Laittaako kukaan muu kahvinkeittimeen kaiken valmiiksi illalla, niin sen voi aamulla vain napsauttaa päälle?
Minä laitan, koska inhoan yli kaiken sitä kun aamulla herää ihan unisena ja pitää alkaa räpeltää suodattimien ja kahvinpurujen kanssa ja puolet puruista lentää ihan muualle kuin sinne suodatinpussiin. Tämä on aamujeni pelastus.
Kommentit (84)
Todellakin laitan kahvin valmiiksi jo illalla.
Aamulla kömmin sängystä silmät ristissä ja painan nappia ja kahvin tippuessa käyn suihkussa. Sitten onkin mukava nauttia kupponen kahvia ja hiljalleen herätä päivään.
Ihan liian monena aamuna olen onnistunut heittelemään poroja minne sattuu tai kaatamaan vettä pöydälle.. Tämä helpottaa aamuja suuresti. Kyse ei ole ajan säästämisestä.
Laitan vaan purut valmiiksi, aamulla veden. Vaikka juon kahvia paljon enkä ole kovin ronkeli sen mausta, seisonut vesi kyllä maistuu niin selvästi ettei se ole hyvää.
Laitan aina valmiiksi, kun olen menossa aamuvuoroon. Herätys on 3.30, kun työvuoro alkaa klo 5.
Silloin jokaisella minuutilla on merkitystä. Napsautan kahvinkeittimen päälle, käyn vessassa sillä aikaa kun kahvi tippuu. Vessasta tullessa kahvi mukiin ja saan juoda sitä rauhassa puhelinta selaillen 25 minuuttia. Klo 4 harjaan hiukset, käyn paskalla (koska kahvi), laitan hiukset kiinni. Syön aamupalan, käyn uudestaan paskalla (koska kahvi), pesen hampaat, laitan dödöä, puen päälle ja lähden ovesta ulos. Autossa on oltava viimeistään 4.40. Muuten tulee kiire.
Olkaa hyvät.
Meillä olisi myös tuo mutta en kyllä sillä ole useinkaan tehnyt mitään, alunperin ostettiin tuo asuntovaunun kausi/vuosipaikalle, nyt ei ole enää kausi paikka eikä edes tuota vaunua.
Reissuvaunuun en tuota vie, kun ei reissuunkaan enää pääse, ja pannukahvi on kuitenkin enemmän minun mieleen.
Ja jotenkin en ole noista kapseleista löytänyt mitään kunnon suosikkia
N40