Nyt kun taas anonyymiuus on palautettu
kun kaikki on av mammoja uskallan ehkä pian avautua asioista.
Kommentit (8)
Todelliset mammat silti jää, mikä on tärkeintä!
Tekee "hienoja" uudistuksia, mutta ei osaa korjata vanhoja vikoja ollenkaan. Vittu sanon minä D: yllätys, että kakkossivu ei toimi vieläkään
Kohtahan täällä taas uskaltaa kommentoida omiin ketjuihin, provoilla miten sattuu ja olla eri mieltä itsensä kanssa! Hyvä!
Kyllä tää tästä kunhan nekin, jotka vielä hirveästi rekisteröitymistä vastustaa jaksavat nähdä sen pienen vaivan, että alkavat AV Mammoiksi. Tässä nähdään mammojen joukkovoima. Jos ei muuten niin vaikka vaikeamman kautta yritetään taistella takaisin se, mitä tämä ennen oli!
Mä luulen että se kannattas tehdä piakkoin, ennen kuin se porsaanreikä tukitaan. Noh, ehkä samalla heitetään kaikki muut paitsi yksi onnekas av mamma jäljelle.
Olettepa fiksuja. Sanoma ei pidä tätä palstaa olemassa hyvää hyvyyttään vaan mainostulojen takia tämä on edelleen olemassa. Mainostaja näkee paljonko liikennettä av:n kautta firman sivuille tulee. Jos sitä ei tule, ei tule Sanomallekaan enää mainostuloja kuten ennen. Kukaan ei halua tuhlata kallista mainosrahaa kuolleelle palstalle. Vaikket klikkailisikaan mainoksia, seuraavat mainostajat muutenkin foorumin vilkkautta. Tässä taloustilanteessa ei ole varaa menettää mainostajia. Ainut tapa millä voit vaikuttaa on antaa palstan kuolla. Jos av edelleen säilyy vilkkaana, ei muutosta ole syytä poistaa. Jos kävijämäärä romahtaa riittävän alas on isojen pomojen pakko reagoida. Ei niitä kiinnosta montako av mammanikkiä täällä on, vaan raha.
Tää muutos toi hyvääkin eli varmenne jäi pois.
Harmi vain että varmaan helposti yli puolet käyttäjistä hävisi.