Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hajonnut psyyke

Vierailija
30.10.2021 |

Mitä tehdä jos psyyke on niin rikki ettei enää kestä pieniäkään vastoinkäymisiä vaan jokaisesta pienestäkin jutusta menee täysin hajalle niin että on täysin toimintakyvytön ja masentunut pitkään?

Psykiatrinen hoito ei auta eikä sinne pääse, joten se ei ole vaihtoehto.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kuten Halla-aho; lukittaudu yksin mökille kolmeksi viikoksi ja esitä tasapainoista.

Vierailija
2/9 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama homma. 1 5v sitten suunnittelin itsemurhaa, mutta lapsen takia sinnittelen. Mennyt jo paremmin, kunnes lapsen isän kanssa pitää taas alkaa sopimaan asioita ja minä en vain jaksa, kun heti alkoi syyttely. Täydellinen romahdus, lapsi hoitoon sukulaisille ja olen maannut koko viikon sängyssä ja itsemurha-ajatukset taas tuntuvat niin hyvältä. Lapsen takia edelleen sinnittelen, mutta olen kyllä aivan puhki.

Töissä en ole, kun masennuksen takia irtisanouduin ja opiskelut junnaa paikallaan. Haluaisin vain nukkua enkä enää ikinä herätä.

Terapiaan pääsyä odotan. Jos se auttaisi.

Jaksamista ❤

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota turhia paineita. Ikäviä asioita tapahtuu. Katso ulos ikkunasta ja mieti millaista sen talitiaisen elämä on.

Vierailija
4/9 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäydyt sivuun kaikesta ja sanot, ettet pysty etkä jaksa nyt mitään. Yrität karsia kaiken stressiä aiheuttavan pois ja suojaat itseäsi kaikelta mitä et kestä. Tämä niin pitkälle kuin mahdollista.

Vierailija
5/9 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeellistä apua tarvitset joten se psykiatria on oikea osoite. Jos olet jo terapiat kokeillut niin vahinko ettei niistä ollut apua.

Vierailija
6/9 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ota turhia paineita. Ikäviä asioita tapahtuu. Katso ulos ikkunasta ja mieti millaista sen talitiaisen elämä on.

Mulla on samantyylisiä ongelmia kuin alottajalla ja usein katselen lintuja ja toivon olevani sellainen.

Vierailija
7/9 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on samantyylisiä ongelmia kuin alottajalla ja usein katselen lintuja ja toivon olevani sellainen.

Mietin just samaa, kun luin tuon kommentin.

Vierailija
8/9 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi psyykkeesi on rikki? Mitä on tapahtunut?

Vierailija
9/9 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin aloituksen, että hajonnut pyyhe. Anteeksi, ei ole tarkoitus morkata, mutta nauratti pirusti. Toivottavasti teitäkin. Elämä muuttuu paremmaksi kyllä. Siihen saakka yrittäkää löytää arjestanne pieniä iloja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän