Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia koronaoireita teillä rokotetuilla on ollut?

Vierailija
30.10.2021 |

Kahden rokotteen jälkeen? Kuvailkaa, kiinnostaa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain korona rokotteen Jonkin aikaa sitten. Minulla sattui vaan käsi noin 24h

Vierailija
2/27 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis tarkoita rokoteoireita, vaan jos olet sairastanut koronan (testillä varmennettuna) rokotteiden jälkeen, mitä oireita oli sairaudesta? Kerro myös ikäsi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rokotetut saa oireita ollenkaan!!!

Vierailija
4/27 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei rokotetut saa oireita ollenkaan!!!

Väitetään, että saavat. Haluan asiaa kartoittaa

Vierailija
5/27 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen rokote otettu aivan syyskuun alussa. Nyt koronatartunta, minulla ovat oireina vilu (yleensä minulla on aina kuuma, nyt otan pitkiä kuumia suihkuja), kurkku- ja pääkipu sekä rintakipu. Tänään illalla alkoi selkää särkeä. Makuaisti ei ole ihan ennallaan. Välillä en maista muuta kuin suolan maun ruuassa.

Nyt menossa vasta siis ensimmäisiä päiviä, vähän pelottaa ne kauhutarinat toisen viikon kamalista oireista. Tutullani korona ilmeni silmätulehduksena ja limaisuutena. Hänelläkin molemmat rokotteet.

Vierailija
6/27 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ollut mitään oireita mutta toisaalta en ollut vielä saanut silloin rokotuksiakaan.

Vierailija
7/27 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kun olen rokottamaton. En huoli koko rokotetta.

Vierailija
8/27 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rokotettuja testata muuten kuin poikkeustapauksissa. Joten en tiedä.

Jos olen koronan saanut rokotteen jälkeen niin se oli ihan tavallinen flunssa. Olin töistä pois kolme päivää ja oireettomana menin takaisin. Koska ei testattu, entiedä oliko korona vai ei.

Vierailija
9/27 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden perusoireiden lisäksi outo juttu, nimittäin minulla tuli yhtäkkiä kauhea alavatsakipu. Tuntui, kuin ripuli olisi tulossa, muttei sitten tullutkaan.

Vierailija
10/27 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen koronan saanut rokotteen jälkeen niin se oli ihan tavallinen flunssa. Olin töistä pois kolme päivää ja oireettomana menin takaisin. Koska ei testattu, entiedä oliko korona vai ei.[/quote

Minut ainakin testattu joka flunssan aikana vaikka kaksi rokotetta, kun itse olen pyytänyt. Eikö muka ole ohjeistus että edelleen sinne testin pitää mennä?

Vierailija
11/27 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää kun ei testata.

Vierailija
12/27 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen koronan saanut rokotteen jälkeen niin se oli ihan tavallinen flunssa. Olin töistä pois kolme päivää ja oireettomana menin takaisin. Koska ei testattu, entiedä oliko korona vai ei.

Helsingissä sai testiajan ihan varattua oma olon kautta koronabotista. Sain ajan heti 10 min päähän oirearvion tekemisestä. Minäkin luulin, ettei rokotettuja enää testata, ilmeisesti paikkakuntakohtaista?

Vierailija
13/27 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen oire perheessämme: kaikkien sairastuneiden suut/hengitys alkoi haista kakalta. Siis hirveältä vaikka oli pesty hampaat ja syöty ja juotu.

Tiesi heti kenellä oli alkava korona siitä kakanhajusta.

Sitten tuli kurkku- ja pääkipu jota seurasi lihassäryt, rintakipu ja lämpöily.

Kaikki muut rokotettu paitsi lapset,

Vierailija
14/27 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt sitten ok olla menemättä testiin jos flunssaoireita ja 2 rokotetta? Saanko liikkua ihmisten ilmoilla?

Vierailija
15/27 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen oire perheessämme: kaikkien sairastuneiden suut/hengitys alkoi haista kakalta. Siis hirveältä vaikka oli pesty hampaat ja syöty ja juotu.

Mitäh? :D

Vierailija
16/27 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nyt sitten ok olla menemättä testiin jos flunssaoireita ja 2 rokotetta? Saanko liikkua ihmisten ilmoilla?

Totta kai. Rokotukset on lupa levittää tautia vapaasti.

Vierailija
17/27 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen aamukäryn ja kakan hajun sekoitus. Ihan kuin olisi juuri herätty, eikä olisi syöty tai juotu päiväkausiin.

Vierailija
18/27 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavaperheessä rokottamaton nuori sai koronan ja sai kunnon kunnon kuumeflunssan ja hajuaisti hävisi pitkäksi aikaa; tuplarokotettu perheenjäsen altistuii kotonaan ja sai virusta - ei minkäänlaisia sairauden oireita.

Meillä kaikki ovat ottaneet molemmat rokotteet, se vaikutti hyvältä ajatukselta ja vaikuttaa edelleen.

Vierailija
19/27 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on krooninen nuha.

Myös erilaisia särkyjä ja kipuja lihaksissa ja nivelissä jatkuvasti.

Ollut jo vuosiakausia ennen korona ja korona epidemiaa.

Joskus on myös yskää.

Joten aivan helvetin vaikeaa tietää,  milloin on korona tarttunut vai onko nämä kolotukset ja nenän tukkoisuus ja nenän vuoto ja pieni yskä koronaa vai ei.

Mittarina olen pitänyt sitä, että jos tulee huomattava kuume, ja olo menee tosi heikoksi, voin olettaa, että saattaisi olla koronaa.

Mutta kun välttelen suuria joukkoja ja noudatan rokotuksista huolimatta korona ohjeita, niin mistäs sen tartunnan edes saisin?

Suo siellä vetelä täällä.

Vierailija
20/27 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No teoriassa tuo saattaisi olla mahdollista.   Tulehdustila elimistössä voi aiheuttaa hyvin pahanhajuista hengitystä.