Ottaisitko metsästävää tai kalastavaa miestä?
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa metsästävässä tai kalastavassa miehessä on ? Tuo saalista pöytään. Metsästysvietti kiehtoo minua naisena, varmaan perua jostain luolamiehen ajoilta geeneissä. Sankarimies on.
Se vika, jos pikkulapsivaiheessa mies viettää kaiken vapaa-aikansa muualla kuin kotona. Metsästys- ja kalastusreissulle ei piipahdeta, ne vie nopeimmillaankin useita tunteja. Sitten, kun lapset ovat isoja ja muuttaneet pois kotoa, ei ole mitään väliä vaikka mies olisi pois viikkojen ajan.
Joo, kelpaisi. Jos se lisäksi poimii marjoja ja sieniä, niin suorastaan heräisi kiinnostus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa metsästävässä tai kalastavassa miehessä on ? Tuo saalista pöytään. Metsästysvietti kiehtoo minua naisena, varmaan perua jostain luolamiehen ajoilta geeneissä. Sankarimies on.
Se vika, jos pikkulapsivaiheessa mies viettää kaiken vapaa-aikansa muualla kuin kotona. Metsästys- ja kalastusreissulle ei piipahdeta, ne vie nopeimmillaankin useita tunteja. Sitten, kun lapset ovat isoja ja muuttaneet pois kotoa, ei ole mitään väliä vaikka mies olisi pois viikkojen ajan.
Ehkä tekisi hyvää ajatella välillä muitakin kuin pelkästään itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nainenhan ajattelee kaikkia muita kuin itseään, hänhän ne lapset hoitaa. Jos mies ajattelisi muita hän ottaisi ainakin yhden lapsen mukaansa, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Joo, kelpaisi. Jos se lisäksi poimii marjoja ja sieniä, niin suorastaan heräisi kiinnostus.
Ja toivottavasti mies putsaa sienet ja marjat eikä odota, että vaimo tekee sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nainenhan ajattelee kaikkia muita kuin itseään, hänhän ne lapset hoitaa. Jos mies ajattelisi muita hän ottaisi ainakin yhden lapsen mukaansa, vai mitä?
Ei mitä. Ainoastaan itsekästä. Mutta nämä on nähty. Hyvää yyhoilua.
Jos samaa kysyy mieheltä, niin minä vastaan että ottaisin mielummin metsästävän vaimon koska kalastaa osaan itsekin, ja metsästävän vaimon mukana tulee kanssa perintömetsää joka on paljon arvokkaampaa kuin kalastuskortti ja ABU:n vapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toivottavasti mies putsaa sienet ja marjat eikä odota, että vaimo tekee sen.
Voin mä putsata ja pakastaa, jos mies poimii. Eli työt jaetaan, ja sitten molemmat syömme niitä.
Minulla on kalastaja ja itse olen kalastajatar. Tuoretta kalaa aina ja osaa fileoida, minä nypin viimeisetkin piikit pois lopuksi. Lihasta en tykkää kovinkaan paljon mutta hyvää jauhelihaa menee Italianpadassa. Silakkaverkkoja osaan laskea ja nostaa, yksin, mies moottorilla käyttää venettä jos tuulta. Lasken myös 60 metriset ja 30 metriset tuulessakin jos ei nyt ihan 9.ä metriä ole. Paistettu siikafilee on herkkua hyvän muusin kanssa, munakastiketta pitää olla myös.