Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuoret naiset ei osaa pukeutua ulkona kylmään aikaan vaan on nilkat paljaina ja kumartaessa selkä paljas?

Vierailija
31.10.2021 |

Tätä näkee vain naisilla, miehet osaa pukeutua lämpimästi mutta naiset ei, mistä johtuu?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinertävät nilkat on parhautta! 😍

Vierailija
2/24 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne odottaa kiimaisena yön timoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on trendikästä kylmettää nilkat ja kärsiä oireista jo 30-vuotiaana ja katua että mitä typerää tuli teininä tehtyä.

Vierailija
4/24 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski lämmittää eikä ole kylmä 🤗

Vierailija
5/24 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä samaa ihmettelen, lisäksi ihmettelen että eikö niillä ole tuntoaistia joka kertoisi heille että kannattaisi laittaa vaatetta päälle.

Itse olen hyvin kinesteettinen ihminen ja minulle on tärkeätä se miltä asiat tuntuvat. Olen joutunut toteamaan, että suurin osa ihmisistä taitaa olla pääasiassa visuaalisia ja heille on tärkeätä se miltä asiat näyttävät.)

Vierailija
6/24 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tällaista ilmiötä on nuorissa miehissäkin. Välillä olen kauhuissani katsonut, kun ensimmäisenä keväisenä päivänä näkee nuoria jätkiä t-paidassa, kun itse vielä hytisen takki päällä. Samoin, kun elokuussa tulee ensimmäiset kylmät ilmat niin samat pojat käyttää shortsejaan viimeiseen asti.

Vierailija
7/24 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkivat sitä miten Kaliforniassa pukeudutaan talvella.

Helsingissä olen nähnyt jopa kolmekymppisen naisen lastenvaunujen kanssa nilkat paljaina viidessä asteessa. Hämmentävä näky. En tiedä kuvitteliko nainen menevänsä teinistä nilkat paljaina tai tajuaako hän pukea kunnon sukat jalkoihin edes vauvalle.

Vierailija
8/24 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nuorena naisena ymmärrän tätä ilmiötä. Itselläni oli pidemmän aikaa vaikea mennä koiran kanssa lenkille kunnon varustuksessa. Saatoin vetää farkut päälle ja käyttää pakkasillakin ohutta takkia. Johtui siitä, että olin epävarma itsestäni ja pelkäsin, että minua haukutaan, jos käytän kunnon talvivarusteita, kuten toppahousuja. Takin piti olla mahdollisimman ohut, että ei kukaan vaan luulisi minua toppatakki päällä läskiksi. Nyt ikää on 21 vuotta ja olen pikkuhiljaa pääsemässä tästä eroon. Uudelle paikkakunnalle muutto auttoi paljon, kun ei ole vastassa niin pajon tuttuja. On ihan kamalaa, että nuorilla tytöillä on niin paljon ulkonäköpaineita, että itseään pitää ulkona jäädyttää. Ja sitten heitä vielä syyllistetään siitä.

Vierailija
9/24 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime talvena kovilla pakkasilla ihmettelin tätä samaa!

Lenkkitossut tai kangastossut ilman sukkia ja ohuet trikoot sekä pieni toppatakki avoinna. Takin alla yksi pitkähihainen trikoopaita. Ei kaulahuivia, pipoa tai käsineitä. Itse en päästäisi teiniä tuollaisissa vaatteissa ulos ollenkaan, jos on pakkasta tai muuten kylmä ilma.

Vierailija
10/24 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samasta syystä kuin 90-luvun alun nuorisolle pipon käyttäminen oli nolointa ikinä, ja 2000-luvun alun nuorisolla piti talvellakin olla napamittainen takki, eli silloin kuljettiin napa ja selkä paljaana. Ja 50-luvulla syntynyt äitinikin muisteli, että 60-luvun lopulla kuljettiin aina minihameessa, oli sitten pakkasta vaikka kuinka paljon. Joka ikäluokalla on omat muotihullutuksensa talvipukeutumisen suhteen, joten eipä nämä nilkat paljaana -teinit poikkea mitenkään aikaisemmista ikäpolvista.

Vierailija
11/24 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinnasto risti selkään  tatuoitu a=10e b=5e 

Vierailija
12/24 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vanhana tietää kolotuksista ja krempoista mitä on tullu hölmönä tekemään aikoinaan.

Vierailija
13/24 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse nuorena naisena ymmärrän tätä ilmiötä. Itselläni oli pidemmän aikaa vaikea mennä koiran kanssa lenkille kunnon varustuksessa. Saatoin vetää farkut päälle ja käyttää pakkasillakin ohutta takkia. Johtui siitä, että olin epävarma itsestäni ja pelkäsin, että minua haukutaan, jos käytän kunnon talvivarusteita, kuten toppahousuja. Takin piti olla mahdollisimman ohut, että ei kukaan vaan luulisi minua toppatakki päällä läskiksi. Nyt ikää on 21 vuotta ja olen pikkuhiljaa pääsemässä tästä eroon. Uudelle paikkakunnalle muutto auttoi paljon, kun ei ole vastassa niin pajon tuttuja. On ihan kamalaa, että nuorilla tytöillä on niin paljon ulkonäköpaineita, että itseään pitää ulkona jäädyttää. Ja sitten heitä vielä syyllistetään siitä.

On pelkästään hyvä asia, että syyllistetään. Ei ole terveyden kannalta järkevää mennä ulos pakkasella kesävaatteissa.

Vierailija
14/24 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeessä te oikein asutte? Jossain landella johon trendit tulee viis vuotta perässä?

Vierailija
15/24 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tätä nykyaikaa. Ei ennen pukeuduttu noin.

Vierailija
16/24 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vuoraan jo nyt itseni päästä varpaisiin villalla ja toppavaatteilla, mutta olenkin jo 30v vanhus. :D

Vierailija
17/24 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vaan. En käytä sukkia näillä keleillä koska ei palele. Olen tosin jo yli 40 v. Mutta miksi se muita haittaa?

Vierailija
18/24 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkivat sitä miten Kaliforniassa pukeudutaan talvella.

Helsingissä olen nähnyt jopa kolmekymppisen naisen lastenvaunujen kanssa nilkat paljaina viidessä asteessa. Hämmentävä näky. En tiedä kuvitteliko nainen menevänsä teinistä nilkat paljaina tai tajuaako hän pukea kunnon sukat jalkoihin edes vauvalle.

Helsingissä voit  nähdä myös minut, kuukautta vailla kuusikymppisen nilkat paljaana, enkä todellakaa yritä käydä teinistä. Minua paleltaa oikeasti vasta sitten kun on lunta, pakkasta ja hyytävä tuuli. Senpä vuoksi minulla ei ole vielä myöskään päähinettä, käsineitä, kaulahuivia tai talvitakkia, ja se välikausitakkikin lepattaa auki.

Vierailija
19/24 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljaat nilkat pakkasella näyttää yksinkertaisesti pahalta ja erittäin typerältä. Vapaasti vaan. Omapa on nivelrikkonsa kullakin.

Vierailija
20/24 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-70 luvulla farkut piti olla niin tiukat että! 30 asteen pakkasella ei palellut! Tansseihin piti päästä, mitään pipoa ei voinut pitää, ettei permanenttikiharat latistu. Kaula paljaana paineltiin.

Muistan tuon hyvin

N60

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan