Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asiaa sinä et voi ymmärtää, et sitten millään?

Vierailija
11.01.2015 |

Minä:
-miten särkylääkkeet parantaa juuri sen pääkivun/menkkakivun/yms.
-nykyajan uskontovihaa. Luulis et kaikille on tilaa tässä yhteiskunnassa, ja jokainen vois elää omalla tavallaan
-mielusairaiden ajatuksen juoksua en ymmärrä millään

Kommentit (171)

Vierailija
41/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi viisimiljoonainen kansa, eli keskikokoisen suurkaupungin verran, tarvitsee yli 300 rinnakkaista byrokratiajärjestelmää asioidensa hoitamiseen.

Vierailija
42/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:41"]

Avaruudesta elämän etsintää, 100v sitten ei tiedetty bakteereista mitään ja älykkäinä itseään pitävät ihmiset etsivät avaruudesta samanlaista elämää kuin maapallolla. Etsivät vettä mikä on elämälle tarpeen, miksi ihmeessä se elämä avaruudessa muka olisi samanlaista kuin maapallolla.

[/quote]

Eihän meillä muuta referenssipohjaa elämästä ole, vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

44/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joillekin elämänsisältönä voi olla yksi keskusteluryhmä niin tärkeä, että pitää repiä pikkuhousunsuojansa, jos sinne joutuu nimimerkillä kirjoittamaan?

Vierailija
45/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 11:59"]

Mä en ymmärrä masennusta, ja sitä et jätetään asiat sen varjolla hoitamatta. Asunto sekaisin ja hoideta itseään. Se on vaan laiskuutta.

[/quote]

Minä taas en ymmärrä tahallista ymmärtämättömyyttä ja ihmisiä, jotka sen varjolla eivät viitsi nähdä erilaisuutta. Kaikkeen on syy, jos vain kaivaa tarpeeksi kauan. Mielenterveysongelmatkin muuttuvat loogiksiksi jos niiden toimintamekanismeihin tutustuu. Miksi mt-ongelmainen on laiska, jos kritisoija on yhtä laiska tutkimaan mistä on oikeastaan kyse. Sen vuoksi en myöskään ymmärrä mustavalkoista ajattelua ja sitä että hyväksytään ensimmäinen vastaus oikeaksi eikä mietitä asiaa siitä pidemmälle.

Vierailija
46/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
47/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä masennusta, ja sitä et jätetään asiat sen varjolla hoitamatta. Asunto sekaisin ja hoideta itseään. Se on vaan laiskuutta.

[/quote]

Toivon vilpittömästi että sairastut itse joskus masennukseen. En uskonut sanovani tätä kenellekään mutta kommenttisi oli niin törkeä että oli pakko.

Vierailija
48/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä vieläkään vaikka se on täällä jo kerran selitetty, prosentin ja prosenttiyksikön eroa

Vierailija
49/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 16:32"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 16:16"]

En ymmärrä, miksi koirat oksentaa AINA matolle.

[/quote]

Matolla saa paremman pidon jaloille. Koirakaan ei kalua tuiskahtaa turvalleen siihen oksennukseen. 

[/quote]

Koirat on niin itsekkäitä. 

Vierailija
50/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:33"]

Kauneusleikkauksia. Ja tällä meinaan ihan niitä jotka on menny ihan överiksi. Eikö ne itse nää peilistä kuinka typerältä ne näyttää? Monet kauniit naiset pilannut naamansa ylisuurilla huulilla ja botoxilla

[/quote]

Tästä tuli mieleen, että en ymmärrä miten ulkonäkö on toisille niin tärkeää. En yhtään pääse sellaiseen mielentilaan, että rintani pilaisivat elämäni tai että en kehtaisi jonkun polven muodon taki pitää hametta kesällä vaikka olisi minkälainen helle. 

En vain ymmärrä sellaista, että aina peiliin katsoessa nähdään joku virhe, ja että se on maailmanloppu se. (Ja tähän samaan voi varmaan laittaa, etten ymmärrä kehujen kalastelua siinä peilin edessä: ziiz ei ziizus mä näytän niiiiiiiiiiiin rumalta ziiz hyi hittooooooo! Ja sitten siihen pitää sanoa että et näytä ja kaunis olet ja balabalabala).
[/quote] Sama, en usko että mun identiteetti häviäis jos vaikka syövän takia rinta jouduttais poistamaan

Vierailija
51/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lihasrelaksantti tietää, minkä lihaksen se relaa? Eli miksi mä en pasko housuuni...?

Vierailija
52/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:42"]En vaan pysty ymmärtämään, miten sähkö voi kulkea jossain putkessa ja aiheuttaa valon lamppuun. Miten joku on voinut keksiä sähkön??

En myöskään ymmärrä, miten tietokone voi toimia. Ohjelmoidaan kielillä ja sitten se kääntyy tulkille, joka laittaa viestin ykkösiksi ja nolliksi. Mutta miten ihmeessä jotkut peräkkäin olevat ykköset ja nollat voivat aiheuttaa sen, että tietokoneen näytölle ilmestyy eri värisiä asioita?? En vaan voi ymmärtää! Miten tämänkin joku on voinut keksiä?
[/quote]

Tai satelliitit. Siis että miten!!

Vierailija
53/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotkut valittavat teiden auraamisesta. Siihen on syynsä, miksi tiet aurataan ennen seitsemää.

Vierailija
54/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:44"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:41"]

Avaruudesta elämän etsintää, 100v sitten ei tiedetty bakteereista mitään ja älykkäinä itseään pitävät ihmiset etsivät avaruudesta samanlaista elämää kuin maapallolla. Etsivät vettä mikä on elämälle tarpeen, miksi ihmeessä se elämä avaruudessa muka olisi samanlaista kuin maapallolla.

[/quote]

Eihän meillä muuta referenssipohjaa elämästä ole, vielä.

[/quote]

niinpä, mutta miksi ihmeessä tuhlata rahaa veden etsintään 1000 valovuoden päästä?

55/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:03"]Juu, ap on samaa mieltä kakkosen kanssa. Ja läheltä on tullut seurattua..
[/quote]

Luulisi silloin tietävän, että se on sairaus.

Vierailija
56/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ja miljoona kertaa toistettuna. Ihan älyttömäksi mennyt kaveripiirissäkin tämä saatanan luuhaaminen.

"On nyt stressi päällä niin ei voi mennä töihin." Mikä vittu vois stressata jos ei tarvitse tehdä yhtään mitään vaan olla tukien avulla työttömänä kämpässä?!

Taitaa vaan olla ryyppy päällä suurimmalla osalla saatana.

Vääh vääh vääh masentaa. No vittu aina ei ole kivaa. Deal with it, saatana.

Vierailija
57/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 13:07"]

Tämä ja miljoona kertaa toistettuna. Ihan älyttömäksi mennyt kaveripiirissäkin tämä saatanan luuhaaminen.

"On nyt stressi päällä niin ei voi mennä töihin." Mikä vittu vois stressata jos ei tarvitse tehdä yhtään mitään vaan olla tukien avulla työttömänä kämpässä?!

[/quote]

^^^^  Edellinen oli siis tarkoitettu kakkoseen, eli 2 vastaukseen. Ei suinkaan perseeseen.

Vierailija
58/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:57"]

[/quote]

Toivon vilpittömästi että sairastut itse joskus masennukseen. En uskonut sanovani tätä kenellekään mutta kommenttisi oli niin törkeä että oli pakko.

[/quote]

Ymmärrän hyvin miksi moista toivot, mutta silti tuo on niin ikävästi sanottu, että miinustin. Sori.

Vierailija
59/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisyyslaskuja. Kirjoitin matikasta L:n ja todennäköisyyslasku meni ihan ohi yo-kokeessa.

Vierailija
60/171 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 13:08"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 13:07"]

[/quote]

^^^^  Edellinen oli siis tarkoitettu kakkoseen, eli 2 vastaukseen. Ei suinkaan perseeseen.

[/quote]

Luitko 42:sen vastauksen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän