True Detective alkaa tänään...
Meinaatteko katsoa? Kovasti on hehkutettu etukäteen eli odotukset on kovat :) Toivottavasti yltää samalle tasolle kuin Breaking Bad joka tosiaan oli kaiken sen hehkutuksen arvoinen.
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 20:20"]
Siitä ilmeisesti tehdään kakkoskausi eri näyttelijöillä. Joutuvatko nämä ekan kauden tähdet vankilaan tai kuolevatko he tai jotain?
[/quote] SPOILER FREE: Näyttelijäkaartin vaihto ei liity ekan kauden juoneen mitenkään.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 21:42"]
Mikä on sarjan idea?
[/quote]no sitä nyt ei tiedä kukaan
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 21:19"]
Millon tässä alkaa tapahtua... Luin tästä esittelyn, sen ja tämän ketjun innoittamana aloin katsomaan. Vaikuttaa, ainakin vielä, todella tylsältä.
[/quote]
En muista, olisko esim. nelosjakso? En jaksa nyt tarkistaa.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 21:38"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 21:22"]
Ihana tuo Matthew+vaikea sukunimi, on komea ja osaa näytellä.
[/quote]
Mä edelleen ihmettelen, missä vaiheessa MM:sta tuli oikeasti vakavasti otettava näyttelijä? Ennen se tuntui tekevän jotain hömppiä, ja nykyään oscareita satelee ja ihan huippuleffoissa ja sarjoissa. Yleensä kun tuntuvat jämähtävän yhteen tyyliin.
Mulla on tosi huono keskittymiskyky kaikkien uusien sarjojen ja leffojen kanssa, mutta tätä nyt yritän katsoa (ja hyvin näyttää onnistuvan, kun oon koneella samalla).
[/quote]
Hänestä oli joku haastattelu, jossa kertoi tehneensä pitkään romanttisia komedoita yms. rahakkaita leffoja, jotta sai taloudellisen riippumattomuuden ja pääsi tekemään noita ns. laatuleffoja budjetista välittämättä.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 21:19"]
Millon tässä alkaa tapahtua... Luin tästä esittelyn, sen ja tämän ketjun innoittamana aloin katsomaan. Vaikuttaa, ainakin vielä, todella tylsältä.
[/quote]
Lakkaa vain katsomasta. Ei kaikki ymmärrä hyvän päälle. Tulee frendit ja sinkkuelämääkin varmaan taas uusintana.
Mä koukutuin heti ekoilta minuuteilta kun viime keväänä Jenkeissä katsoin sarjan. Nyt on kiva kattoo suomitekstien kans koska toi Matthewin teksasvääntö on välillä aika utopiaa :)
Kestää hyvin tokan katsomisen!
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 21:46"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 20:20"]
Siitä ilmeisesti tehdään kakkoskausi eri näyttelijöillä. Joutuvatko nämä ekan kauden tähdet vankilaan tai kuolevatko he tai jotain?
[/quote] SPOILER FREE: Näyttelijäkaartin vaihto ei liity ekan kauden juoneen mitenkään.
[/quote]
Selvä, kiitos tiedosta.
Mikä on sarjan idea?