Minullako palstan upein nikki? Kyllä.
Olin luzus-tason keskustelija ennen rekkautumista, joten aion säilyttää tyylini myös rekkautumisen jälkeen. Minäkö keskustelujen tasokkain? Kyllä.
Kommentit (30)
[quote author="Special DIamond Mother" time="10.01.2015 klo 18:14"]Miksi te muut ette halua erottautua? Esim. mun oma nimimerkkini kertoo, että tyylini on elegantti, olen vauraudella siunattu, ihaltu, kadehdittu. Saatan omistaa jotain, mitä muut eivät omista (special diamond...), herättää kysymyksiä mitä se on jne.
[/quote]
Vajazzlesi on oikeista jalokivistä? Omani ovat vain strasseista, ei ole näillä palkoilla varaa aitoihin timangeihin :(
Jos joku haluaa apua laadukkaan ja kateutta herättävän nikin keksimisessä, niin kysykää vaan neuvoja. Keskituloinenkin voi olla tyylikäs...tyylitaju on ilmaista...se pitää vain löytää. Esim. jos on nikkinä Pirkko Porvoosta. Miksi ei voisi olla Birgit från Borgå? Käyn usein Porvoossa rapujuhlilla, siis rapukautena. Tunnen erään Birgitin. Hänellä on viehättävä huvila ja suloinen nauru.
[quote author="Läski lähihoitaja" time="10.01.2015 klo 18:21"]
[quote author="Special DIamond Mother" time="10.01.2015 klo 18:14"]Miksi te muut ette halua erottautua? Esim. mun oma nimimerkkini kertoo, että tyylini on elegantti, olen vauraudella siunattu, ihaltu, kadehdittu. Saatan omistaa jotain, mitä muut eivät omista (special diamond...), herättää kysymyksiä mitä se on jne. [/quote] Vajazzlesi on oikeista jalokivistä? Omani ovat vain strasseista, ei ole näillä palkoilla varaa aitoihin timangeihin :(
[/quote]
Olen kuullut että useilla köyhillä on stressitimantteja. Se on surullista.
Timanttien katselu voi tehdä onnellisen mielen. Katseleminen ei maksa mitään ja sen voi tehdä vaikka näyteikkunassa oman kotikaupunkisi jalokiviliikkeen edustalla.
[quote author="Special DIamond Mother" time="10.01.2015 klo 18:24"]Jos joku haluaa apua laadukkaan ja kateutta herättävän nikin keksimisessä, niin kysykää vaan neuvoja. Keskituloinenkin voi olla tyylikäs...tyylitaju on ilmaista...se pitää vain löytää. Esim. jos on nikkinä Pirkko Porvoosta. Miksi ei voisi olla Birgit från Borgå? Käyn usein Porvoossa rapujuhlilla, siis rapukautena. Tunnen erään Birgitin. Hänellä on viehättävä huvila ja suloinen nauru.
[/quote]
Men jag är från Borgå ..
Ajattelin vain että Pirkko vaan näin suomalaisille..
Olen pakotettu poistumaan hetkeksi. Povitaskussa polttelee illalliskutsu. Musiikkia ja käsintehtyjä tapaksia, sitten salonkitanssit valikoidulle seurueelle, avec malttamattomana, ovikello soinut jo toista tuntia.
Miksei Special Snowflake Mother?
Mäkin ajattelin laittaa enemmän itseäni kuvaavan nimimerkin, fabulous housewife from francè, mutta joku olisi voinut tunnistaa :(
On kyllä upea nikki ap:lla. Ihan sellainen ZinZino-henkinen!
Diamond Master Superior Platinium Gold Crown Mamma
[quote author="Av Mamma" time="10.01.2015 klo 18:21"][quote author="Special DIamond Mother" time="10.01.2015 klo 18:17"]
Koska minusta puhutaan paljon varmaan jo tälläkin hetkellä, niin annan teille luvan käyttää nikistäni lyhennettä SDM. Se helpottaa jos ei osaa englantia, kuten minä.
[/quote]
Tulee mieleen BNM :) harmi että nikkisi ei mennyt ihan putkeen :D
[/quote]
Minulle tulee mieleen BDSM.
[quote author="Special DIamond Mother" time="10.01.2015 klo 18:17"]
Koska minusta puhutaan paljon varmaan jo tälläkin hetkellä, niin annan teille luvan käyttää nikistäni lyhennettä SDM. Se helpottaa jos ei osaa englantia, kuten minä.
[/quote]
Tulee mieleen BNM :) harmi että nikkisi ei mennyt ihan putkeen :D