Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamala alemmuuskompleksi! Onko sinullakin?

Vierailija
10.04.2015 |

Luettele kaikki asiat jotka toivoisit ulkonäössäsi olevan toisin... Täydellisiä ei tänne kaivata kehuskelemaan tai ilkkumaan...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamani on täynnä talia ja mustapäitä ja niistä johtuen rupia, arpia ja punaisia läikkiä. Nenäni on aivan liian suuri verraten pieneen pääni kokoon. Lihaksia minulla voisi olla enemmän ja asialle teenkin jotain, sillä käyn aktiivisesti kuntosalilla. Muuten olen melko tyytyväinen kroppaani.
M19

Vierailija
2/6 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkin minulla on...

kellertävät ja hieman vinot hampaat
tubulaariset alikehittyneet rinnat
epäsymmetriset kasvot
luonnostaan tummat silmänaluset
aikoinaan liikaa nypityt kulmakarvat
rumia teiniaikoina otettuja tatuointeja näkyvillä paikoilla
kalpea atooppinen iho + psoriasis
olen ns. laiha läski. eli hoikka mutta täysin lihaksiton
tumma ja tuuhea karvoitus!

lisäksi olen liikunnallisesti kömpelö ja inhoan puheääntäni.

huolellisella meikillä ja laittautumisella olen kyllä saanut mielettömän paljon kehujakin ulkonäöstäni, uskokaa tai älkää, mutta todellisuudessa koen olevani niin epätäydellinen kun vaan olla ja voi.
usein tuntuu että haluaisin kuolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha ylipurenta ja siitä johtuen leuka on liian takana -> kammottava sivuprofiili ja hampaatkin toki näyttää rumalta. Pitäisi mennä leukaleikkaukseen mutta se olisi tosi iso prosessi ja joutuisin luultavasti maksamaan siitä tuhansia itse.
Olematon leuka korostaa myös leveitä poskiani ja isohkoa nenääni. Jostain syystä saan silti kehuja ulkonäöstäni, säälistä?

Vierailija
4/6 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ylipaino, paljon raskausarpia
- Valtavat riippurinnat
- Huono ryhti
- Aknea
- Hampaat sikinsokin

Vierailija
5/6 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 03:19"]

Luettele kaikki asiat jotka toivoisit ulkonäössäsi olevan toisin... Täydellisiä ei tänne kaivata kehuskelemaan tai ilkkumaan...

[/quote]

No ihan pinalliseksi en ryhdy, ulkonäkö on mitä on, mutta hakuan hieman laajentaa alkuperäistä aihetta.

Olen kokenut sen, että työssäkäyvä valkoinen heteromies on yhteiskunnan pohjasakaa, jolla eis saisi olla minkäänlasia oikeuksia. Olen jo pikkuhiljaa henkisellä tasolla hyväksynyt tämän.

Aikanaan nuorena miehenä minua häiriitsi pariutumisen epätasapaino. Osa ulkomaalaistaustaisista väkivallalla uhaten estivät omien tyttöjen seurustelun perisuomalaisten kanssa, kun taas pojat makasivat suomalaisia tyttöjä ympäri kaupunkia.

Nyt ei ole enää niin väliä. Olen yymmärtänyt paikkani tässä yhteiskunnassa, yritän tehdä kovasti töittä, jotta meillä kaikillla olisi varaa säilyttäää nykyinen elintaso.

Vierailija
6/6 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tarvitse harmitella pelkkää ulkonäköään - luonteenpiirteitäkin voi listata!