Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen naispuolinen kaveri kommentoi hänelle pusu hymiöitä

Vierailija
01.11.2021 |

Mies harrastaa erästä urheilua, ja laittoi videon pätkän suorituksestaan instaan. Hänen naispuolinen kaverinsa kommentoi "hienosti vedetty" ja pusuhymiöitä.. Mies kuulema tuntee tämän naisen kavereidensa kautta, eivät ole kahdestaan nähneet ikinä tai mitään muutakaan sellaista. Ja tämä nainen liikkuu myös tämän urheilun piireissä.

Tiedostan kyllä, että halusi varmaan vaan kehua suoritusta, mutta onko oikein että laittoi pusuhymiöitä.. mies ei vastannut tuohon kommenttiin mitään eikä ole edes painanut tykkäystä sille. Olisiko teille tuollainen ok?

Kommentit (216)

Vierailija
1/216 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok. Hanki muuta mietittävää.

Vierailija
2/216 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisen sitten räpelsit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/216 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti: en tykkäisi tuollaisesta. Toki tiedän että monelle tuollaiset pusuhymiöt tai edes ihan fyysinen pussaaminen eivät merkitse yhtään mitään, mutta itse olen vähän toista maata.

Vierailija
4/216 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo vähän outoa. Itse en ainakaan laittaisi pusuhymiötä kellekään randomharrastetuttavalle. Yläpeukku, tai jos läheisempi kaveri ja joku oikein onnistunut juttu, niin sydänsilmät voisi tulla kysymykseen. Mutta en ap:nä vaivaisi asialla päätäni.

Vierailija
5/216 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin ok.

Vierailija
6/216 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo hymiö, mutta tulkitsen niin, että ei vaan osaa käyttää hymiöitä oikein. 

Vierailija
7/216 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, se on HYMIÖ. Olisi minulle todellakin ok.

Vierailija
8/216 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, se on HYMIÖ. Olisi minulle todellakin ok.

Ja sanatkin ovat vain SANOJA?

Vierailija
9/216 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyse aikuisista ihmisistä? No ei kyllä ole ok. Ehkä peukku tai mitali, mut mitään pusuhymiöitä ei lähetellä ilman taka-ajatuksia.

Vierailija
10/216 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kyse aikuisista ihmisistä? No ei kyllä ole ok. Ehkä peukku tai mitali, mut mitään pusuhymiöitä ei lähetellä ilman taka-ajatuksia.

Ehkä laittoi vanhalle hoidolle vanhasta tottumuksesta.

Vierailija
11/216 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuo vähän outoa. Itse en ainakaan laittaisi pusuhymiötä kellekään randomharrastetuttavalle. Yläpeukku, tai jos läheisempi kaveri ja joku oikein onnistunut juttu, niin sydänsilmät voisi tulla kysymykseen. Mutta en ap:nä vaivaisi asialla päätäni.

Samaa mieltä. 

Hyvälle miespuoliselle kaverille voin laittaa haliemojia, sydänsilmiä, jopa ihan sydämen. Takaisin on tullut pusuemojikin muutaman kerran. Mutta me ollaan oikeasti ystäviä. Mun mies tuntee hänet ja ollaan yhdessä vietetty iltaa monia, monia kertoja. Itseasiassa se on mun mies, joka tähän ystävään alun perin ensin tutustui. Ovat kuin veljeksiä keskenään. 

Hyvin outoa olisi jollekin random-tutulle, jonka kanssa ei ole koskaan edes kahdestaan viettänyt aikaa, lähetellä mitään pusuhymiöitä. Mies ei taida tässä nyt kertoa ihan kaikkea... 

En ehkä nostaisi asiasta suurempaa haloota, mutta jäisin seurailemaan sen naisen muita reaktioita. Ja jos miehellä alkaa olla uusia tapoja/menoja, poikkeavaa puhelimenkäyttöä (esim ei ole koskaan ottanut sitä mukaan vessaan, mutta nyt ei jätä käsistään hetkeksikään "vartioimatta"), ottaisin asian uudestaan puheeksi, koska silloin asiassa on todellakin jotain mätää.

Vierailija
12/216 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
13/216 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin viimeksi viikko-pari sitten miespuoliselle ystävälle pusuhymiön, kun hän kommentoi kauniisti erästä omaa kuvaani (ei esittänyt minua vaan oli muuten onnistunut otos). Ei sisältänyt yhtään minkäänlaisia taka-ajatuksia. Laitamme työyhteisön sisälläkin sydänhymiöitä, kun toinen on esimerkiksi auttanut jossain asiassa.

Vierailija
14/216 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin viimeksi viikko-pari sitten miespuoliselle ystävälle pusuhymiön, kun hän kommentoi kauniisti erästä omaa kuvaani (ei esittänyt minua vaan oli muuten onnistunut otos). Ei sisältänyt yhtään minkäänlaisia taka-ajatuksia. Laitamme työyhteisön sisälläkin sydänhymiöitä, kun toinen on esimerkiksi auttanut jossain asiassa.

Niin? Onhan tuo nyt ihan eri asia, kuin AP:n kuvaama tilanne ja miehen selitys naisesta.

Vierailija
15/216 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. 

Hyvälle miespuoliselle kaverille voin laittaa haliemojia, sydänsilmiä, jopa ihan sydämen. Takaisin on tullut pusuemojikin muutaman kerran. Mutta me ollaan oikeasti ystäviä. Mun mies tuntee hänet ja ollaan yhdessä vietetty iltaa monia, monia kertoja. Itseasiassa se on mun mies, joka tähän ystävään alun perin ensin tutustui. Ovat kuin veljeksiä keskenään. 

Hyvin outoa olisi jollekin random-tutulle, jonka kanssa ei ole koskaan edes kahdestaan viettänyt aikaa, lähetellä mitään pusuhymiöitä. Mies ei taida tässä nyt kertoa ihan kaikkea... 

En ehkä nostaisi asiasta suurempaa haloota, mutta jäisin seurailemaan sen naisen muita reaktioita. Ja jos miehellä alkaa olla uusia tapoja/menoja, poikkeavaa puhelimenkäyttöä (esim ei ole koskaan ottanut sitä mukaan vessaan, mutta nyt ei jätä käsistään hetkeksikään "vartioimatta"), ottaisin asian uudestaan puheeksi, koska silloin asiassa on todellakin jotain mätää.

Niin ne aina sanoo.

Vierailija
16/216 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy todeta, että itse saattaisin helposti laittaa jonkin tuonkaltaisen "epäsopivan" hymiön. Olen nainen, ja usein laitan punaisia sydämiä, tai niitä hymyileviä sydämissään olevia emojeita. Saatan myös laittaa pusuemojin, mutta se ei kuvasta että haluaisin kyseistä henkilöä suudella, vaan se kuvaa jotain fiilistä, jonka haluan lähettää.

Miehelläni olisi rankkaa, jos noista loukkaantuisi. Halaan myös miespuolisia kavereita kun nähdään, tai kun on aihetta iloon. Mies ei ole mikään kavereiden halailija, tai sydämien laittelija, mutta ymmärtää että meillä on erilaiset tyylit kommunikoida ihmisten kanssa.

Vaikea uskoa, että tuo nainen olisi vamppaamassa sulta miestä, saati että sun pitäisi olla miehesi puolesta huolissasi. Enhän toki varmaksi tiedä, millaiset aikomukset jollain tuntemattomalla on.

N25

Vierailija
17/216 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko ap vihjata mikä urheilulaji kyseessä? Exäni kilpaili fitneksessä ja todellakin tälläisiä naisia piisasi. Oli kyllä miehessäkin vikaa ja en enää koskaan sekaannu ko. Urheilulajin miehiin :)

Vierailija
18/216 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan se ja sama niin kauan kuin mies ei näe tuota naista kahden kesken.

Vierailija
19/216 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy todeta, että itse saattaisin helposti laittaa jonkin tuonkaltaisen "epäsopivan" hymiön. Olen nainen, ja usein laitan punaisia sydämiä, tai niitä hymyileviä sydämissään olevia emojeita. Saatan myös laittaa pusuemojin, mutta se ei kuvasta että haluaisin kyseistä henkilöä suudella, vaan se kuvaa jotain fiilistä, jonka haluan lähettää.

Miehelläni olisi rankkaa, jos noista loukkaantuisi. Halaan myös miespuolisia kavereita kun nähdään, tai kun on aihetta iloon. Mies ei ole mikään kavereiden halailija, tai sydämien laittelija, mutta ymmärtää että meillä on erilaiset tyylit kommunikoida ihmisten kanssa.

Vaikea uskoa, että tuo nainen olisi vamppaamassa sulta miestä, saati että sun pitäisi olla miehesi puolesta huolissasi. Enhän toki varmaksi tiedä, millaiset aikomukset jollain tuntemattomalla on.

N25

Vaikka olisi kuinka ihana mies, en voisi olla parisuhteessa miehen kanssa, jolla on sinunlaisesi kaveri. Enkä varsinkaan voisi olla parisuhteessa miehen kanssa, jolla on samanlainen tyyli kommunikoida kuin sinulla. Ei kiitos, en vaan pystyisi. Nostan hattua miehellesi, tuollainen "i don't care"-asenne vaatii luonnetta.

Vierailija
20/216 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan se ja sama niin kauan kuin mies ei näe tuota naista kahden kesken.

Jos samoissa piireissä pyörivät, niin nainen saa hänet kyllä halutessaan yksin johonkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme