Häät ensi vuonna. Nyt jo suunnitellaan vieraslistaa ja ruokia. Häät Vanajalinnassa.
Kommentit (20)
No ei kyllä käy näin 30 avioliittovuoden jälkeen. Häät on helppo järjestää, mutta yritäpä pysyä naimisissa näinkin kauan :)
Ei.
Terveisin 32 vuotta avioliittoa takana.
Kannattaa alkaa jo hyvissä ajoin laskemaan, paljonko makaronilaatikkoa tarvitaan henkeä kohti.
Älkää sitten jaksako mitään tylsiä hääleikkejä.
Suosittelen häävieraille ruoaksi ryynimakkaroita ja perunasalaattia. Ne yleensä kelpaavat nirsommallekin vieraalle. Ruokajuomana tietysti maito.
Paljonko vieraita? Mitä aiotte tarjota? Tarjoatteko juomatkin?
Vaikka olisi provo, ap ei käy täysillä.
Kalliit häät ovat typerää ja lapsellista tuhlausta
Älä kutsu minua, en jaksa tulla tai alkaa keksiä mitään tekosyitä miksen pääse.
3 kuukautta kosinnasta olimme naimisissa. Emme halunneet häitä vaan ihan puhtaasti naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa alkaa jo hyvissä ajoin laskemaan, paljonko makaronilaatikkoa tarvitaan henkeä kohti.
Tilata maan kuulu kilju oliko pappa vai eno vai keneltä?🤔
Hääkutsu aiheuttaa aina plääh-reaktion.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen häävieraille ruoaksi ryynimakkaroita ja perunasalaattia. Ne yleensä kelpaavat nirsommallekin vieraalle. Ruokajuomana tietysti maito.
Vanajanlinnan keittiö ei tuollaiseen varmaan suostuisi.
Yleensä Vanajanlinnassa häitään viettäneet miehet pettää vaimojaan. Jotkut jo siellä Vanajanlinnassa kaason kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Älä kutsu minua, en jaksa tulla tai alkaa keksiä mitään tekosyitä miksen pääse.
Enkä minä. Enkä keksi mitään lahjaakaan.
Miksi kadehtisin?
Aikanaan oli syyshäät kauniissa, kuulaassa ja aurinkoisessa säässä, kauniissa kirkossa ja maisemissa jonka jälkeen juhlittiin n.150v vanhassa rakennuksessa (kirkko yhtä vanha).
Kuvat otti paikan päällä+studiossa ammattikuvaaja, ruokahäät.
Kutsut tein ja suunnittelin itse, Sinooperista tarvikkeet, meikki ammattilaisella, samoin hiukset, hääpuku eräästä Helsinkiläisestä hääpukuliikkeestä ja alla ollut korsetti+stay upit ym alusvaateliikkeestä, kukkakimppuni liikkeestä, ja miehen viehe. Vieraille jaettiin konvehdit joissa nimikirjaimemme+takana pieni teksti.
Nyt vietetään kohta 26v hääpäivää.
N50
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä käy näin 30 avioliittovuoden jälkeen. Häät on helppo järjestää, mutta yritäpä pysyä naimisissa näinkin kauan :)
Jep, meillä tosin vasta 22 vuotta avioliittoa takana :)
Hieno paikka. Paras.