Sekosin kaupassa ja ostin mustaa hiusväriä
Kommentit (52)
Mikä sulla oli ennen mustaa päässä?
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 12:50"]
[/quote]
Olen tuhkanvaaleatukkainen luonnostani.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 12:50"]
WT
[/quote]
Aivan kuten Lenita Airisto ja moni muu tunnettu seurapiirinainen.
Oh god. Toivottavasti kulmasi ovat luonnostaan tummat.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 12:50"]
[/quote]
Olen tuhkanvaaleatukkainen luonnostani.
[/quote]
Oi voi
Ei se mitään, mulla on sinistä päässä ja ei lähe kirveelläkään pois.
auts. onko vielä perussuomalaisen kalvakka iho? ja vaalea kulmakarvat?
Tulet näyttämääm zombielta vaaleiden piirteidesi kanssa. Seuraavaksi haet sen vaalennusaineen ja mietit miksi tukka on tipunkeltainen ja tippunut.
Pitäis nähdä ennen tuomion antamista.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 12:54"]
Oh god. Toivottavasti kulmasi ovat luonnostaan tummat.
[/quote]
Saahan ne värjättyä vaikka mustiksi. Olen ruskeasilmäinen.
Pikimusta tukka sopii vain harvalle suomalaiselle. Tuhkanvaalea kuulostaa just ihanteelliselta sävyltä. No, saipahan ap yhden kokemuksen lisää...
Mitä tummempi hiusväri, sen kovempi syöpä- ja muukin terveysriski. Jos sun iho on vähänkään suomalaisittain punertava niin onneksi olkoon, karseelta näyttää. Mulla oli joskus musta tukka ja meikit päässä, kulmat värjättynä näytti tosi hyvältä. Ilman meikkiä ei niinkään ;)
Mikähän oletus aina kaikilla on että jokainen suomalainen on kalpea kuin hanki.
Itsekin olen syntynyt ruskeasilmäisenä blondina, mutta tukka hiljalleen tummunut, suvussa on lähes mustaa tukkaa luonnostaan.
Jossain vaiheessa itsekin koin että liian tumma väri teki sellaisen menninkäismäisemmän vaikutelman, mutta nyt vähän ikäännyttyä se kova musta tuntuisi olevan juuri se piristysruiske mitä naama kaipaa.
Kulmat minulla kyllä ovat suht maantienharmaat, vaikka luonnollinen hiustenväri näyttää tummenevan vain.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 15:07"]
Dita von Teesellähän ovat siniset silmät.
[/quote]
Niin ja pointti oli? väittikö joku että Ditalla on ruskeat silmät? Missä kohtaa luki?
Mustat hiukset sopii just nimenomaan parhaiten sinisten, harmaiden ja vihreiden silmien kanssa. Mitä vaaleammat silmät, sen paremmat.
Täältä meikki ja tyylivinkkejä: http://www.pinterest.com/pasadenablue/blue-eyes-dark-hair/
Heh, näyttää tosiaan olevan mustat hiukset punainen vaate...
Itselläni on ollut mustat hiukset jo montamonta vuotta. Tyvikasvua nyt välillä on valitettavasti kestettävä, että saa tarpeeksi pitkän värjäysvälin, mutta koen mustat hiukset omikseni niin sen kyllä kestää.
Kulmakarvoista on ollut paljon puhetta. Olettekos kuulleet kulmaväreistä ja kulmakynistä? Problem solved.
Osa ihmisistä tykkää luonnollisuudesta ja välttää vähääkään liian luonnottomia värejä. Osa sitten vetää mustaksi, platinablondiksi tai rohkeimmat pinkeiksi. Eikös ole kiva, etteivät kadulla vastaantulevat ihmiset ole kaikki samasta muotista valettuja?
Niinan unelmia blogin Niina on mustahiuksinen ja vaikka varsi vähän on Niinasta itsestään ollut blogissa kuvia, niin sopii kyllä todella hyvin musta tukka! Varsinkin muistan nähneeni jonkun hääkuvan, jossa pitkä musta tukka kiharrettuna latvoilta toi tosi kivan näköisen kotrastin valkoisen hääpuvun kanssa ja Suomen luonto taustalla :).
Myös Silent Disco blogin pitäjä on mustahiuksinen (tosin ei tällä hetkellä, koska on raskaana) ja näyttää upealta: http://mysilentdisco.blogspot.fi/2014/02/loma.html
Väitän, että musta hiusväri on yksi parhaita värejä hiuksille suomalaisia värityksiä ajatellen.
Viihdyn myös mustassa hiusvärissä, minulla on kuulas vaalea iho mutta olen muutoin luonnostani aika tumma. Ei siis ongelmia kulmien tai juurikasvun kanssa. Vihreänharmaat silmät. Pidän tästä Lumikki-lookista :)
WT