Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa olla perheen ainoa lihava

Vierailija
07.05.2023 |

Mies ja lapset urheilee. Ei kiinnosta edes mennä katsomaan lasten urheilukisoja kun olen niin lihava. Muut äidit ovat itsekin urheilullisia. Minä olen uhrannut elämäni lapsilleni. Olen tehnyt ruokaa, kuskannut treeneihin ja pitänyt huolta kodista. En ole pitänyt huolta itsestäni. Olen rupsahtanut ja lihava ruma akka.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano mitään.

Vierailija
2/10 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyvä äiti kun olet elänyt lapsellesi eikö niin sanota

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä muita äitejäkö varten menet katsomaan ja kannustamaan lapsiasi? Vai sittenkin lapsiasi varten?

Vierailija
4/10 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa itsestään huolta pitämisen. Kysy mieheltäsi voiko ottaa enemmän vastuuta kodista että sinä saisit aikaa ja voimia liikkumiseen ja itsesi hyvinvointiin. Kyllähän se miehenkin etu on jos voit tehdä jotain sen eteen että koet olosi kauniimmaksi.

Vierailija
5/10 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän et harmittaa. Sama tilanne itselläni et on kilot päässyt kertymään. Olen kuitenkin tehnyt tietoisen päätöksen etten anna sen estää mua elämästä. Mulla on ihan yhtäläinen oikeus käydä katsomassa lasteni pelejä tai liukua vesiliukumäestä tai pomppia trampoliinilla (painorajat huomioiden). Teen asioita, joista nautin siitä huolimatta että joskus koko keho höllyy vaan mukana.

Vierailija
6/10 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on

Vierailija
7/10 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi muuttua, jos haluaa. Mutta sinun pitää itse haluta ja lopettaa tuo uhrina oleminen. Kannataa myös selvittää onko ylipainon taustalla myös sairauksia.

Vierailija
8/10 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosyitä. Kyllähän ne muutkin (urheilulliset) äidit huolehtivat lapsistaa, kun kerran ovat myös siellä kentänlaidalla. Silti on aikaa syödä terveellisesti ja liikkua.

Vierailija
9/10 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina voi muuttua, jos haluaa. Mutta sinun pitää itse haluta ja lopettaa tuo uhrina oleminen. Kannataa myös selvittää onko ylipainon taustalla myös sairauksia.

Aika harvalla ylipainon syy on mikään sairaus. Suurimmalla osalla syy on se, että syödään liikaa.

Vierailija
10/10 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röh, röh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän