Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun rintoja aristaa viikkotolkulla?

Vierailija
08.01.2015 |

Ainakin kolme viikkoa on rinnat pingotellut ja aristanut. Ei voi johtua kuukautisia edeltävästä aristuksesta, kun se kestää max viikon ja mulla on kohta kuukautiset ohi jo. Olen 20-vuotias, eli tuskin ne enää kasvaa. Ei johdu puristavista liiveistä. En käytä. Eikä myöskään pillereistä. Ei ole niitä. Raskaanakaan tuskin olen, koska kuukautiset on tullu ihan normaalisti. Mitä muuta voi vielä olla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, mietin ihan samaa..samantyylistä täälläkin, enkä ole raskaana tms. Veikkaisin  hormooneja...mulla rinnat hieman turvonneet...se ei haittaa ;)  t. 30v nainen

Vierailija
2/9 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vielä mieleen, että treenaatko? Kasvuhormoniahan erittyy ja  proteiinilla ja kasviksilla on positiivinen vaikutus hormooneihin. Itse nimittäin treenaan ja syön terveellisesti... t.2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En treenaa. Keväällä alkaa taas normaali liikunta. Talvella oon niin kaamoksessa, ettei huvita. Syön kuitenkin terveellisesti ja monipuolisesti. -ap

Vierailija
4/9 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva ap, voin sitten arvioida mikä niitä vaivaa?

Tv.tissitieteenmaisteri

Vierailija
5/9 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva ap, voin sitten arvioida mikä niitä vaivaa?

Tv.tissitieteenmaisteri

Vierailija
6/9 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:38"]Laita kuva ap, voin sitten arvioida mikä niitä vaivaa?
Tv.tissitieteenmaisteri
[/quote]

Hyvä idea! Laitanpa pian tulemaan. Haluutko tulla myös paikan päälle katsomaan? -ap

Vierailija
7/9 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia kuukausittaista hormoniaristusta. Olen melkein nelikymppinen ja mulle tulee edelleen.

Vierailija
8/9 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:40"]

Normaalia kuukausittaista hormoniaristusta. Olen melkein nelikymppinen ja mulle tulee edelleen.

[/quote]

Niin, piti jatkamani, että se vaihtelee reippaanlaisesti johtuen varmaan kuun ja tähtien asennoista. Pisimmillään oli puolitoista vuotta vain vasen rinta kipeä, jouduin mammografiaan ja rintojen ultraääneennkin tämän vuoksi, kaikki normaalia. Meni sitten itsestään ohi. One never knows... :) Munasarjoissakaan ei ollut mitään vikaa.

Vierailija
9/9 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:47"]Sun rinnoissa vallitsee syvän kiihotuksen tila 24/7. Ne ajattelee Loiria.
[/quote]

Repesin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä