raskaana mutta kuinka pitkällä?
Tein tänään positiivisen raskaustestin. Kuukautisten mukaan tänään olisi 3+6. Vähän vitsillä aloin testailemaan. Odotin jotain aavistusta haamusta. Testiin tulikin heti todella selvä viiva. Lähes yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Olen ihmeissäni, miten nyt jo voi tulla noin vahva viiva ja kun ei ollut edes aamupissa. Voisiko olla että olisikin kuukautta pidemmällä? Viime kuukautiset oli oudot, alkuun tiputtelua alkaa-ei ala ja lopulta 1 vuotopäivä, mutta kyllä mä ne ihan kuukausina kuitenkin pidin. Jo silloinkin olin tuntevinani raskausoireita mutta kun tuli ne kuukautiset. Olen nyt ihan sekaisin :) se että nyt oltaisi edes kuukautta pidemmällä tuntuisi lottovoitolta. Taustalla useita keskenmenoja ja jokainen viikko olisi voitettu viikko. Voi kun nyt olisi onni mukana ja saisimme vauvan.
Kommentit (2)
Mulla oli neljättä oottaessa menkat. Yks vuotopäivä, muuten tiputtelua. Joten en tiennyt olevani raskaana neljä viikkoa pidemmällä. Toki ihmettelin niukkaa vuotoa mutta en osannut ajatella raskautta kun yli vuosi oltiin ilman ehkäsyä eikä tärpänny. Tee sellainen testi joka näyttää viikot?
Ultrassa se selviää.