Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuletko oikeesti, että paistopisteiden

Vierailija
08.01.2015 |

leivät sun muut ovat tuoretta lähiruokaa?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minusta ne ovat lämpimänä vaan parempia kuin leipomossa paistetut ja kauppaan kuskatut.

Vierailija
2/39 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan luullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän on takahuoneessa mummo niitä omasta taikinasta pyörittelemässä.

Vierailija
4/39 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait kukaan niin luule. Johan sana paistopiste sanoo, että siellä paistetaan, vain paistetaan. Mutta lämmin leipä on silti parempaa kuin päivän vanha.

Vierailija
5/39 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:06"]Siellähän on takahuoneessa mummo niitä omasta taikinasta pyörittelemässä.
[/quote]
Joo ja takapihalla pelto ja mylly.

Vierailija
6/39 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne kuskata raakapakasteina suomeen? Ovat vaan lämpimänä parempia,kuin pussileivät.
Uskoisin,että ihan leipäkaupoille tyyliin ranska,olisi tilausta,varsinkin suurimmissa kaupungeissa.Ne ovat liki hävinneet.

Vierailija
7/39 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän lähi-Citymarketissa ne leivät tehdään ihan alusta asti taikinasta ja taikinakin tehdään itse. En tosin tiedä, kutsutaanko sitä enää paistopisteeksi kuten ennen.

Vierailija
8/39 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo heh, mua aina huvittaa, kun jengi kilvan kehuvat Lidlin paistopisteitä, no, siellä on paljon sellaista, mitä ei tulis edes mieleenkään ostaa ns arkisin, jotain hyvää ehkä pari kertaa vuodessa. Ja vielä muka halpaa :)

Vierailija
9/39 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on, osa ei.

Vierailija
10/39 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan eniten jotain kovapintaisia muka rapeita leipiä. Saati etten söisi jos niitä pääsee kuka tahansa räpeltämään, ja meidän kaupassa joskus olen pannut vitriinissä merkille myös kärpäsiä imemässä viineriä.

Aika usein tulee kyllä itsekin pyöräytettyä esim. patongit, kun kaupan tarjonta ei miellytä.

Vierailija
11/39 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että minä luulen?

Vierailija
12/39 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Lidlin paistospisteen tuotteet ON edullisia. Vertaapa esim. sukkaadonitsien hintaa. Suklaasonktsit ainakin tulevat Fazerilta

Vierailija
13/39 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:23"]

No Lidlin paistospisteen tuotteet ON edullisia. Vertaapa esim. sukkaadonitsien hintaa. Suklaasonktsit ainakin tulevat Fazerilta

[/quote]

Niitä leipomoita onkin useassa maassa.

Vierailija
14/39 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:23"]

[/quote]

Kuka tuota moskaa ostaa?? Vaikka olis halpaa. 

Vierailija
15/39 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kaikkee lidlin paistopisteessa on, joka on ns fiksua, eikä mitään pasteijoita tms höttistä??? Mä käyn siellä kerran viikossa, mutta en ole aikoihin katsonut tarjontaa, kun joskus totesin, ettei mitään oikeasti hyvää.

Vierailija
16/39 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:36"]

Mitäs kaikkee lidlin paistopisteessa on, joka on ns fiksua, eikä mitään pasteijoita tms höttistä??? Mä käyn siellä kerran viikossa, mutta en ole aikoihin katsonut tarjontaa, kun joskus totesin, ettei mitään oikeasti hyvää.

[/quote]

On siellä tosi hyviä ruisleipäpaloja, tai oli ainakin ennen joulua. Suklaacroissantit oli kivoja sunnuntaikahville, mutta niitä ei enää sieltä saa.

Vierailija
17/39 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Croisanteja en ala itse alusta alkaen vääntämään, Lidlissä on pariakin erilaista, ovat hyviä ja EDULLISIA. Ennen Lidliä ostin usein croisantin Sokoselta jossa se maksoi (muistaakseni Fazerin paistopiste) n. 1,5€ kun Lidlistä saa vastaavan 0,39€ ja se toinen 0,49€. Tosin (kiitos Lidlin) Soksellakin hinta on nykyään tippunut...

Vierailija
18/39 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:14"]

Kyllä meidän lähi-Citymarketissa ne leivät tehdään ihan alusta asti taikinasta ja taikinakin tehdään itse. En tosin tiedä, kutsutaanko sitä enää paistopisteeksi kuten ennen.

[/quote]

Kyllä olet naivi :)

Vierailija
19/39 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:36"]Mitäs kaikkee lidlin paistopisteessa on, joka on ns fiksua, eikä mitään pasteijoita tms höttistä??? Mä käyn siellä kerran viikossa, mutta en ole aikoihin katsonut tarjontaa, kun joskus totesin, ettei mitään oikeasti hyvää.
[/quote]

Jalkapallosämpylät

Vierailija
20/39 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 18 lisää, kunnollisille leipökaupoille olisi varmasti kysyntää, ongelmana on se, että Suomessa leipä maksaa paljon (vert. mitä ulkomailla) jonkun Ruispalapussin saa halvalla, mutta heti jos haluaa ns. "kunnon leipää" hinta pyörii 5€ kieppeillä.

Ja esim. lähileipomon kahvila jonka vieressä asun, ei todellakaan tarjoa mitään laadukasta leipää. Näyttää ihan hyvältä, mutta sellaista "mautonta höttöä". Sama koskee myös muitakin heidän tuotteitaan, muutama helmi joukossa mutta usemmiten kun jotain ostaa niin pettyy. Tuosta syystä käynkin kahdessa paljon kauempana sijaitsevassa leipomokahvilassa silloin kun jotain herkkua tekee mieli, koska niissä laatu parempi, hinnat suunnilleen samaa luokkaa noissa kaikissa, eli kyse on nimenomaan tuotteiden laatueroista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi