Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele salia -Espoo

Vierailija
08.01.2015 |

Etsin itselleni kuntosalia joka tarjoaisi rautojen lisäksi ryhmäliikuntatunteja. Hieronnat, solkut plus muu oheispalvelu myös plussaa.

Suosittele minulle siis salia ja kerro samalla miksi pidät/suosittelet salia. Sen plussat ja vahvuudet.

Oma lokaationi on Mankkaalla joten tästä "läheltä" etsin. Arvostan helppokulkuisuutta (auto, aika ja parkki), runsasta tarjontaa joka ei kesäaikanakaan rajoitu vain kuntosaliin ja no, mitä edullisempaa, sitomattomampaa sen parempi. Kiitos :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elixia Länsiväylä, kaikkea toivomaasi löytyy, parkkihalli myös

toinen vaihtoehto Esport Center Tapiola/Mankkaa, tämä oli vuosia paikkani kunnes vaihdoin ensinmainittuun

Vierailija
2/11 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fressi Leppävaara on yllättänyt iloisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on se SATS/Elixia yhdistelmä jäsenyys. Nehän pn nykyään samaa firmaa.
Mulla on siis käytössä kaikki PK-seudun satsit ja elixsiat. Asun Espoossa joten käytän eniten leppävaaran Elixiaa Ja Satsia ne on ihan vierekkäin ka on varaa valita molempien ryhmätunneista jne. Tarjolla myös noita muita kuten solarium

Vierailija
4/11 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Kuitinmäen Olarium! Lämminhenkinen ja mukavan pieni sali, jossa monipuolinen jumppatarjonta. Lisäksi solarium, pt-palvelut, ja todella ystävällinen asiakaspalvelu. 

Paras puoli on, että ei kuulu mihinkään ketjuun, joten voit ostaa 10 kerran tai 1 kuukauden kortteja. Itsekin testasin jumppia ensin 10 kerran kortilla. Kävi niin, etten sairastelun vuoksi ehtinyt kaikki kertoja käydä määrä ajan umpeutuessa. Yllättäen ehdottivat, että jos ostan uuden 10 kerran kortin, saan sen päälle käyttämättömät kertani. Tästä ehdoton plussa!! Sen jälkeen olinkin tyytyväinen vuosikortin omistaja. :) 

Käyttäisin edelleen salia, jos en olisi muuttanut kauemmaksi. Tarvitsen salin, joka on kävelymatkan päässä, muuten ei tule lähdettyä. Nyt käytän Entressen Lady fitnessiä, mutta silti kaipailen enemmän Olariumiin.

Lady fitness on nimensä mukaisesti naisten sali. Jumppasali on iso ja tilava, plussaa screeneistä, joten näkee ohjaajan liikkeet miltä paikalta tahansa. Kuntosali on kuitenkin minusta ahdas, kolkko eikä vapaa paino -valikoima ole läheskään niin laaja kuin Olariumissa... Kai siellä kuvitellaan että naiset treenailee vaan laitteissa Cosmoa selaten...

Vierailija
5/11 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olarium on kyllä edullinen, mutta onko se vähän rähjis? Ainakin se kiinteistö jossa se sijaitsee on ulkoota päin yksi rumimmista :D. En tullut tajunneeksi, että haluan salilta myös vähän "luksusta" eli tilat saa olla viihtyisät, puhtaat ja hyvinhuolletut. Täytyy olla jonkinlainen saunomismahdollisuus.

Toi Olarium olisi tosi lähellä.
Katselin myös Foreverclubia Matinkylässä. Vaikutti aika hinnakkaalta tuon "maksat vain palveluista joita käytät" systeemi kun muualla saa samaan hintaan käyttää kaikkea ;).

Olen miettinyt myös tota Esporttia kun oon käynyt syömässã siellä mutten tajuu koko rakennusta ja niitten hinnoittelua. Arena ja jumpat eri asioita? Ei voi sekoittaa? Kovin oli myös hintava sekin.

