Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
voi perse mikä keli!!! vihaan talvea!!!
09.01.2015 |
piti rattaiden kanssa rytyyttää 2km kauppaan ja takas. ilman vöitä muksu olisi varmaan tippunut kyydistä, kahdesti jäätiin jumiinkin. ja kun takaisin kotiin päästiin, niin eikös yksi jugurttipurkki ollut rikki !
mulla ei siis ole autoa, kortti kyllä. tää vain on niin pieni paikka että hyvin pääsee bussilla/jalan/pyörällä.. mutta nämä kauppareissut talvisin, jessus!!! muistan kun poitsu oli vauva ja olin varma, että saa siitä pomppimisesta niskavamman ja mulle tulee syyte ravistelusta..
en muöskään nauti tuosta toppahaalarin pukemisesta, enkä siitä että itselleenkin pitää tunkea puoli kiloa rytkyä niskaan. oi kun pääsisi taas ulos mekossa ja balleriinoissa ! <3
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 13:06"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 12:23"][quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 12:12"] [quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 12:09"]Mä taas tykkään. Oon joku harvinaisuus. Mikään ei ole mulle niin paska keli kun kesähelle! Ei vaan tykkää. [/quote] Et ole outo etkä todellakaan ainoa! Talvi on parasta aikaa, helteet on ihan kamalia! Onneksi saa taas tovin aikaa nauttia talvesta ennenku joutuu kärsii helteistä ja siitä paskamaisesta kuumuudesta. [/quote] Hanki ilmastointilaite. Ne kannattaa asennuttaa nyt talvella. Itse lasken päiviä kun pääsen täältä taas pois, lämpimään... [/quote] Ilmastointilaite löytyy, kiitos huolenpidosta. Vaan miten se masiina poistaa sen koko kesän helteet? Vai meinaatko, että voin maata koko kesän helteet vaan himassa? Tuutko sä tekee mun työt sit?
[/quote]
Jos löytyy ilmastointilaite eli saa nukkua viileässä niin Suomen helteinenkään kesä ei tuota mitään ongelmia.
Mutta eihän sen vian tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...