

[/quote]

Juuri tällaisia, yksinkertaisia, ihmisiä en ymmärrä. 

Vierailija
147/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 15:02"]

Nopeat uudet suhteet. Ei vain mene pieneen jakeluun, miksi se "uusi kumppani" pitää esitellä lapsillekin heti ensitapaamisen jälkeen.

[/quote]

Ja miksi pitää heti alkaa yrittää sitä uutta, yhteistä vauvaa? Miksi? Ja tähän suhdeasiana liittyvänä vielä, että miksi ja miten joku voi alkaa touhuihin varatun ihmisen kanssa? Mä korventuisin tunnontuskissani, kun tietäisin, kuinka epätoivoisena siellä kotona saattaa joku mulle tuntematon lastensa kanssa itkeä ja odottaa, ja mä se vaan paneskelen. Ei ymmärrystä, ei. Ja kyllä, paheksun myös todella!

[/quote]

Ja sitä en ymmärrä miten heti yhden suhteen päätyttyä voi rakastaa toista, miten joku pääsee rakastamastaan ihmisestä yli NIIN nopeasti? Rakastiko siinä ihmistä ollenkaan vai vaan pelkkää parisuhteessa oloa. 

[/quote]

Riippuu eron syistä ja kuka jätti ym. Monesti eroa on saatettu hautoa jo pitkään, jopa vuosia. Varsinainen eroaminen ei sitten olekaan niin kamala paikka, voi olla jopa helpotus. Rakkaus on yleensä jo kuollut eroa haluavalta osapuolelta ja se on myös monen eron syy. Ja nopeasti rakkaus muuttuu vihaksi. Näin itselleni kävi kun mies häipyi, viha kasvoi rakkauden yli ja kohta en olisi ottanut sitä kusimulkkua takaisin mistään hinnasta.

Vierailija
148/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisenkaltaista yhteiskuntaa, siis että ei saa itse päättää täysin asioistaan vaan holhotaan ilman omaa suostumusta ja säädetään kaikenlaisia kiusantekolakeja jotta virkamiesarmeijalla olisi edes jotain tekemistä...

Vierailija
149/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheekin suosiota.

Vierailija
150/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää takertuvia ja stalkkaavia exiä -.- niitä, jotka valehtelevat kaikille miten "Kalle hakkas mut sairaalakuntoon ku oltiin yhessä" ja baarissa julistaa kovaan ääneen "Kallella on maailman pienin muna" ja silti soittelevat perään itkien: "kun sä oot mun elämäni rakkaus! Jätin sen ja sen jätkän sun takia!" Ei siis vaan riitä ymmärrys...

Vierailija
151/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Minäkään en ymmärrä miten toiset päätyy niin nopeasti uuteen vakavaan suhteeseen eron jälkeen. Miten jotkut löytää heti sinkuksi jäätyään tyyliin ensimmäiseltä baarireissultaan uuden elämäkumppanin. Itse olen ollut sinkkuna pari vuotta ja tuntuu ettei sopivaa seurustelukumppania löydy mistään, vaikka tapaillut olen varmaan kymmeniä miehiä tänä aikana.. En siis tuomitse ketään, ihmettelen vaan.

Vierailija
152/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut haluavat lapsia. Älyllisesti voin tämän selittää itselleni, mutta ei, en todella ymmärrä.

Vierailija
153/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 15:36"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Riippuu eron syistä ja kuka jätti ym. Monesti eroa on saatettu hautoa jo pitkään, jopa vuosia. Varsinainen eroaminen ei sitten olekaan niin kamala paikka, voi olla jopa helpotus. Rakkaus on yleensä jo kuollut eroa haluavalta osapuolelta ja se on myös monen eron syy. Ja nopeasti rakkaus muuttuu vihaksi. Näin itselleni kävi kun mies häipyi, viha kasvoi rakkauden yli ja kohta en olisi ottanut sitä kusimulkkua takaisin mistään hinnasta.

[/quote]

Ihminen pystyy rakastamaan useampaa ihmistä vaikka samaan aikaan.

Vierailija
154/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä jotka lisääntyvät.

Vierailija
155/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 15:33"]

En ymmärrä niitä ihmisiä, jotka jäävät väkivaltaiseen suhteeseen jossa kumppani ei vain muutu. Rakkaus ja madaltunut itsearvostus ehkä joo....mutta.....oikeasti. En vaan tajua mikä saa olemaan niin idiootti että jää hakattavaksi vaikka kukaan ei vittu pakota.

[/quote]

Usein tällaiset naiset tulevat perheestä, jossa isä on ollut väkivaltainen. Sitten lapsi on ymmärtänyt että se on ns. normaalia. Eikä tällaisessa ympäristössä terve itsetunto voi kasvaa eikä nainen edes vanhempanakaan tiedä mitä se tarkoittaa. Kunhan vain kerroin.

156/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä sitä että miten Turun/Salon murre voi olla niin hirveää. Olen miettinyt että kuuleeko ne itse miten puhuu, ja miksi ne puhuu  niin. Miten voi sanoa sanat niin väärin.
Ärsyynnyn siitä, enkä ymmärrä miten tuollainen murre on päässyt kehittymään ja yhä sitä puhutaan.
"Ketä sanoi niin?" "Huuhtosin sen", kun tarkoitetaan huuhdoin sen.

Vierailija
157/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi jänis ei voi koskaan voittaa kilpikonnaa kilpajuoksussa

158/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 15:20"]

En ymmärrä, miksi en löydä naisystävää. En kai ole tarpeeksi komea, hauska tai jotain.

[/quote]

Vaatimustaso alemmas. Samanikäinen, kiva, raitis, tupakoimaton, normaaliälyinen, kotitöitä tekevä ja mielenterveysongelmaton nainen löytyy kaikille tavismiehille vaikka päivässä.

Vierailija
159/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 14:21"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 14:05"]En ymmärrä sitä, että teollinen ruoka on muka parempaa kuin luonnollinen. [/quote] En ymmärrä miten ruoka automaattisesti pilaantuu jos sitä käyttää liukuhihnalla tai ylipäätänsä tehtaassa tai jos sitä tehdän paljon kerrallaan.

[/quote]

Näitten ihmisten tyhmyyttä on vaikea ymmärtää.

Vierailija
160/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi koirat oksentaa AINA matolle.