Näköjään kaikki miehet eivät inhoa ruskeita nännejä!
Olen raskaana ja nännipihat muuttuivat pikkuhiljaa ruskeiksi ja itse nännit vähän isonivat. Ennenkin oli aivan normaalikokoiset mutta vaan ihan melkein ihon väriset.
Mies on aivan innoissaan näistä. Joka päivä kokoajan hipelöimässä ja haluaa aina katsella niitä. Kuulemma ovat niin kauniit.
Itseä oikein huvittaa kun olin jo itku kurkussa että kun nännini tummuvat niin miestä ei enää huvita edes vilkaista.
Eli, pelko pois naiset. On niitäkin jotka tykkäävät LUONNOLLISISTA naisista. :)
Kommentit (9)
Outoa. Yleensä tästä aiheesta jaksetaan vaahdota mutta tähän ei ole tullut yhtään vastausta! :D
Ruskeat, laajat nännipihat ovat niin viime viikkoa.
Minä en usko että minkäänlaiset nännit inhottavat miestä jos hekuma ja kiima on riittävän kuumaa parin välillä :) Olen itse jo nelikymppinen nainen, jolla on ollut jo nuorena monia "kauneusvirheitä" ja vanhemmiten vielä enemmän, vaan eipä ole menoa koskaan haitanneet.
vai että LUONNOLLISISTA naisista. ruskeat nännit nyt vaan on vähemmän miellyttävät kun vaaleanpinkit. liian isot nännit on myös jotenkin ällöt.
Niin, tarkoitin luonnollisella sitä että oli se sitten vaaleanpinkki tai ruskea niin ovat luonnolliset. Ja aika usein raskaus tuo tullessaan vähän lisää väriä.. ap
Raskaana olevan tai imettävän naisen rinnat ei oo sexyt.
Öööö... Vaaleenpunasiahan ne inhoo eikä ruskeita? Ainakin omat mieheni on näin opettaneet.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 22:45"]Raskaana olevan tai imettävän naisen rinnat ei oo sexyt.
[/quote]
Maitoa täynnä olevat kannut ovat tosi seksikkäät. Nam!