Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mies voi kirkkain silmin vannoa rakkautta ja se onkin valetta

Vierailija
09.01.2015 |

Olen kuullut tästä ilmiöstä- mutta ei ole ennen osunut kohdallee. Ja sielunveli- soul mate- puppua koko juttu. Varokaa tytöt näitä Shakespeareita eli  sanallisen arkun mestareita. Puhutaan, mutta sanat ovat ei kuin teot. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä lasketaan vain teot. Kenelle se on muka uutta?

Vierailija
2/15 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tää pitää liian monen meistä ihan ite todistaa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvä ihme - se mies haluaa vain pillua. Näin on ollut aina ja tulee aina olemaankin. Eikö äiti oo edes vihjannut, ettei kaikkea mitä miehet puhuu, tarvi ottaa todesta. Siis oikesti ei mitään. 

Mistä tietää, et mies valehtelee? Sen huulet liikkuu. Varokaan myös niitä penteleitä, jotka ovat opetelleet puhumaan vatsastaan. Tosin tie miehen syrämmeen käypi vatsan kautta. Liian ylös on kyllä silloin tähdätty. Sydäntä ei oo ja miesten aivot on munissa, joten tähdätkää sinne.

Vierailija
4/15 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se naiseltakin onnistuu, tosin naisen sanomana se ei ole valehtelemista vaan kuulemma sanomista vastoin totuutta toisen mieliksi. Näillä asioilla on kuulemma joku ero.

Vierailija
5/15 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 20:57"]

Olen kuullut tästä ilmiöstä- mutta ei ole ennen osunut kohdallee. Ja sielunveli- soul mate- puppua koko juttu. Varokaa tytöt näitä Shakespeareita eli  sanallisen arkun mestareita. Puhutaan, mutta sanat ovat ei kuin teot. 

[/quote]

helposti, jos haluaa erityisesti seksiä niin lupaa mitä tahansa. 

antakaa tytöt tekojen puhua sanojen puolesta. jos mies välittää niin se jaksaa odottaa muutamat deitit ja muun yhteisen ajanvieton. 

jos ihmisillä olisi seksiä esim. 15 min per päivä, niin se on karkeasti vain 1% vuorokaudesta. katsokaa ensin miten ihminen viettää kanssanne tuon 99% ajasta.

t. m46 

Vierailija
6/15 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 21:08"]

Kyllä se naiseltakin onnistuu, tosin naisen sanomana se ei ole valehtelemista vaan kuulemma sanomista vastoin totuutta toisen mieliksi. Näillä asioilla on kuulemma joku ero.

[/quote]

nainenkin osaa valehdella mitä tahansa tavoitellessaan jotain mitä haluaa... esim. rahaa, vaatteita, statusta, resursseja, ...   mies on aina vaarassa olla pelkkä lompakko. 

miehille neuvoksi. ÄLÄ anna mitään rahaa eikä mitään ennenkuin naisen motiivit ovat selvillä 

Vierailija
7/15 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa,että samaan törmänneenä olen yhtä hämmästynyt kuin aloittaja. Molemmat vielä ollaan perheellisiä. Välillä hän oli muka niin rakastunut,ettei voinut pitää yhteyttä.Vahva nainen minä, ensimmäistä kertaa elämässään aivan poissa tolaltaan että mitä tämä on. Puoli vuotta rakkaudesta puhumista, syvällisiä viestejä ja keskusteluita. Muka henkistä yhteyttä. Melkein olin valmis eroamaan niin pahalta tuntui erossa oleminen tuosta miehestä. En saanut mitään selitystä yhteydenpidon lopettamiseen. Meni monta kuukautta ja selvisi,että vaimonsa odotti lasta (ei ensimmäistä), eikä ollut uskaltanut kertoa minulle. Sitten kun kertoi alkoi taas don juan-puheet. Ikinä aiemmin en ole sellaista "haluan oppia rakastamaan sinua" -lätinää jaksanut kuunnella tai kuullutkaan,koska normimiehet eivät puhu niin. Uskoin uudestaan hiukan ja en taida enää. Tilanne on ollut minulle hyvin kummallinen. Seksiin en ole lähtenyt. Osaako miehet itse selittää ailahtelevaisen varatun miehen rakkaushöpinällistä käytöstä ? Kun minä sitten lämpinisin niin hän alkaa ottaa jollain tasolla etäisyyttä. Narsisti ?

Vierailija
8/15 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielistelläkseen tai sen takia, kun nainen on liian innoissaan hänestä ja kuvitellut liikoja? Ainakin tuon takia minä olen sanonut rakastavani, vaikka en ole sanonut sitä tosissani t: nainen

Vierailija
9/15 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 21:24"]

Mielistelläkseen tai sen takia, kun nainen on liian innoissaan hänestä ja kuvitellut liikoja? Ainakin tuon takia minä olen sanonut rakastavani, vaikka en ole sanonut sitä tosissani t: nainen

[/quote]

Jos toinen kuvittelee liikoja, niin normaali ihminen oikaisee hänen käsitystään.

Vierailija
10/15 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 21:24"]

[/quote]

Jos toinen kuvittelee liikoja, niin normaali ihminen oikaisee hänen käsitystään.
[/quote]

Voi olla. Ehkä sitten en vain itse uskaltanut oikaista siinä tilanteessa.

Vierailija
11/15 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää puhua paskaa, jos meinaa saada pillua. Sitä kun ei koskaan anneta yhteisen nautinnon nimissä, vaan miehen pitää se ansaita (tai ainakin valehdella ja teeskennellä ansaitsevansa)

Vierailija
12/15 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten? Luulisi tyttöjen itse tietävän, koska naisethan valehtelevat jatkuvasti.

Vierailija
13/15 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 21:12"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 21:08"]

[/quote]

nainenkin osaa valehdella mitä tahansa tavoitellessaan jotain mitä haluaa... esim. rahaa, vaatteita, statusta, resursseja, ...   mies on aina vaarassa olla pelkkä lompakko. 

miehille neuvoksi. ÄLÄ anna mitään rahaa eikä mitään ennenkuin naisen motiivit ovat selvillä 

[/quote]

Jep, koettu on. Kenkää sai nainen lopulta. Nevö ögen, t.mies

Vierailija
14/15 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 21:01"]

No voi hyvä ihme - se mies haluaa vain pillua. Näin on ollut aina ja tulee aina olemaankin. Eikö äiti oo edes vihjannut, ettei kaikkea mitä miehet puhuu, tarvi ottaa todesta. Siis oikesti ei mitään. 

Mistä tietää, et mies valehtelee? Sen huulet liikkuu. Varokaan myös niitä penteleitä, jotka ovat opetelleet puhumaan vatsastaan. Tosin tie miehen syrämmeen käypi vatsan kautta. Liian ylös on kyllä silloin tähdätty. Sydäntä ei oo ja miesten aivot on munissa, joten tähdätkää sinne.

[/quote]Miehen aivot ovat munissa silloin kun miehellä on turvallinen ja hyvä olo. 

En ole ikinä tajunnut tuota väitettä, jonka mukaan rakkaudentunnustuksilla olisi muka jotakin merkitystä; pikemminkin se karkottaa naiset, ellei mies satu olemaan supertavoiteltu. "Tunnusta rakkautta, niin saat seksiä" on samanlainen neuvo kuin "harjaa vain hampaat ja kampaa hiukset". 

-Mies 29v-

Vierailija
15/15 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu työpaikalla. Kaikki paskanpuhujat tekevät vähiten töitä. Yllättäen kaikki ne naiset ovat heidän luona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän