****JJ**** -Yhdysnimi-visaa väliin***
Töpsykän visa saatiin loppuun puristettua, joten eikun uutta peliin. Haussa HARVINAINEN (eli ei yli 10 vrk:n osumaa) yhdysnimi, jossa molemmat nimet alkavat J-kirjaimella. Sen verran alkuvinkkinä, että ei ole Ritva-Liisan, Marja-Leenan yms. suursuosio aikakauden nimi (40-60 luku)... eli joko vanhempi tai tuoreempi on kyseessä. Väliviivalla tai ilman, nyt ainakin ensi alkuun...
Eli Missä on Zei-Zei (J-J), eli eikun VRK:n pariin ja nimet otsikkoon lukumäärineen...
Jos aihe tuntuu liian laajalta, lisävinkkiä Big Brotherin jälkeen =).
-Jiitujiina-
Kommentit (23)
ja muutkin, nimittäin tuon Janna-Johannan kanssa kävi semmoinen kämmi, että se kyllä listalta löytyy. Ajattelinkin, että jos joku uusi nimi on useamman kerran ehdotettu, niin olen sen kyllä laittanut ensin keksineen nimellä, mutta tässä tapauksessa, olin Rva-kevään ehdotuksen kohdalla katsonut, että jahas listalla on ja poistanut ja jostain syystä sitten uudemman kerran nimeä etsiessä (en saa mun ohjelmalla aakkostettua, joten tulee käytyä noi läpi vähän sekalaisessa järjestyksessä ja sitten lopuksi aakkostan itse järkkäämällä) en sitä ole huomannut, vai mikä lie kämmi onkaan käynyt, mutta se nyt on turhaan tuolle listalle jäänyt. Muut kyllä pitäis olla ihan uusia nimiä...
Sorge...
-Iitu-
-Iitu-:
Catytin Jyry-Jukka 8m, varmaan oli kirjoitusvirhe, koska vrk ei nimeä löytänyt, mutta Jyri-Jukkaa oli juuri tuo 8.
i]-Kirjoittelin nimiä semmoisella vimmalla, että sormi on tainnut pikkuisen livetä... :S
Korjaisin hieman listaa sillä..... esimerkiksi Janna-Johannan minä " löysin" ennen Iloskua.
Vaikka leikkimielellähän tässä liikkeellä ollaan enkä sulkia hattuun täältä hae, mutta ihan hieman harmittaa, kun oma löytö " viedään" .
Rouva-Kevät