Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostus vastakkaista sukupuolta kohtaan kadonnut..

Vierailija
18.12.2014 |

Hei! Olen 25-vuotias nainen, joka erosi avopuolisostaan viime keväänä. Hieman taustaa parisuhteesta: Suhde alkoi ihanasti, mies huomioi ja oli todella mukava minua kohtaan, osteli kukkia sun muuta. Ajan kuluessa mies alkoi vähätellä ja huomauttelemaan lähes kaikesta, mm. pukeutumisesta. En saanut olla edes omassa kodissa college-housuissa ja toppi päällä, koska silloin olin "juntti". Aina, kun mies oli loukannut jollain tapaa, hän osasi puhua itsensä tilanteesta pois ( tai käänsi asian minun syykseni) ja pyyteli uskottavasti anteeksi. Mies osoittautui täydelliseksi kontrollifriikiksi ja narsistisia luonteenpiirteitä alkoi tulla esiin. Osasi siis manipuloida erittäin taitavasti! Sain hänet kiinni myös pettämisestä, jonka hän luonnollisesti kielsi jos jonkunmoisilla verukkeilla. Hän sai minut tuntemaan itseni vainoharhaiseksi hulluksi. Kaikki romahti vuosipäivänämme, kun hän ilmoitti ettei ehkä haluakkaan olla kanssani (syystä että minä olin liian "vainoharhainen".) Kun silloin tajusin, että kaikki epäilyt miestä kohtaan ovat totta, ja kerroin lähteväni pois niin mies sekosi ja käytti fyysistä väkivaltaa minua kohtaan.

Ongelmana on nyt se, että en enää halua lainkaan hellyyttä, kosketusta enkä minkäänlaista läheisyyttä keneltäkään. Vaikka pitäisin tapaamastani henkilöstä paljon, niin en uskalla asettaa itseäni taas tilanteeseen, jossa minua voidaan loukata tai satuttaa. En tiedä miten tästä pääsisi yli, ajan kanssako? Vai onko olemassa joitain vertaistukiryhmiä? Auttakaa!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitenkään epänormaalia, että erosta, varsinkin tuollaisesta, kestää toipua pitkäänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan