Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ja viestiin vastaamattomuus...

Vierailija
11.01.2015 |

Miksi mies vain jättää vastaamatta yhteydenottoon? Tapailua takana muutama kuukausi. Odottaisi aikuiselta mieheltä sen verran käytöstapoja että ilmoittaisi vaikka sillä viestillä jos ei halua enää jatkaa tapailua. Mutta tälläinen roikottaminen tuntuu inhottavalta :(

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan mies ei ole tarpeeksi kiinnostunut, jos jättää vastaamatta.

Vierailija
2/50 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokee helpommaksi olla vastaamatta kuin selittää tai antaa pakit. Raukkamaista käytöstä kyllä, mutta ikävän yleinen toimintatapa miehillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä senkin ymmärrän. Mutta eikö sitä voi viestillä ilmoittaa? -AP-

Vierailija
4/50 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee täyskäännös! Älä tekstaa miehelle ja jos hän tekstaa, panttaa vastaamista pari päivää. 

Mieti myös pitkään ja hartaasti, että kuinka paljon arvostat itseäsi ja millaista käytöstä ansaitset mieheltä.

Vierailija
5/50 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 10:43"]Kyllä minä senkin ymmärrän. Mutta eikö sitä voi viestillä ilmoittaa? -AP-
[/quote]

Oman kokemukseni mukaan useinkaan ei voi. ;(

Vierailija
6/50 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Av Mamma" time="11.01.2015 klo 10:45"]

Tee täyskäännös! Älä tekstaa miehelle ja jos hän tekstaa, panttaa vastaamista pari päivää. 

Mieti myös pitkään ja hartaasti, että kuinka paljon arvostat itseäsi ja millaista käytöstä ansaitset mieheltä.

[/quote]

Näin olenkin ajatellut toimia. Tästä huomaa kyllä miehen arvostuksen puutteen. En kuitenkaan hänen käytöksestään olisi voinut uskoa ettei ole sitten pokkaa ilmoittaa jos juttu oli tässä. -AP-

Vierailija
7/50 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyttömin kokemus oli kun kiellettiin kirjoittamasta meiliä, ei mitään viestejä eikä soittoja viikkoihin ja sitten raivostuttiin ja haukuttiin kun aloitin tapailemaan toista.

Vierailija
8/50 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 11:22"]

Älyttömin kokemus oli kun kiellettiin kirjoittamasta meiliä, ei mitään viestejä eikä soittoja viikkoihin ja sitten raivostuttiin ja haukuttiin kun aloitin tapailemaan toista.

[/quote]

Miehet :)

Eivät sitten kuitenkaan omahyväisyydessään tajua ettei se nainen ikuisesti odota!

Vierailija
9/50 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 18:02"]

No mä vastaan vaikka en olekaan mies.. Mulle aina tulee eräältä mieheltä juuri tuollainen"mitäs sulle?"viesti enkä juuri koskaan vastaa siihen. En ole hänestä kiinnostunut ja tuo viesti oikeastaan ärsyttää koska se on maailman tylsin tapa kysyä mitä kuuluu. Siksi en olekaan siitä kiinnostunut. Kun ei hänen kanssaan ole mitään järkevää keskustelua ikinä. Muuten on ihan ok tyyppi ja hyvännäköinenkin. Kokeile ensi kerralla jotain vähän omaperäisempää ja viritellä edes jotain keskustelua, jos teillä on jotain yhteistä.

[/quote]

Tein sitten varmaan emämokan mutta laitoin uutta viestiä menemään. Tähän vastaamattomuus kertoo kyllä sitten kaiken. -AP-

Vierailija
10/50 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ja kysy. Jos kyse on viestistä, niin voihan olla että se ei oo tullut perille tai jotain.

Vierailija
11/50 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut muttei ole rohkeutta sitä suoraan sanoa.

Vierailija
12/50 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyitkö viestissä jotain vai vaan laitoit, että kävin salilla ja nyt menen suihkuun?

Vierailija
13/50 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama tilanne... Viikko mennyt ettei ole miehestä kuulunut mitään. Ei jättänyt vastaamatta.. Mutta ei oo laittanu mitää viestiä... Koitan niellä tappioni. Pari kk tapailtu pari krt kuukaudessa...

Vierailija
14/50 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai petikavereilta ei kysellä kuulumisia ja selityksiä ei tarvita mihinkään..Joopa joo, typeriä sääntöjä jotka tekee elämän kaikenmaailman playereille vaan liian helpoksi. Minä olen ainakin maanvaiva ja soitan heti perään jos mies ei samana päivänä vastaa. Tiedänpä aina missä mennään ja muuhun en suostu.

Vierailija
15/50 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
16/50 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:13"]

Mulla ihan sama tilanne... Viikko mennyt ettei ole miehestä kuulunut mitään. Ei jättänyt vastaamatta.. Mutta ei oo laittanu mitää viestiä... Koitan niellä tappioni. Pari kk tapailtu pari krt kuukaudessa...

[/quote]

Todella ärsyttävää :( -AP-

Vierailija
17/50 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samantapainen ongelma. Mies, jota olen tapaillut useamman kuukauden, ei koskaan laita minulle viestiä (no ok, ehkä yhden tai kaksi kertaa on laittanut). Vastaa kyllä aina, jos minä laitan. Mitään tapaamisia ei saataisi sovittua, jos en itse ehdottaisi. Hänelle kyllä aina sopii kun ehdotan. En usko että on muita naisia.

Mikä neuvoksi? Koska haluan kovasti tavata miestä, eikä se ole aina mahdollista (lasten takia), en halua hukata tapaamismahdollisuuksia vaan ehdotan aina tapaamista. Alkaa pikkuhiljaa tuntua siltä, että olen ainoa kiinnostunut ja joudun vähän niinkuin kerjäämään. Haluaisin että mies "joutuisi" ottamaan yhteyttä, mutta pelkään, ettei hän ikinä laittaisi viestiä ja lapsivapaa viikonloppu olisi ja menisi.

Vierailija
18/50 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:28"]

Kysyitkö viestissä jotain vai vaan laitoit, että kävin salilla ja nyt menen suihkuun?

[/quote]

Kysyin...enkä saanut vastausta :(

Vierailija
19/50 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä aika siitä viestisi laitosta on ja mitä kysyit?

Vierailija
20/50 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko teillä seksiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi