Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lomamatkalla hotellin hieroja ahdisteli :(

Vierailija
08.01.2015 |

Tämä tapahtui marraskuussa, kun olin Eilatissa lomamatkalla äitini kanssa, olen siis nainen itse ja viimeisenä lomapäivänä varasin hieronnan hotellilta ja sen piti kyllä olla ihan normaali kokovartalohieronta ja ihan siisti länsimainen hotelli. Hierojan kädet sitten lipsuivat intiimialueellle ja olin ihan järkyttynyt että ensin ihan lamaannuin ja mietin että oliko tämä tottakaan ja kun hieroja alkoi toden teolla sormettamaan minua niin nousin hierontapöydältä järkyttyneenä ja puin äkkiä vaatteet päälle ja hieroja vaan kummallisesti virinisteli, oli siis mieshieroja jos ei vielä käynyt selville.

Olin kai vaan niin shokissa, että huoneelle päästyäni menin vain suihkuun ja en puhunut asiasta. Olis totta kai pitänyt heti tehdä valitus hotellille tai soittaa poliisille tai jotain.

Tämä asia edelleen vaivaa mua ja en vaan pääse tästä yli. Eihän toi suoranainen raiskaus ollut mutta jotenkin tosi järkyttävä kokemus. Kenellekään käynyt vastaavaa? Pitäiskö mun vielä ilmoittaa tästä jonnekin?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää. Ilmota matkan myyneelle matkatoimistolle, sitä kautta varmaan tieto menee hotellille? Jos siis oli valmismatka kyseessä. Tai kirjoita hotellinjohtajalle suoraan. Toivottavasti näin pervohieroja saisi edes potkut. 

Vierailija
2/35 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Aina sama asu kerronnssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:25"]

Ällöttävää. Ilmota matkan myyneelle matkatoimistolle, sitä kautta varmaan tieto menee hotellille? Jos siis oli valmismatka kyseessä. Tai kirjoita hotellinjohtajalle suoraan. Toivottavasti näin pervohieroja saisi edes potkut. 

[/quote]

Matkaa emme siis tilanneet minkään matkatoimiston kautta, mutta olen kyllä miettinyt että hotellille varmaan vois pistää asian tiimoilta spostia. Hierojan nimikin mulla on edelleen muistissa. Mutta eri asia varmaan, että uskovatko minua?

Ja asiattomat kommentoijat, jos ei ole mitään järkevää sanottavaa niin ei ole pakko kommentoida.

Ei mun elämä tähän varmaankaan kaadu, mutta on tää mun psyykeesseen vaikuttanut kovastikin. Ja hierojalle en ole tuon jälkeen Suomessa mennyt, vaikka tuollaista kokemusta ei ole onneksi Suomessa mulle koskaan tapahutnut, vaikka monilla eri hierojilla olen käynytkin.

Onkohan ihan naurettavaa jutella psykologin kanssa tästä? Kenellekään ystävälle en jotenkin viitsisi tästä puhua, niin läheistä ystävää ei ole.

Vierailija
4/35 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamala hieroja, voimia sinulle. :( Tällaiset tapaukset tuskin ovat ulkomailla harvinaisia ja se olisi oikeasti hyvä saada paremmin esille, jotta niihin voitaisiin puuttua. Ehdottomasti yhteyttä hotellin henkilökuntaan, mieluiten pomolle tai muulle ylemmälle henkilölle. Heidän olisi paraskin uskoa, sillä tuo on ihan oikeasti seksuaalista häirintää ja jos olisi vielä pidemmälle mennyt, niin raiskaus. Siskoni aviomies halusi Thaimaassa ihan tavallisen hieronnan ilman niitä kuuluisia "lisukkeita", mutta siitä huolimatta nuoret hierojatytöt olivat menneet intiimialueiden puolelle. Huhhuh.

Ei ole ollenkaan naurettavaa puhua psykologin kanssa tapahtuneesta, se voisi olla hyvä vaihtoehto ja hienoa, että ymmärrät itsekin. Paljon voimia sinulle, voin vain kuvitella, kuinka raskasta on kantaa noin isoa taakkaa kamalasta tilanteesta. :(

Vierailija
5/35 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lain mukaan tuo voi olla raiskaus tai ainakin muuten vakava juttu. Kannattaisi tehdä rikosilmoitus.

-Mies 29v-

Vierailija
6/35 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdisteli kerran naishieroja Helsingissä.

Vierailija
7/35 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierojan kädet sitten lipsuivat intiimialueellle ja olin ihan järkyttynyt että ensin ihan lamaannuin ja mietin että oliko tämä tottakaan ja kun hieroja alkoi toden teolla sormettamaan...

Tarinan kerronta hieman hukassa, opettele ensiksi juoni ja kerronta, sitten taas uudelleen provoilemaan.

Vierailija
8/35 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:50"]

Lain mukaan tuo voi olla raiskaus tai ainakin muuten vakava juttu. Kannattaisi tehdä rikosilmoitus.

-Mies 29v-

[/quote]

-poika 29v- ei ole tainnut tietää, että kaikkialla samat asiat eivät ole rikoksia ollenkaan?

Vierailija
9/35 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:33"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:25"]

[/quote]

Matkaa emme siis tilanneet minkään matkatoimiston kautta, mutta olen kyllä miettinyt että hotellille varmaan vois pistää asian tiimoilta spostia. Hierojan nimikin mulla on edelleen muistissa. Mutta eri asia varmaan, että uskovatko minua?

Ja asiattomat kommentoijat, jos ei ole mitään järkevää sanottavaa niin ei ole pakko kommentoida.

Ei mun elämä tähän varmaankaan kaadu, mutta on tää mun psyykeesseen vaikuttanut kovastikin. Ja hierojalle en ole tuon jälkeen Suomessa mennyt, vaikka tuollaista kokemusta ei ole onneksi Suomessa mulle koskaan tapahutnut, vaikka monilla eri hierojilla olen käynytkin.

Onkohan ihan naurettavaa jutella psykologin kanssa tästä? Kenellekään ystävälle en jotenkin viitsisi tästä puhua, niin läheistä ystävää ei ole.

[/quote]

Kyllä sinuna laittaisin emailin hotelliin. Voihan olla että ko. hierojasta on jo aikaisemmin tullut esiin jotain epäilyjä ja sinun kirjoituksesi tukee niitä, tai jos tulevaisuudessa joku toinen tuo esiin samanlaisen ahdistelun. Ja ei ole ollenkaan naurettavaa mennä juttelemaan jonkun kanssa, kyllä varmasti tuollainen asia pyörii mielessä ja häiritsee :(

T. 2

Vierailija
10/35 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tripadvisor.comiin arvostelu jossa varoitat asiasta. 

Vierailija
11/35 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kyseisen hotellin nimi ja missä se on?

Vierailija
12/35 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:13"]

Kerro kyseisen hotellin nimi ja missä se on?

[/quote]

Joo, varmasti monia kiinnostaisi tietää, osaisi välttää ko. paikkaa. Missä ja mikä hotelli?

Vierailija
13/35 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille asiallisesti kommentoijille.

Ainakin sähköpostia asiasta aion pistää menemään, se vois helpottaa oloa. Mitään rikosilmoitusta tuskin alan tekemään kun noin kauan aikaa jo tapahtumasta ja kuitenkin pääsin tilanteesta nopeasti pois ilman mitään pakottamista.

Vierailija
14/35 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:20"]

Kiitos kaikille asiallisesti kommentoijille.

Ainakin sähköpostia asiasta aion pistää menemään, se vois helpottaa oloa. Mitään rikosilmoitusta tuskin alan tekemään kun noin kauan aikaa jo tapahtumasta ja kuitenkin pääsin tilanteesta nopeasti pois ilman mitään pakottamista.

[/quote]

Mikä se hotelli oli?

Vierailija
15/35 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellin nimi kiinnostaisi minuakin.

Vierailija
16/35 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:28"]

[/quote]

Tästä huomaatte provon, aloittaja ei uskalla laittaa hotellin nimeä koska se paljastasi koko jutun. Sen nyt normiälyllä varustettu tajuaa jo aloituksesta, niin heikko avaus edes provoksi.

Vierailija
17/35 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä luulet, että naiset siellä hierojilla käyvät?

Vierailija
18/35 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:30"]

[/quote]

Tästä huomaatte provon, aloittaja ei uskalla laittaa hotellin nimeä koska se paljastasi koko jutun. Sen nyt normiälyllä varustettu tajuaa jo aloituksesta, niin heikko avaus edes provoksi.

[/quote]

Mikä sua vaivaa? Vaikka tää sitten oliskin provo niin ei sun tarvitse ottaa tunnollesi sen paljastamista.

Vierailija
19/35 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:34"]

Miksi sä luulet, että naiset siellä hierojilla käyvät?

[/quote]

Öö, rentoutumassa? Hoitamassa lihaksiaan?

Vierailija
20/35 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:35"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:30"]

[/quote]

[/quote]

Mikä sua vaivaa? Vaikka tää sitten oliskin provo niin ei sun tarvitse ottaa tunnollesi sen paljastamista.

[/quote]

Jokainen provo pitäisi saada pois, näitä vastaavia on päivässä aivan liikaa! Miksi lähdette mukaan näihin selkeisiin trolleihin, huomaatko esimerkiksi sinä koskaan selkeää trollia?

Näiden ketjujen olemassaololle ei ole mitään syytä, aiheuttavat vain siinä pienessä osassa normaaleja ihmisiä pahennusta ja turhautuneisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan