Kauanko teillä pysyy tiskipöytä puhtaana ja tahrattomana?
Vailla astioita ja ylimääräistä tavaraa? Meillä kahden hengen talous ja oisko 5 minuuttia, tiskauksen ja putsauksen jälkeen niin jo on joku äijän maitolasi tai "oksennettu" lautanen odottamassa pesua. Ja kyllä - vee ituttaa. Yksin olisi siistimpää.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Kenellä enää edes nykyään on tiskipöytää? Tai sitten tietenkin, jos on keittiö 90-luvulta tai vanhempi.
On vuokralla asuessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenellä enää edes nykyään on tiskipöytää? Tai sitten tietenkin, jos on keittiö 90-luvulta tai vanhempi.
On vuokralla asuessa.
Ei kyllä uusiinkaan vuokra-asuntoihin enää tiskipöytiä laiteta. Tosi vähän vaihtoehtoja niistä löytyy edes allastoimittajien valikoimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vuokralla asuessa.
Ei kyllä uusiinkaan vuokra-asuntoihin enää tiskipöytiä laiteta. Tosi vähän vaihtoehtoja niistä löytyy edes allastoimittajien valikoimista.
Niin kymmeniä!
Seuraavaan ruokailukertaan saakka. Eli joitakin tunteja päiväaikaan, yön yli toki pitempään.
Kahden hengen talous meilläkin. Mies ei yleensä pyyhi pöytää, minä pyyhin aina ruokailun jälkeen kun minua häiritsee jos työtasot on yhtään sotkuiset. Toki mieskin silloin pyyhkii jos nyt jotain ihan kaatuu / läikkyy pöydälle, mutta ei leivänmuruja tai muuta pientä vaivaudu siivoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Perustelkaas nyt jotenkin että miten se tiskipöytä muuttuu epäsiisitiksi jos altaassa on muutama astia odottamassa pesua?
Ja tämän seuraustako on että "modernissa" keittiössä ei ole tiskipöytää vaan joku puupöytään upotettu epäkäytännöllinen altaan tapainen tekele.
Ne muutama astiat eivät siirry itsekseen tiskialtaasta tiskikoneeseen, jonkun pitää ne siirtää. En keksi yhtäkään syytä, miksi tiskiallas on joku likaisten astioiden välivarasto, miksi ei tiskejä voi laittaa suoraa koneeseen?
Meillä mies kerää tiskit altaaseen ja olettaa, että siirrän ne koneeseen. En tee sitä. Tiskialtaassa on pahimmillaan 3 vko ikäisiä likaisia lautasia, joiden pinnassa on vihertävä kostea kalvo. Olkoot siinä, ei se minua haittaa, mutta mies ihmettelee, että mikä meillä haisee.
Hahhah, miten niin pysyy?? Ei ole, eikä pysy. Yksin asun, eli ketään muuta en voi syyttää tästäkään. Teille joilla se pysyy siistinä edes joskus, miten pystytte siihen? Minulla on tiskikone, joten en oikein käsitä itsekään mitä siihen kertyy.
Kannattaako sitä ihan koko ajan 10 kertaa päivässä siivota ja putsata jos heti on uudestaan sotkuinen ja likainen? Eikö ois kiva tehdä jotain kivempaa?
Pesettekö autonkin joka ajelun jälkeen?