Miksi nuoret naiset ei osaa pukeutua ulkona kylmään aikaan vaan on nilkat paljaina ja kumartaessa selkä paljas?
Tätä näkee vain naisilla, miehet osaa pukeutua lämpimästi mutta naiset ei, mistä johtuu?
Kommentit (24)
Minä yritän siedättää itseäni kylmään. Viime vuonna kävin lokakuussa järvessä uimassa. Pitkälle syksyyn lenkkareilla ilman sukkia. Nukun parhaiten lämpötilassa kun se on alle15 astetta. Nykyään ei mahdollista ja sen huomaa. Kun tuota ranskisparvekettakaan ei oikein voi pitää auki niinkuin silloin kun oli normaali parveke. Verenkierto on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Minä vuoraan jo nyt itseni päästä varpaisiin villalla ja toppavaatteilla, mutta olenkin jo 30v vanhus. :D
Ei huolta, minä myös.. :D ikää 32 ja villasukat kovassa käytössä jo nyt, pipo päässä ja lämmintä päällä kun menen ulos
Miksi ette anna ihmisten pukeutua niinkuin haluavat? Itsekin menin nuorempana aika heppoisilla vaatteilla, ihan vaan siksi ettei ollut tarvetta enemmälle pukeutumiselle. Edelleenkin puen mielestäni kevyemmin kuin useimmat. Miksi ei saisi?
Minä pidän nilkkasukkia koko vuoden.
Terveisin mummo, 66 v