Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuletko oikeesti, että paistopisteiden

Vierailija
08.01.2015 |

leivät sun muut ovat tuoretta lähiruokaa?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:40"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:14"]

Kyllä meidän lähi-Citymarketissa ne leivät tehdään ihan alusta asti taikinasta ja taikinakin tehdään itse. En tosin tiedä, kutsutaanko sitä enää paistopisteeksi kuten ennen.

[/quote]

Kyllä olet naivi :)

[/quote]

Kyllä meidänkin Cittarissa on Perheleipurien leipomo ja paistopiste, että kyllä mä uskon tuon jota sinä nimittelet, puhuvan totta.

Vierailija
22/39 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en luule. Taikinat tulevat raakapakasteina mm. Ranskasta, Saksasta ja Suomesta, kaupassa paistetaan. Kaipa niiden nimi olisi "leivontapiste" muuten...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:34"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:23"]

No Lidlin paistospisteen tuotteet ON edullisia. Vertaapa esim. sukkaadonitsien hintaa. Suklaasonktsit ainakin tulevat Fazerilta

[/quote]

Kuka tuota moskaa ostaa?? Vaikka olis halpaa. 

[/quote]

Läskit mammat?

Vierailija
24/39 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin suklaadonitsit eivät kyllä tule fazerilta!    

Multa kerran tuli eräs nuori mies kysymään ihan ihmeissään että missä te leivotte nämä tuotteet. Sanoin, ettei leivota, vaan tulevat raakapakasteina ja minä paistan ne. Kysyi vielä hölmistyneenpänä että eikö tämä olekaan paistopiste??   Vastasin että juu, nimenomaan paistopiste, eikä leivontapiste. Oli ihan haavi auki.

Oltiin jo vähän tuttuja ja kysyin häneltä että arvaa miten iso taikina näistä pitäisi ensin pyöräyttää kun myymme n 550 peltiä tavaraa joka päivä. Höhötti vähän perään.

Vierailija
25/39 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:40"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:14"]

Kyllä meidän lähi-Citymarketissa ne leivät tehdään ihan alusta asti taikinasta ja taikinakin tehdään itse. En tosin tiedä, kutsutaanko sitä enää paistopisteeksi kuten ennen.

[/quote]

Kyllä olet naivi :)

[/quote]

Miksi olen? Yksi tuttu leipuri on siellä töissä ja oletin, että sen jutut pitää paikkansa. Periaatteessa mulle on kumminkin ihan sama, mistä ne leipomukset tulee (oli kauppa mikä tahansa), kun en paistopisteistä tai vastaavista kuitenkaan mitään osta kuin pari kertaa vuodessa.

Vierailija
26/39 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaupassa on Fazerin piste, silloin siellä on leipomo takahuoneessa. Tiedän, kun mieheni on sellaisissa leiponut työkseen. Leivät ovat silloin, patonkeja lukuunottamatta, paikanpäällä leivottuja.

Vierailija
27/39 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulisin, kun asiasta on ollut kissankokoisin kirjaimin otsikoituja useita lehtijuttuja? Vehnätuotteista valtaosa ei ole kotimaista vehnää, koska Suomessa vehnä kasvaa huonosti eikä riitä maan tarpeisiin. 

Vierailija
28/39 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:38"]

Jos kaupassa on Fazerin piste, silloin siellä on leipomo takahuoneessa. Tiedän, kun mieheni on sellaisissa leiponut työkseen. Leivät ovat silloin, patonkeja lukuunottamatta, paikanpäällä leivottuja.

[/quote]

Joo, meillä se on nimenomaan just toi Fazer! Toisissakin isoissa marketeissa olen sellaisia nähnyt, että leivotaan kokonana itse. 8/28

Vierailija
29/39 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:34"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:23"]

No Lidlin paistospisteen tuotteet ON edullisia. Vertaapa esim. sukkaadonitsien hintaa. Suklaasonktsit ainakin tulevat Fazerilta

[/quote]

Kuka tuota moskaa ostaa?? Vaikka olis halpaa. 

[/quote]

Läskit mammat?
[/quote]

Mä en ole läski, mamma kylläkin ja juuri viimeksi eilen ostin kaksi.

Vierailija
30/39 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kyllä kiljaista epäilijöille tähän väliin, että olin Citymarketin Fazer-leipomossa töissä vastikään ja ihan oikea leipuri siis olen. Siellä tehdään leipätaikinat alusta saakka jauhoista asti, samaten pitkoja ja pullia.

Vierailija
31/39 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:49"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:34"] [quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:23"] No Lidlin paistospisteen tuotteet ON edullisia. Vertaapa esim. sukkaadonitsien hintaa. Suklaasonktsit ainakin tulevat Fazerilta [/quote] Kuka tuota moskaa ostaa?? Vaikka olis halpaa.  [/quote] Läskit mammat? [/quote] Mä en ole läski, mamma kylläkin ja juuri viimeksi eilen ostin kaksi.

[/quote]

Hyvä, hoikatkin voi syödä epäterveellisesti! Ja moni syökin :)

Vierailija
32/39 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:43"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:36"]Mitäs kaikkee lidlin paistopisteessa on, joka on ns fiksua, eikä mitään pasteijoita tms höttistä??? Mä käyn siellä kerran viikossa, mutta en ole aikoihin katsonut tarjontaa, kun joskus totesin, ettei mitään oikeasti hyvää. [/quote] Jalkapallosämpylät

[/quote]

Paljons maksaa kipale? Eikö muuta hyvää ja terveellistä?

ps. en tarvii donitsien ja croissanttien hintoja :)

Vierailija
33/39 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan tulee haettua väli- tai iltapala paistopisteestä, jos lapsilla myöhäiset treenit tai kahdet peräkkäin. Lidlin on kyllä halvimmat ja paras valikoima.

Vierailija
34/39 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on niissä ottimissa, niitä on sadat ihmiset käpälöineet ja kun otat sen käteesi on sama kuin pitelisit jonkun papan kättä joka just tuli marketin vessasta pesemättä käsiään eli sama kuin pitelisit ******

Vierailija
35/39 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on niissä ottimissa, niitä on sadat ihmiset käpälöineet ja kun otat sen käteesi on sama kuin pitelisit jonkun papan kättä joka just tuli marketin vessasta pesemättä käsiään eli sama kuin pitelisit ******

Itse käytän sitä marketin omaa muovista pussia ns.nurin käännettynä kädessä ja otan sillä pullan näppärästi koskettamatta käsin muita pullia/tuotteita

Vierailija
36/39 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämä paistopiste viha kumpuaa? Jatkuvasti joku valittamassa aiheesta. Minulle on ihan se ja sama mitä muut ostavat.

Vierailija
37/39 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran Lidlin paistopisteellä. Lattialle oli tippunut muutama tyhjä pussi, mihin näitä tuotteita on tarkoitus laittaa. Siihen tuli pari nuorta miestä ottamaan joitakin tuotteita ja siinä samalla talloivat näitä lattialla olleita pusseja. Kohta tuli kaupan työntekijä, joka tyynesti nosti maassa makaavat pussit takaisin hyllyyn muiden käyttämättömien pussien päälle samaan pinoon. Minulle tuli niin oksettava olo, ettei tehnyt enää mieli ostaa yhtään mitään. Vastedeskin olen ottanut paistopisteellä aina pussin pinon keskeltä, en koskaan päältä. 

Vierailija
38/39 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En 🤷

Vierailija
39/39 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan paistopisteiltä, koska haluan tukea ulkomaalaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme