kyllä oululaiset on kivoja!
Nyt toista kertaa oon tavannu henkilön joka on Oulusta.
Ja miten ne onkaan niin mukavia!
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:42"]Eiköhän tuo sama päde sama missäpäin Suome sitä on?
[/quote]
Oon Hesassa mutta maalta tullut.
Eron huomaa.
Oululaiset on hellusia!
Ap.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:37"]
Eksoottista tavata joku oululainen etelässä, mutta koitapa ihan elää pohjoisen ihmisten kanssa päivästä ja vuodesta toiseen. O-ou...
[/quote]
Eksoottista? :D Oulussa ei ole töitä, joten meikäläiset muuttaa massoittain etelään. Helsingissä tuntui oululaisia olevan 14 tusinassa.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:40"]
Oulu on junttipaikka. Monta kertaa olen siellä joutunut työkuvioden takia käymään ja aina yhtä masentava paikka. Kaupungilla pyörii känniläisiä kellon ympäri ja ravintoloissa saa poikkeuksetta tylyä ja tökeröä palvelua.
[/quote]
Mainitse Suomesta yksikin kaupunki, jossa näin ei ole.
Oululaisten mukavuus tuli itsellekin yllätyksenä kun muutin tänne pari vuotta sitten töiden perässä! Asioin paljon kauppahallissa niin siellä on aina hyväntuulisia ja ystävällisiä myyjiä. Kaupungillakin pyydetään anteeksi jos jossakin vahingossa törmää tms ja aina jos hanska on tipahtanut huomaamatta niin joku ohikulkija on sanonut asiasta tai jopa nostanut hanskan maasta! Oulu on ihana paikka!
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:33"]Me ollaan!! :)
[/quote]
Todellakin!
Eksoottista tavata joku oululainen etelässä, mutta koitapa ihan elää pohjoisen ihmisten kanssa päivästä ja vuodesta toiseen. O-ou...
Minä olen Oysissa syntynyt, mutta muuttanut jo lapsena pois :)
Mä tuun vielä käymään siellä Oulussa!
Ap.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 17:38"]Minä olen Oysissa syntynyt, mutta muuttanut jo lapsena pois :)
[/quote]
Voi voi.
Mutta Oulu ei ole kiva oululaisille, jotka haluavat rakentaa taajaman ulkopuolelle.
Oulu on junttipaikka. Monta kertaa olen siellä joutunut työkuvioden takia käymään ja aina yhtä masentava paikka. Kaupungilla pyörii känniläisiä kellon ympäri ja ravintoloissa saa poikkeuksetta tylyä ja tökeröä palvelua.
Eiköhän tuo sama päde sama missäpäin Suome sitä on?