Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylireagoinko? Minua ei haluta perhetapahtumiin koska minulla vasta 1 koronarokotus

Vierailija
31.10.2021 |

Ja kaikki sanovat: ”On tärkeää että otat rokotuksen koska Liisa on raskaana”. Minulle halutaan rokotus siksi että suojelen muita, en itseäni! Ylireagoinko? Kukaan ei välitä siitä saanko minä tartunnan, minut nähdään vain tartuttajana.

Kommentit (227)

Vierailija
1/227 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä voi ihminen murheita kantaa.

Vierailija
2/227 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylireagoit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/227 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätään olet kertonut kenellekään rokotustilanteestasi?

Vierailija
4/227 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta sitä voi ihminen murheita kantaa.

Eli sinusta olisi samantekevää jäädä ulkopuolelle? Ok.

Vierailija
5/227 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoleton kirjoitti:

Kaikkien rokotustilanteet ovat julki koska Liisa on raskaana.

Ap

Vierailija
6/227 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voisimme tietää, koska et kerro, miten reagoit?

Vierailija
7/227 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla on vasta yksi rokotus? Mulla oli illanistujaiset viikko sitten, kaveri halusi tuoda mukanaan mulle vieraan kaverinsa, tämä toki sopi. Illan kulusta etukäteen tiedottaessani kaveri sanoi, että voidaanko sitten aluksi mennä sellaiseem ravintolaan jossa ei ole koronapassia kun hänen kaverillaan on vasta yksi rokote. Että koko rokotetun seurueen pitäisi mennä johonkin Kallion onnettomimpaan baariin eka kaikkien seudun rokottamattomien sekaan kun yhdellä ei ole rokotetta?

Jos on myöhässä ottanut rokotteet, nyt pitää vain kestää. En itse ottanut edes kylään tätä vierasta ihmistä koska rokottamaton levittää virusta tehokkaammin. Mukana oli myös yksi raskaanaoleva jolle tartunta olisi vaarallinen vaikka rokotettu onkin.

Vierailija
8/227 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä, että ap kysyy ylireagoiko hän, kun kuvailee aloituksessa VAIN kaikkien muiden, muttei omaa reaktiotaan.

Vierailija
9/227 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos muut porukasta ovat jo rokotettuja niin eikös heillä pitäisi jo erinomaisen tehokkaalla rokotteellaan olla niin tehokas suoja, etteivät he saa tautia itse tai tartuta sitä AP:lle eteen päin?

Vierailija
10/227 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

#7: Miksi 2 rokotusta ottaneille ois muiden rokottamattomuus ongelma?

Vierailija
11/227 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoleton kirjoitti:

Ap

Omiin terveystietoihin liittyviä asioita ei ole pakko jakaa vaikka joku perhepiiristä olisi raskaana.

Jos raskaana oleva järjestää juhlat ja toivoo vieraiden olevan rokotettuja on kohteliasta kunnioittaa hänen toivettaan. Omia terveystietoja ei kuitenkaan ole pakko jakaa.

Vierailija
12/227 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulla on vasta yksi rokotus? Mulla oli illanistujaiset viikko sitten, kaveri halusi tuoda mukanaan mulle vieraan kaverinsa, tämä toki sopi. Illan kulusta etukäteen tiedottaessani kaveri sanoi, että voidaanko sitten aluksi mennä sellaiseem ravintolaan jossa ei ole koronapassia kun hänen kaverillaan on vasta yksi rokote. Että koko rokotetun seurueen pitäisi mennä johonkin Kallion onnettomimpaan baariin eka kaikkien seudun rokottamattomien sekaan kun yhdellä ei ole rokotetta?

Jos on myöhässä ottanut rokotteet, nyt pitää vain kestää. En itse ottanut edes kylään tätä vierasta ihmistä koska rokottamaton levittää virusta tehokkaammin. Mukana oli myös yksi raskaanaoleva jolle tartunta olisi vaarallinen vaikka rokotettu onkin.

Eikö rokotteet suojaakaan vai miksi pelkäätte?

Vierailija
13/227 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota toinen rokotus . Ei meidänkään sukutapahtumiin pääse ilman rokotuksia.

Vierailija
14/227 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko vielä sen sun reaktiosi, niin jengi voisi kommentoida?

Minusta sun reaktiosi oli tosi ok, jos se oli informoida tilanteesta vauvalle. (Ainoa reaktio, jonka osoitat).

Vierailija
15/227 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kutsuttiin illanistujaisiin ja sanottiin, että pukeutua lämpimästi, koska koronan takia ikkunat pidetään auki. Juu, en mennyt istumaan iltaa.

Jotkut ovat vaan ihan sekaisin.

Vierailija
16/227 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoleton kirjoitti:

Ap

Saavatko kaikki raskaana olevat naiset katsella muiden terveystietoja, vai ainoastaan tämä Liisa?

Vierailija
17/227 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota toinen rokotus . Ei meidänkään sukutapahtumiin pääse ilman rokotuksia.

Mitä se rokotteen ottaminen niille, joilla se jo on, kuuluu?

Vierailija
18/227 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsisinko sinä itse mieluummin, että raskaana oleva saa koronan kuin sinä?

Vierailija
19/227 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos muut porukasta ovat jo rokotettuja niin eikös heillä pitäisi jo erinomaisen tehokkaalla rokotteellaan olla niin tehokas suoja, etteivät he saa tautia itse tai tartuta sitä AP:lle eteen päin?

Raskaana oleva ei ole rokotettu! Ei halunnut ottaa rokotetta raskauden takia. Kaikki pelkäävät, että tartutan koronan raskaana olevaan.

Ap

Vierailija
20/227 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla aikuisilla on jo ollut mahdollisuus ottaa 2 rokotetta. Jos sitä ei ole tehnyt, niin ei siitä ja sen seurauksista ole ketään muuta syyttäminen kuin itseä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä