Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä asiaa sinä et voi ymmärtää, et sitten millään?

Vierailija
11.01.2015 |

Minä:
-miten särkylääkkeet parantaa juuri sen pääkivun/menkkakivun/yms.
-nykyajan uskontovihaa. Luulis et kaikille on tilaa tässä yhteiskunnassa, ja jokainen vois elää omalla tavallaan
-mielusairaiden ajatuksen juoksua en ymmärrä millään

Kommentit (171)

Vierailija
61/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen Schrödingerin kissa ajatustehtävän oikeaa tulkintaa. Tajuan kyllä sen väärän tulkinnan ja tiedän sen vääräksi, mutta en ymmärrä sitä toista vaikka kuinka sitä aina välillä pähkäilen.

Vierailija
62/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 13:07"]
Vääh vääh vääh masentaa. No vittu aina ei ole kivaa. Deal with it, saatana.
[/quote]

Kyse ei ole siitä, että ei ole kivaa. Vaan on helvettiä. Jos joku pihdeillä repii sun sormea irti, niin voitko sä samalla tehdä työtäsi ikään kuin mikään ei oliskaan hätänä? Ja kun oikeasti ahdistaa, niin aivan mielelläni vaihtaisin sen ahdistuksen tuollaiseen fyysiseen kipuun. Ei masennusta tai stressiä tai ahdistusta varmastikaan yksikään voi ymmärtää ennen kuin omalle kohdalle osuu. Ihmiset puhuu, että ahdistaa vaikka tuleva koulunäytelmä, mutta se ei kyllä oikeaa ahdistusta ole nähnytkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:41"]

Avaruudesta elämän etsintää, 100v sitten ei tiedetty bakteereista mitään ja älykkäinä itseään pitävät ihmiset etsivät avaruudesta samanlaista elämää kuin maapallolla. Etsivät vettä mikä on elämälle tarpeen, miksi ihmeessä se elämä avaruudessa muka olisi samanlaista kuin maapallolla.

[/quote]

Missäs luulet maapallon olevan? Neitsyt Marian kohdussako?

Vierailija
64/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en kyllä ymmärrä, että jotkut eivät halua kehittää itseään. Jos ei jotain asiaa "vaan ymmärrä" niin kirja käteen tai googlaa edes.

Vierailija
65/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 13:14"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 13:08"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 13:07"]

Tämä ja miljoona kertaa toistettuna. Ihan älyttömäksi mennyt kaveripiirissäkin tämä saatanan luuhaaminen.

"On nyt stressi päällä niin ei voi mennä töihin." Mikä vittu vois stressata jos ei tarvitse tehdä yhtään mitään vaan olla tukien avulla työttömänä kämpässä?!

Taitaa vaan olla ryyppy päällä suurimmalla osalla saatana.

Vääh vääh vääh masentaa. No vittu aina ei ole kivaa. Deal with it, saatana.

[/quote]

^^^^  Edellinen oli siis tarkoitettu kakkoseen, eli 2 vastaukseen. Ei suinkaan perseeseen.

[/quote]

Luitko 42:sen vastauksen?

[/quote]

En lukenut. Ei kiinnosta. Mene töihin.

Vierailija
66/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä minkään arkipäiväisen laitteen toimintaa :D vaikka niitä on kuinka mulle yritetty selittää ja olen koittanut lukea niistä, niin ei ymmärrä. Esim. tietokone, televisio, puhelin, kosketusnäyttö... siis joo tiedän miten ne toimii mutta en voi ymmärtää miten se on MAHDOLLISTA!

Vierailija
67/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt kyllä ihan ymmärrä, miksi joku luulee että etsitään vain Maapallon elämää muistuttavaa elämää avaruudesta.

Vierailija
68/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 13:04"]

niinpä, mutta miksi ihmeessä tuhlata rahaa veden etsintään 1000 valovuoden päästä?

[/quote]

Ihmistiedon lisäämiseen vuosittain tuhlattu raha on pieni murto-osa siitä, mitä ihmiskunta käyttää sellaisiin arvokkaisiin asioihin kuin toisten ihmisten vahingoittamiseen tai vaikkapa kosmetiikkaan.

Vierailija
69/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 13:19"]

Sitä en kyllä ymmärrä, että jotkut eivät halua kehittää itseään. Jos ei jotain asiaa "vaan ymmärrä" niin kirja käteen tai googlaa edes.

[/quote]

Samaa mieltä. Ihmiset kai ovat niin erilaisia. Minä olen aina ollut utelias lapsesta asti ja nimenomaan haluan kehittää itseäni ja älykkyyttäni. Siksi sellaiset ihmiset ovat ristiriitaisia, jotka eivät halua oppia ja sitten kuitenkin valittavat asioista elämässään, jotka voisi välttää tai käsitellä paremmin jos niistä tietäisi jotain.

Vierailija
70/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulujen taksvärkkiä, Unifec-kävelyitä ja Afrikan kummikouluja. En ymmärtänyt tätä omina kouluaikoinani (silloin oli vain lukiossa taksvärkki) enkä ymmärrä vieläkään. Lasten tehtävä on käydä koulua, ei kerätä rahaa ulkopuoliselle taholle. Ja jos minä vanhempana haluan tukea jotain hyvätekeväisyyskohdetta, haluan valita kohteen itse.

Vierailija
71/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä, jotka pitävät ylpeyden aiheena sitä, etteivät ole koskaan lukeneet yhtään kirjaa.

Vierailija
72/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kehitysmaiden asukkaiden elinolosuhteiden parantaminen kuuluu eurooppalaisille, eikä niiden maiden omille hallinnoille.

Vierailija
73/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten joku ei ymmärrä asioita.

Vierailija
74/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää tätä universaalia kulttuuria, jossa miesten ei sallita itkeä. Äiditkin opettavat pojilleen tuota ajattelumallia. Se voi olla yksi syy miksi miehet tekevät niin paljon enemmän väkivallantekoja.

Vierailija
75/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä narsistien sokeutta omalle käytökselleen! Miten narsisti voi syyttää esim. toista jostain käytöksestä, kun itse tekee samaa ja vielä 100 kertaa törkeämmin.

Vierailija
76/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisänä vielä miesten puhumattomuus. En vaan käsitä miksi mies ei saisi puhua! En voisi kuvitella jakavani elämääni tuollaisen mököttäjän kanssa! Onneksi oma mies (ja isäkin) puhuu! T. 69

Vierailija
77/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 13:37"]

Miksi kehitysmaiden asukkaiden elinolosuhteiden parantaminen kuuluu eurooppalaisille, eikä niiden maiden omille hallinnoille.

[/quote]

Oletko tietoinen, mitä eurooppalaiset ovat tehneet näissä kehitysmaissa aikaisemmin ja vieläkin tekevät?

Vierailija
78/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matikkaa en ymmärrä. Lukion lopetin kesken pelkästään matikan takia, muut numerot oli 8-10, mutta matikan tunnilla tuli melkein aina itku. Yläasteen matikka meni läpi, mutta siitä eteenpäin ei sitten mitään. En osaa laskea päässä mitään.

Vierailija
79/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 13:49"]

Oletko tietoinen, mitä eurooppalaiset ovat tehneet näissä kehitysmaissa aikaisemmin ja vieläkin tekevät?

[/quote]

Aikaisemmin oli aikaisemmin. Kuoltiin Suomessakin aikaisemmin nälkään suuremmassa mitassa kuin nyt Afrikan pahimmilla nälkäalueilla. Nyt niillä on oma hallinto, jolla on valta ja vastuu.

Vierailija
80/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty käsittämään enkä ymmärtämään kameraa. Siis en vaan voi käsittää miten se "kuva" voi siirtyä filmille. Tai no nykyään kameran muistiin. Ei voi ymmärtää...