Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaako ketään muuta nuo kirpparien ja huutiksen trokarit?

Vierailija
12.08.2008 |

Vein tänään kirpparille myyntiin pari laatikollista lastenvaatteita ja leluja sun muuta krääsää. En saanut edes kunnolla laskettua laatikoita maahan, kun pari eukkoa tuli salamana paikalle tonkimaan laatikoita! Ja kyseli, että mitäs sulla on myynnissä?

Noh, ei siinä mitään, annoin niiden tonkia rauhassa, vaikka vähän sieppasikin. Vein vielä yhden laatikollisen kirjoja myyntiin illemmalla ja mitäs mä löysinkään? Ne lasten haalarit sun muut "halvat arvovaatteet" vieraista pöydistä ja hintaa oli rutkasti enemmän (esim. lasten haalareihin olin laittanut hinnaksi 1-4 euroa ja trokarit pyysivät niistä 20-30 euroa :D

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn ahkeraan kirppareilla etsimässä vaatteita lapsille ja itselle. Tuntuu, että nykyään trokarit vie kaiken ja hinnat on niin kovia että kaupasta saa pian samaan hintaan. Jopa eräs järjestö (en nyt nimeä sano ettei tule syytettä) joka pitää kirppistä syyllistyy tähän eli kamaa tulee ilmaiseksi, työntekijät vie parhaat ja myy itse , loput jää järjestön kirpparille ja niihin lykätään kamala hinta. Sitten ihmetellään kun kukaan ei osta niitä rytkyjä.

Nämä trokarit kyllä saa ihan kivan tilin kirpparilta sen eläkkeen lisäksi...Oikeasti tarvitsevat ei sitten saakaan enää mitään edullisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi