Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko venytyskoruihin oikeasti jäädä koukkuun??

Vierailija
08.01.2015 |

Otsikon kysymys tuli mieleen tästä ketjusta:

http://www.vauva.fi/keskustelu/4363037/ketju/kaveri_jaanyt_koukkuun_korvanvenyttamiseen

Olen kyllä aikaisemminkin kuullut/lukenut jotain sen suuntaista, että koukkuun jääminen on mahdollista... Monethan kai aloittavat venyttämisen ihan maltillisesti, niin että suunnitelmissa on venyttää jonnekin 6-8 mm asti ja sitten lopettaa, mutta kun tuntuu että monet sitten eivät pystykään lopettamaan siihen, vaan jostain syystä iskee tarve saada kokoajan vain isompaa ja isompaa plugia/tunnelia siihen reikään, tyyliin "vielä pari milliä, sit mä oikeesti lopetan". Ja ennen kuin edes tulee kunnolla tajunneeksi asiaa, niin ollaankin jo siellä 20 mm paremmalla puolella, mistä korvat eivät enää palaudu...

Onko kellään mitään käryä, mikä tuossa venyttämisessä sitten oikeastaan on niin koukuttavaa? Liittyykö siihen reiän venymiseen jotain sellaista nautintoa, minkä vain venyttämistä kokeilleet ymmärtävät??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/3 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ainakaan jäänyt, 14 vuotiaana venytin 12mm reijän korvaan ja otin vuoden päästä pois ku en halunnut pitää sitä haisevaa ja rumaa reikää korvassa :D muutenkin ällöttävä, nyt parin vuoden jälkeen korviin menee ihan normit korvikset, eikä mene enää läpikään ;)