Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonkohan tulee hävikkiä nyt S-kaupoissa, kun ihmiset jättävät ostoskärryjään pitkin käytäviä tai kassoja, kun kortit eivät toimi?

Vierailija
01.11.2021 |

Riittääkö myyjiä viemään tavaroita takaisin kylmähyllyihin?

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko ihmiset jättää ostoksensa vaan johonkin random paikkaan pilaantumaan tuollaisessa tilanteessa?

Eipä ole asiakkaiden tehtävä viedä tavaroita takaisin hyllyyn.

Et kait sä nyt mene kerään kärryllistä tavaraa ilman toisenlaista maksuvalmiutta, kun on tiedossa ettei kortit toimi? S-pankin kortti on kuulemma toiminut sitä paitsi.

Vierailija
22/108 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKÄ TURVALLISUUSHÄTÄTIEDOTE?!

Humanoidivaroitus. Tarkkailkaa ympärillänne kulkevia ihmisiä. Kaikki heistä eivät ole aitoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja K-ryhmässä kaikki toimii ok :)

"K-kaupoissa maksaminen toimii normaaliin tapaan. Keskon viestinnästä kerrotaan Iltalehdelle, ettei K-ruokakaupoissa ole havaittu ongelmia korttimaksamisen kanssa."

Halvimmat korttipalveluntuottajat eivät aina ole niitä parhaita...

Mitä selität??

Meillä S-marketissa toimi ainoastaan S-pankin kortit, ei mitkään muut.

Vierailija
24/108 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihmisillä on puhelimissaan jokin "juttu" että jos eksyvät,se lähettää etsijöille signaalin,jokin hätäjuttu...kaveri soitti,on kuulema tarpeellinen

https://112.fi/112-suomi

Vierailija
25/108 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKÄ TURVALLISUUSHÄTÄTIEDOTE?!

Mulle ainakin tuli 112 Suomi-apin kautta turvallisuustiedote.

Vierailija
26/108 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko ihmiset jättää ostoksensa vaan johonkin random paikkaan pilaantumaan tuollaisessa tilanteessa?

Ne tavarat eivät kuulu minulle, ennen kuin olen suorittanut pyydetyn maksun ja tavara vaihtaa omistajaa. Ei ole minun velvollisuuteni palauttaa kaupan omistamia tavaroita takaisin hyllyihin. Mikäli kaupassa tavara pilaantuu, vastuu on kaupalla. Jos ostettu tuote pilantuu, vastuu on ostajalla. Näin se vaan menee.

Sinulla on todella vastuuton "minä, minä, minä" -asenne!

Vierailija
27/108 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne tavarat eivät kuulu minulle, ennen kuin olen suorittanut pyydetyn maksun ja tavara vaihtaa omistajaa. Ei ole minun velvollisuuteni palauttaa kaupan omistamia tavaroita takaisin hyllyihin. Mikäli kaupassa tavara pilaantuu, vastuu on kaupalla. Jos ostettu tuote pilantuu, vastuu on ostajalla. Näin se vaan menee.

En kyllä ole koskaan jättänyt ostoskoriin keräämiäni, vaan vienyt takaisin jos en aio ostaa, mutta joskus kassalla on joutunut, syystä tai toisesta.

Vierailija
28/108 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

112 Suomi appiin tuli tiedote.

Kyberturvallisuuskeskuksesta, pankkihuijaukset, omakanta ja suomi.fi huijaukset, ovat nyt vaarallisia.

Vierailija
29/108 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mielestä pakasteet voi jättää kärryyn sulamaan?

Id iootti!!

Vierailija
30/108 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kait sä nyt mene kerään kärryllistä tavaraa ilman toisenlaista maksuvalmiutta, kun on tiedossa ettei kortit toimi? S-pankin kortti on kuulemma toiminut sitä paitsi.

En ollut lukenut uutisia aamulla, kauppaan mennessä ei ollut mitään kylttiä tuosta korttiongelmasta, niin kyllä keräsin kärryn täydeltä ostoksia pelkästään pankkikortti mukana.

Vierailija
31/108 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voisi olla käytäntö, että kylmätuotteen ottaminen kylmä/pakastekaapista on ostopäätös?

Vierailija
32/108 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on niin saatanan lampaita, etteivät voi käyttää käteistä rahaa.

Vierailija
33/108 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on todella vastuuton "minä, minä, minä" -asenne!

Realistinen asenne. Suosittelen sinullekin.

Vierailija
34/108 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkarossani on aina rahaa.

Vierailija
35/108 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks te ette pidä käteistä mukana hätätilanteissa varten?

Vasta äskettäin oli samanlainen tilanne mutta ihminen on niin kovapäinen ettei näköjään opi mitään!

Vierailija
36/108 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö voisi olla käytäntö, että kylmätuotteen ottaminen kylmä/pakastekaapista on ostopäätös?

Olisin minä ne mukaani ottanut, mutta ei ollut mahdollista maksaa. Ei se asiakkaan vika ole.

Vierailija
37/108 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika itsekästä porukkaa. Minä,minä,minä asenne. Miettisitte vähän niitä kauppojakin, kun jätätte kärryllisen tavaraa pilaantumaan. Hävetkää.

Vierailija
38/108 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se nyt ihan näin mene. Kyllä kauppa voi laittaa sut maksamaan, jos tahallasi pilaat tuotteita jättämällä kylmäsäilytettävät lämpöiseen.

Ruokakaupassa löytyy joka päivä random hyllyihin hylättyjä tuotteita, joista lämpöiseen jätetyt kylmäsäilytettävät menee suoraan roskiin. Samoi pakastealtaaseen hylätyt ei-pakasteet menee roskiin. Yksittäisille hylkytuotteille ei oikein muuta voi, kun toivoa, että ihmisen tyhmyys joskus vähnetyisi. Eri asia on sitten, jos huomataan jonkun asiakkaan useasti keräävän korillisen tai kärryllisev tuotteita ja sitten hylkäävän ne. Tälläiseen tietenkin puututaan, tilanteita otetaan kameravalvonnasta talteen ja lopulta asiakas maksaa isommassa pompsissa ne tuotteet, yleensä siinä vaiheessa, kun rikosilmoitus tehdään. Tämä on toki aika harvinaista.

Vierailija
39/108 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain vuosia sitten pystyi vielä kortilla maksamaan vaikkei se päätteessä toiminutkaan, jos näytti henkkarit. Enääkö ei ole tuota käytäntöä?

Vierailija
40/108 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja K-ryhmässä kaikki toimii ok :)

"K-kaupoissa maksaminen toimii normaaliin tapaan. Keskon viestinnästä kerrotaan Iltalehdelle, ettei K-ruokakaupoissa ole havaittu ongelmia korttimaksamisen kanssa."

Halvimmat korttipalveluntuottajat eivät aina ole niitä parhaita...

Mitä selität??

Meillä S-marketissa toimi ainoastaan S-pankin kortit, ei mitkään muut.

No juuri sen mitä kirjoitin, eli tämä ongelma ei kosketa K-ryhmän kauppoja ollenkaan, siellä KAIKKI kortit toimivat ok. K-ryhmällä käytössä eri korttipalveluntuottaja kuin esim s-ryhmä ja Lidl.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme