Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuoret naiset ei osaa pukeutua ulkona kylmään aikaan vaan on nilkat paljaina ja kumartaessa selkä paljas?

Vierailija
31.10.2021 |

Tätä näkee vain naisilla, miehet osaa pukeutua lämpimästi mutta naiset ei, mistä johtuu?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän nilkkasukkia koko vuoden.

Terveisin mummo, 66 v

Vierailija
22/24 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritän siedättää itseäni kylmään. Viime vuonna kävin lokakuussa järvessä uimassa. Pitkälle syksyyn lenkkareilla ilman sukkia. Nukun parhaiten lämpötilassa kun se on alle15 astetta. Nykyään ei mahdollista ja sen huomaa. Kun tuota ranskisparvekettakaan ei oikein voi pitää auki niinkuin silloin kun oli normaali parveke. Verenkierto on hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vuoraan jo nyt itseni päästä varpaisiin villalla ja toppavaatteilla, mutta olenkin jo 30v vanhus. :D

Ei huolta, minä myös.. :D ikää 32 ja villasukat kovassa käytössä jo nyt, pipo päässä ja lämmintä päällä kun menen ulos

Vierailija
24/24 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette anna ihmisten pukeutua niinkuin haluavat? Itsekin menin nuorempana aika heppoisilla vaatteilla, ihan vaan siksi ettei ollut tarvetta enemmälle pukeutumiselle. Edelleenkin puen mielestäni kevyemmin kuin useimmat. Miksi ei saisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän