Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viime yönä olin nuoren miehen luonna ja laskin alleni vahingossa.

Vierailija
31.10.2021 |

Olen 59 vuotias nainen ja tapasin baarissa 28 vuotiaan miehen. Lähdimme jatkoilla hänelle ja ilta päättyi perinteisesti.
Aamuyöstä mies herätti minut ja sanoi, että olen laskenut alleni ja lammikko on myös kastellut hänet.
Olin kännissä, mutta en edes pahassa.
Ei helkatti!!!!! Jotenkin tuntuu, että sorrin nyt muidenkin vanhempien naisten maineen nuorten keskuudessa.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma että olit sinä eikä poika pistänyt yökasteluaan sinun piikkiin? Korjasitko ihan äitinä jäljet vai pakenitko yön selkään?

No valitettavasti olen. Tarkastimme kalsarit. Miehen olivat kuivat ja minun märät. Ei jäänyt vaihtoehtoja.

T. Ap

Mitä siis tarkottaa "ilta päättyi perinteisesti" jos molemmilla kuitenkin kalsarit päällä?

No sitä, että me nukuttiin alusvaatteet päällä. Niin simppeliä.

Ei kaikki jää seksin jälkeen alasti nukkumaan.

T. Ap

Tämä viimeistään paljasti aloituksen neitsytmiehen väsäämäksi. Katsos loistavan seksin jälkeen jäädään tietysti alasti nukkumaan kun ollaan raukeita ja tyydyttyneitä. Ja aamulla sit helppo aloittaa uudestaan.

Kalsarit päällä, LOL.

Tai sitten paljasti todeksi. Nuorilla se noin meneekin, mutta vanhalla tädillä ei välttämättä ;)

Vierailija
42/59 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitkohan se nainen, josta joku kundi täällä kirjoitteli yksi päivä. Kusi hänen sänkyynsä, pilasi runkopatjan läpikotaisin. Yök!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma että olit sinä eikä poika pistänyt yökasteluaan sinun piikkiin? Korjasitko ihan äitinä jäljet vai pakenitko yön selkään?

No valitettavasti olen. Tarkastimme kalsarit. Miehen olivat kuivat ja minun märät. Ei jäänyt vaihtoehtoja.

T. Ap

Mitä siis tarkottaa "ilta päättyi perinteisesti" jos molemmilla kuitenkin kalsarit päällä?

T. Ap

Tämä viimeistään paljasti aloituksen neitsytmiehen väsäämäksi. Katsos loistavan seksin jälkeen jäädään tietysti alasti nukkumaan kun ollaan raukeita ja tyydyttyneitä. Ja aamulla sit helppo aloittaa uudestaan.

Kalsarit päällä, LOL.

Tai sitten paljasti todeksi. Nuorilla se noin meneekin, mutta vanhalla tädillä ei välttämättä ;)

Kyllä minäkin olen monet yöt jäänyt miehen kainaloon ja ollaan nukuttu alusvaatteet päällä. Eri homma jos seksiä on nukkumaan käydessä. Ap ei maininnut, että milloin viiminen yhdyntä oli.

Vierailija
44/59 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

T. Ap

Kalsarit päällä, LOL.

No mistä sä tiedät milloin ne on alottannu? Voihan ne peseytyä seksin päätyttyä. Mies pyytää jäämään yöksi. Jos ne on pannu koko illan nii ei enää välttämättä haluta nukkumaan käydessä. :D

Eikä etenkään vanhaa kääkkää. Kokemusta on siitäKIN.

Vierailija
45/59 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää mummut järkyttäkö meidän nuorten miestemme elämää kiimassanne. Tomitsette kuitenkin, jos me AP:n kanssa samanikäiset papat satumme saamaan yhtä nuorta naista, vaikka emme laske allemme, ainakaan suht selvänä!

Vierailija
46/59 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai aloitus on heti provo, kun vanhemmalla naisella käy kömmähdys? Jos ap kehuisi loistavasta yöstä miehen kanssa niin kukaan ei epäilisi mitään. Tai vaihtoehtoisesti jos sukupuolet olisivat toisin päin epäilisitte, että pappa puhuu skeidaa eikä ole päässyt tunkille ollenkaan oikeasti xddd

Vierailija
47/59 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

T. Ap

Kalsarit päällä, LOL.

Nukkuuko joku oikeasti kalsarit jalassa, oli sitten yhdyntää tai ei??? Epäterveellistä, kun vagina ei saa ilmastoitua itseään, miehille epäterveellistä kun kivesten lämpötila nousee.

Sinänsä tarina on trolli, koska vanhempien naisten virtsanpidätysongelmat liittyvät nauramiseen tai ponnisteluun, ei se rakko aukea ihan levossa ollen. Jos ihmisellä on tosi rankka humalatila, hän voi laskea unissaan alleen, kuten muinainen kihlattuni aikoinaan, oli alkoholisti. Siis mies. Heräsin keskellä yötä märkyyteen. Ei jatkunut kauan enää se suhde.

Mutta veikkaan teinien trolliksi tätä, heillä kun on sisällöllisesti niin köyhää elämää näinä somen ja älypuhelimen aikoina, että pitkästymistä vastaan taistellaan kaikin mahdollisin keinoin.

Ei kyllä aloittaja(t) jaksa varmaan lukea näitä vastauksia, kun ovat useampia rivejä. t. yläkoulun ope

Vierailija
48/59 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nukkumassa näin sekalaisii unii.

Heräsin ihmettelin mites mun pikkarit ovat ihan märät, lakanat kuivat mut yöpuvun helma ja nuo pikkarit..ihan märkinä. Tahmee olo pakko mennä suihkuun ja kusiset jutut pesukoneeseen.

Poikkikseni oli ollu viihteellä aina niin ettei pysy jaloillaan. Yritin repii sänkyyn mut jossain välissä se oli veskissä kusi housuihinsa ja lattialle, ei pystynyt seisoo. Aamulla kepin nokassa kusiset vaatteet ulos ja pistin äijän pesee vessan.

Vierailija
49/59 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Squirttasit sitten.

Vierailija
50/59 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai edes korvasit vahingon?

Vierailija
51/59 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Squirttasit sitten.

Kusta se oli. Naisella ei ole eturauhasta, josta voisi ejakuloida.

Kusta se oli!

Vierailija
52/59 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko kysynyt mitä mieltä anoppi on ollut asiasta?

Vierailija
53/59 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat tällä?

Vierailija
54/59 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lykin viime kesänä yhtä vanhempaa naista.
Perinteisessä lähetys saarnaja asennossa, aktin jälkeen
huomasin lakanalla n.10cm pitkän ruskean pötkylän,
hänelläkin kävi  vahinko.

Vierailija
55/59 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
56/59 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään miehen joka nuorena paskoi housuunsa ollessaan vieraan naisen sängyssä. Mies heräsi kun ripuloi boksereihinsa, pyyhki paskat naisen lakanoihin ja pikkareihin naisen vielä nukkuessa ja häipyi vähin äänin paikalta.

Vierailija
57/59 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastitteko pyllyleikkejä?

Vierailija
58/59 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap välitä, mitään vahinkoa ei ole päässyt tapahtumaan, koska eihän toi mies ole terve, jos olisi, niin ei kukaan 28 vuotias mies halua panna 59 vuotiasta naista.

Vierailija
59/59 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ole hävettävää.

Kaverini 4 - kymppinen mies, hänellä oli 19 v. tyttöystävä, ja seksin aikana kävi samoin, et lirahti, naiselta, nautinnon huipulla. Mut molemmat onnellisia, ja niin voi käydä.

Olitko katsomassa, kun lirahti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi