Sipilä vaisuna Ylen vaalitentissä
Väistää joka kysymyksen ja takeltelee sanoissaan, joka asiaan kommentti on ettei halua muodostaa kantaa. Ei hyvä.
Kommentit (16)
Jos on ehdokkaana vaaleissa, on otettava kantaa. Tää jätkä vaan on ihan pihalla.
Kepun taktiikka on selvä. Pitävät itseään jo vaalivoittajana ja menevät tarkoituksella rauhallisin askelin kohti vaalipäivää. Eivät halua ottaa riskejä enää tässä vaiheessa.
Söin tänään kylillä yhden makkarran sinapilla keskustan piikkiin. Ei ole muut puolueet vielä niinkään paljon tehneet minun hyvinvointini eteen.
Voi kun voisinkin luottaa enemmän mutta vähän tuntuu että kepu vielä pettää
Voi raukka kun lapsen juuri menettänyt. Se selittää paljon. Toivottavasti hän ei pala loppuun. Otan osaa.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:39"]Väistää joka kysymyksen ja takeltelee sanoissaan, joka asiaan kommentti on ettei halua muodostaa kantaa. Ei hyvä.
[/quote]
Oletko seurannut aikaisemmin Sipilän uraa sekä esiintymistä vaiko tämänpäiväisestä esiintymisestä teit analyysin?
Odottakaapa vain kun vaalien jälkeen Väyrynen vyöryy areenalle. Uho on taas alkanut :D
Pave muuten avasi viikko sitten Instagram-tilin, koska selfiet on jotain todella väyrysmäistä: https://instagram.com/paavovayrynen/
Jos kepu voittaa vaalit, niin jessus sentään että on Sipilä liemessä. Miten tuo tossukka muka saa pidettyä aisoissa Väyrysen, Vanhasen, Pekkarisen, Anttilan, Lehtomäen, Rehnin, Kääriäisen, Tiilikaisen ja keitä niitä nyt on? Ja samaan hallitukseen pitäisi änkeä vielä persujen pellegalleriakin? Ei helv...
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:56"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:39"]Väistää joka kysymyksen ja takeltelee sanoissaan, joka asiaan kommentti on ettei halua muodostaa kantaa. Ei hyvä. [/quote] Oletko seurannut aikaisemmin Sipilän uraa sekä esiintymistä vaiko tämänpäiväisestä esiintymisestä teit analyysin?
[/quote]
Sipilän esiintyminen on aina tuota samaa mussutusta.
Nojaa. Onneksi demokratia yleensä kiertää sillä tavalla että kepu ei ole hallituksessa kun minä pääsen työelämään. Olen siis nyt 17.
Sipilää työnnetään edellä ja perässä hiipivät Väyrynen, Pekkarinen, Vanhanen ja kiukkupussi Rehn rouvineen. Varokaa ihmiset.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 22:37"]
Sipilää työnnetään edellä ja perässä hiipivät Väyrynen, Pekkarinen, Vanhanen ja kiukkupussi Rehn rouvineen. Varokaa ihmiset.
[/quote]
Joo, jaetaan ensin maatalous- ja tuulitukia sukulaisille ja sitten katsotaan jäikö niistä vielä valtiollekin jotain :D
En kyllä ymmärrä, onko ihmisillä todella niin huono muisti etteivät muista Keskustan olleen aina pahin kähmijä. Ei se "kepu pettää aina" ole tyhjästä syntynyt lausahdus...
Joo, ei hän oikein vakuuta. Toisaalta olisin itse varmaan myös keskimääräistä enemmän puissa jos olisin menettänyt lapseni pari kuukautta sitten. Sympatiani ovat tässä suhteessa hänen puolellaan.