Vierailija
6/11 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jaksat niin Espoonlahdessa Fressi. Varmasti muuallakin olevat fressit on hyviä.on vähän hienompi ja löytää hieronnat ja saunat yms.. sitten Espoonlahteen avautui nyt myös uusi naistensali. Become Kivenlahdessa on yksinkertaisempi sali, halpa, ryhmäliikumtatunteja löytyy myös.

Vierailija
7/11 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:35"]

Olarium on kyllä edullinen, mutta onko se vähän rähjis? Ainakin se kiinteistö jossa se sijaitsee on ulkoota päin yksi rumimmista :D. En tullut tajunneeksi, että haluan salilta myös vähän "luksusta" eli tilat saa olla viihtyisät, puhtaat ja hyvinhuolletut. Täytyy olla jonkinlainen saunomismahdollisuus. Toi Olarium olisi tosi lähellä. Katselin myös Foreverclubia Matinkylässä. Vaikutti aika hinnakkaalta tuon "maksat vain palveluista joita käytät" systeemi kun muualla saa samaan hintaan käyttää kaikkea ;). Olen miettinyt myös tota Esporttia kun oon käynyt syömässã siellä mutten tajuu koko rakennusta ja niitten hinnoittelua. Arena ja jumpat eri asioita? Ei voi sekoittaa? Kovin oli myös hintava sekin.

[/quote]

Älä anna ulkokuoren hämätä! :D Se on yleisilmeeltään siisti ja fressi, laitteet hyvässä kunnossa. Käsittääkseni joskus on ollut äijäsali, mutta kokenut kunnon remontin ja nykyisin siis palvelee naisten tarpeitakin erinomaisesti. Saunakin löytyy. :) Se ei ole suuri ja mahtava ketjusali,jossa on 20 juoksumattoa rinnakkain vaan tunnelmaltaan astetta intiimimpi ja lämminhenkisempi, eikä ollenkaan rähjä. Ja vaikka on pienempi, niin asiakasmäärä on kokoon nähden sopiva, ei juurikaan tarvitse jonottaa laitteisiin ja jumppiin pääsee aina. Yhden kerran saat maksutta käydä koittamassa :)

Vierailija
8/11 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn Sats/Elixia saleilla ja ne ovat nykyään todella ruuhkaisia... Ryhmätunneille ei pääse jos ei useampaa päivää aiemmin varaa. Kehuja sen sijaan olen kuullut fressistä ja esportista!

Vierailija
9/11 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään suositte Sats-Elixiaa, tunneille järkyttävät jonot jo päiviä ennen. Sellossa varsinkin todella ruuhkaista, vessapaperit ja käsipyyhkeet loppuu kesken. Lopetan kun pystyn, uusin syksyllä jäsenyyden vuodeksi kun ajattelin Satsin parantavan kuntoilumahdollisuuksia, mutta huonommaksi on mennyt kun tunnit ovat varattavissa jo viikko ennen ja täyttyvät ennen kuin tietää omat menonsa.

Vierailija
10/11 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Hyvä kuulla mielipiteitänne. Tuon Länsiväylän Elixian tarjonta on laaja mutta mikä ilo se on jos niille tunneille ei mahdu. Aikaisemmin olen ollut Porvoon LadyLinen ja Kampin Fressin asiakas joista pidin LadyLinesta eniten, lähinnä sen hierovan tuolin takia :P.

Taidanpa nyt ihan ekaksi kokeilla tuota Olariumia ja siirtyä siitä vaikka Esporttiin kokeilemaan jos ei Olarium jostakin syystä miellytä.

Vierailija
11/11 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

liityin jäseneksi Leppävaaran Fressiin puolitoista viikkoa sitten, sitten sattui vesivahinko ja minut siirrettiin viereiseen Perkkaalla olevaan kuntokeskukseen, annettiin kortti, jonka rekisteröin netissä. KORTTI EI TOIMI, EIKÄ APUA LÖYDY MISTÄÄN. Annettiin uusi kortti, pyydettiin rekisteröimään se, EI TOIMI. Liityin hyvillä mielin, nyt olen todella raivona kun kukaan ei tee mitään, jotta asian saisi korjattua ja voisin jatkaa salilla käyntiä. Että niin hyvin hoitaa hommat FRESSI.