Millaista on kiinnitysvuoto?
Heips. Kp 35/42(pitkä kierto, tiedän. Ollut aina ja olen terve) ja pari päivää tullut hieman verta, se ei vuoda iha ulos asti vaan sen huomaa vaan tampoonista yms emättimen sisältä. Ollut oireita raskauteen viitaten pahoinvointia aamuisin, närästystä, rinnat kipeät, mieliala heittelee ja tekee mieli kaikkea outoa ruokaa. Tein viikko sitten testin, mutta se oli varmaan ihan liian aikaisin tehty ja näytti negaa. Mua kiinnostais tietää että millaista tuo kiinnitysvuoto on, että olenko raskaana vai onko tämä vaan satunnaista tiputtelua?
Kommentit (3)
Noniin, otetaan tarkemmin: sinun pitkä kierto VOI olla ongelma. Kuka sanoi ettei haittaa raskautumista? Nykylääketiede auttaa kierron normaaliin saamisessa. Oletko puhunut lääkärissä?
Sitten raskausoireesi: oliko niitä jo viikko sitten kun testasit?
Minulla esikoisesta oli kiinnitysvuotoa. Sitä kesti pari päivää. Ensin tuntui että kuukautisvuoto alkaa mutta vuoto loppui.
Jos omat kuukautiset olisi noin epäsäännöllisellä kierrosta ja pisin kierto olisi yli 40 päivää niin menisin lääkäriin. Ei kannata testailla ajoissa, oireet joita kuvailit voi johtua elämäntavoista ja alkavista kuukautisista toisaalta jos oireita ei ollut viimeksi testatessasi niin ehkä hormonimäärät on nousseet?
Mulla oli kiinnitysvuotoa viikko ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Pieni määrä verta jäi vessakäynnillä paperiin yhden kerran. Reilun viikon kuluttua tästä testi näytti positiivista. Neuvolassa kerroin verenvuodosta ja on ihan normaalia.
Mulla ei ole ollut mitään kiinnittymisvuotoja ja enkä moisesta ole koskaan muuten kuullut kuin tällä palstalla.