Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä asiaa sinä et voi ymmärtää, et sitten millään?

Vierailija
11.01.2015 |

Minä:
-miten särkylääkkeet parantaa juuri sen pääkivun/menkkakivun/yms.
-nykyajan uskontovihaa. Luulis et kaikille on tilaa tässä yhteiskunnassa, ja jokainen vois elää omalla tavallaan
-mielusairaiden ajatuksen juoksua en ymmärrä millään

Kommentit (171)

Vierailija
161/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:05"]

Nopeat uudet suhteet. Ei vain mene pieneen jakeluun, miksi se "uusi kumppani" pitää esitellä lapsillekin heti ensitapaamisen jälkeen.

[/quote]

Yksi alapeukuttaja... Tekee itse noin. Selitä sinä, mikä kiire siinä on? Miten se uusi seurustelu(pano.)kumppani voi mennä omien kupeittesi hedelmien edelle?

Vierailija
162/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 13:37"]Miksi kehitysmaiden asukkaiden elinolosuhteiden parantaminen kuuluu eurooppalaisille, eikä niiden maiden omille hallinnoille.
[/quote]eikä niitten olot ole parantuneet yhtään vaikka sinne on kerätty rahaa jo 50 vuotta. Aina niitä nälkäkuoleman partaalla olevia lapsia näytetään tvssä. Pansivat putket poikki kaikilta jotka eivät kykene lapsiaan elättämään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 16:17"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 13:37"]Miksi kehitysmaiden asukkaiden elinolosuhteiden parantaminen kuuluu eurooppalaisille, eikä niiden maiden omille hallinnoille. [/quote]eikä niitten olot ole parantuneet yhtään vaikka sinne on kerätty rahaa jo 50 vuotta. Aina niitä nälkäkuoleman partaalla olevia lapsia näytetään tvssä. Pansivat putket poikki kaikilta jotka eivät kykene lapsiaan elättämään

[/quote]

Sellainen lentokoneesta levitettävä sterilisointiaine on ollut kehityksen alla, sen tarkoituksena oli hillitä syntyvyyttä Afrikassa. Ihmisoikeusaktivistit raivosivat tästä, joten hanketta ei koskaan toteutettu, sillä onhan se nyt paljon inhimillisempää tehdä 12 lasta kurjuuden keskelle näkemään nälkää...

164/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="AV MAMMA" time="11.01.2015 klo 16:03"]

Minä en ymmärrä sitä että miten Turun/Salon murre voi olla niin hirveää. Olen miettinyt että kuuleeko ne itse miten puhuu, ja miksi ne puhuu  niin. Miten voi sanoa sanat niin väärin.
Ärsyynnyn siitä, enkä ymmärrä miten tuollainen murre on päässyt kehittymään ja yhä sitä puhutaan.
"Ketä sanoi niin?" "Huuhtosin sen", kun tarkoitetaan huuhdoin sen.

[/quote] Sama, mutta Tampereen murteen kanssa.

Vierailija
165/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="AV MAMMA" time="11.01.2015 klo 16:03"]

Minä en ymmärrä sitä että miten Turun/Salon murre voi olla niin hirveää. Olen miettinyt että kuuleeko ne itse miten puhuu, ja miksi ne puhuu  niin. Miten voi sanoa sanat niin väärin.
Ärsyynnyn siitä, enkä ymmärrä miten tuollainen murre on päässyt kehittymään ja yhä sitä puhutaan.

[/quote]

Itse olen syntynyt ja viettänyt lapsuuteni Turussa mutta se murre ei koskaan tarttunut. Muistan kuinka epäluonnolliselta se kuulosti jo lapsena...

Vierailija
166/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="AV Mamma" time="11.01.2015 klo 16:22"][quote author="AV MAMMA" time="11.01.2015 klo 16:03"]

[/quote] Sama, mutta Tampereen murteen kanssa.
[/quote]Myönnetään että Turun murre on kamalaa. Jos esim. lehtimyyjä puhuu kys. murretta ärsyynnyn niin että lopetan puhelun heti. Tampereen murre on aivan eri asia, se on hauskan kuuloista

Vierailija
167/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 15:50"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 15:33"]

En ymmärrä niitä ihmisiä, jotka jäävät väkivaltaiseen suhteeseen jossa kumppani ei vain muutu. Rakkaus ja madaltunut itsearvostus ehkä joo....mutta.....oikeasti. En vaan tajua mikä saa olemaan niin idiootti että jää hakattavaksi vaikka kukaan ei vittu pakota.

[/quote]

Usein tällaiset naiset tulevat perheestä, jossa isä on ollut väkivaltainen. Sitten lapsi on ymmärtänyt että se on ns. normaalia. Eikä tällaisessa ympäristössä terve itsetunto voi kasvaa eikä nainen edes vanhempanakaan tiedä mitä se tarkoittaa. Kunhan vain kerroin.
[/quote]

Mä olen itse juuri sellaisesta perheestä. Tiesin mä aina, ettei se perhe-elämä ollut normaalia, mutta vasta myöhemmin ymmärsin, että se oli sairasta. Ymmärrän, että sellaiset kasvuolosuhteet vaikuttavat eri ihmisiin eri tavoin. Jotkut kai oppivat tuohon alistavaan elämään, mutta minä puolestani olen kasvanut ehkä turhankin tiukaksi, en salli väkivaltaa missään määrin tai muodossa ja lähden heti. On totta että olen katkera äidilleni joka ei lähtenyt (ei pahoinpitelyä lapsuudenperheessä), mutta siltikään en kykene täysin ymmärtämään, miksi kaikki eivät vain tee itselleen ja muille parhaaksi. Mikä hitto ne saa pysymään suhteessa.

86

Vierailija
168/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 16:16"]

En ymmärrä, miksi koirat oksentaa AINA matolle.

[/quote]

Matolla saa paremman pidon jaloille. Koirakaan ei kalua tuiskahtaa turvalleen siihen oksennukseen. 

Itsellä ei nyt tule mieleen mitään uskomatonta epäselvyyttä. Ompelukonetta mietin pitkään että miten se tekee tikkiä (eli miten se kietoo ne langat yhteen) mutta tuo gif avasi tämänkin asian aikanaan: http://m.imgur.com/gallery/FMagl

169/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 16:27"]

[quote author="AV Mamma" time="11.01.2015 klo 16:22"][quote author="AV MAMMA" time="11.01.2015 klo 16:03"] Minä en ymmärrä sitä että miten Turun/Salon murre voi olla niin hirveää. Olen miettinyt että kuuleeko ne itse miten puhuu, ja miksi ne puhuu  niin. Miten voi sanoa sanat niin väärin.
"Ketä sanoi niin?" "Huuhtosin sen", kun tarkoitetaan huuhdoin sen. [/quote] Sama, mutta Tampereen murteen kanssa. [/quote]Myönnetään että Turun murre on kamalaa. Jos esim. lehtimyyjä puhuu kys. murretta ärsyynnyn niin että lopetan puhelun heti. Tampereen murre on aivan eri asia, se on hauskan kuuloista

[/quote] Juuri päinvastoin. Turku on hauskan kuuloista, Tampere saa aikaan hirveän myötähäpeän.

Vierailija
170/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä sitä että asiat jätetään tekemättä sen takia että ei ole ''energiaa''. Aina on energiaa tehdä asioita. Vasta sitten ei ole energiaa kun ollaan arkussa!

Vierailija
171/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Schrödingerin kissaa