Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viime yönä olin nuoren miehen luonna ja laskin alleni vahingossa.

Vierailija
31.10.2021 |

Olen 59 vuotias nainen ja tapasin baarissa 28 vuotiaan miehen. Lähdimme jatkoilla hänelle ja ilta päättyi perinteisesti.
Aamuyöstä mies herätti minut ja sanoi, että olen laskenut alleni ja lammikko on myös kastellut hänet.
Olin kännissä, mutta en edes pahassa.
Ei helkatti!!!!! Jotenkin tuntuu, että sorrin nyt muidenkin vanhempien naisten maineen nuorten keskuudessa.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No,se oli sunnuntain tosi huono satu 😤

Vierailija
22/59 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe hitto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaipat päälle

Vierailija
24/59 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit baariin lähtiessä asettaa tenavaipan?

Vierailija
25/59 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi et samalla paskantanut allesi. 😂

Vierailija
26/59 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut, että olit niin kiihottunut miehestä, jotenka kostuit vaan niin runsaasti.

Vierailija
27/59 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens kerralla vaipat valmiiks mukaan

Vierailija
28/59 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on provo. Mies keksii juttuja.

Vierailija
29/59 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iäkkäämpi tyttöystäväni kastelee vuoteen lähes joka yö. Se ei tosin ole virtsaa. Käytämme poikkilakanaa.

Vierailija
30/59 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole hävettävää.

Kaverini 4 - kymppinen mies, hänellä oli 19 v. tyttöystävä, ja seksin aikana kävi samoin, et lirahti, naiselta, nautinnon huipulla. Mut molemmat onnellisia, ja niin voi käydä.

Vierailija
31/59 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma että olit sinä eikä poika pistänyt yökasteluaan sinun piikkiin? Korjasitko ihan äitinä jäljet vai pakenitko yön selkään?

No valitettavasti olen. Tarkastimme kalsarit. Miehen olivat kuivat ja minun märät. Ei jäänyt vaihtoehtoja.

T. Ap

Mitä siis tarkottaa "ilta päättyi perinteisesti" jos molemmilla kuitenkin kalsarit päällä?

No sitä, että me nukuttiin alusvaatteet päällä. Niin simppeliä.

Ei kaikki jää seksin jälkeen alasti nukkumaan.

T. Ap

Vastaisuuden varalta, nuku seuraavan kerran alasti. Saat aamulla kuivat housut jalkaan🤭

Vierailija
32/59 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toteasin miehenä itse näin että vaihdetaampa lakana ja jatketaan vielä unia. Muori kainaloon ja aamulla vielä pantaisiin ennen kuin erotaan.

M

Ei hyödytä, kyllä se patjakin on märkä.

Vierailija
33/59 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma että olit sinä eikä poika pistänyt yökasteluaan sinun piikkiin? Korjasitko ihan äitinä jäljet vai pakenitko yön selkään?

Vierailija
34/59 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Kusitko paineella sen miehen päälle?

Vierailija
35/59 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noni nyt se luulee, että kaikkien yli 40 vuotiaiden naisten yöt ovat tuollaisia.

Vierailija
36/59 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄPEÄ ! Noin vanha , kehtaa jahdata jotka käy pojaksi Hyi sinua kuslukki!!!

Vierailija
37/59 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No valitettavasti olen. Tarkastimme kalsarit. Miehen olivat kuivat ja minun märät. Ei jäänyt vaihtoehtoja.

T. Ap

Mitä siis tarkottaa "ilta päättyi perinteisesti" jos molemmilla kuitenkin kalsarit päällä?

T. Ap

Tämä viimeistään paljasti aloituksen neitsytmiehen väsäämäksi. Katsos loistavan seksin jälkeen jäädään tietysti alasti nukkumaan kun ollaan raukeita ja tyydyttyneitä. Ja aamulla sit helppo aloittaa uudestaan.

Kalsarit päällä, LOL.

Vierailija
38/59 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on kuuminta hottia kun mies lykkii napakasti takaapäin ja naiselta pääsee jalat täristen pienet origasmi lirut.

Vierailija
39/59 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

T. Ap

Tämä viimeistään paljasti aloituksen neitsytmiehen väsäämäksi. Katsos loistavan seksin jälkeen jäädään tietysti alasti nukkumaan kun ollaan raukeita ja tyydyttyneitä. Ja aamulla sit helppo aloittaa uudestaan.

Kalsarit päällä, LOL.

No mistä sä tiedät milloin ne on alottannu? Voihan ne peseytyä seksin päätyttyä. Mies pyytää jäämään yöksi. Jos ne on pannu koko illan nii ei enää välttämättä haluta nukkumaan käydessä. :D

Vierailija
40/59 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin tehnyt kuin koiralle, työntänyt naaman lammikkoon.

Joissain piireissä johonkin maailmanaikaan koiraa on koulutettu noin. Jos omistat koiran niin kehottaisin päivittämään tietojasi. Toivottavasti myös ihmissuhdetaitosi ovat kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän