Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lomamatkalla hotellin hieroja ahdisteli :(

Vierailija
08.01.2015 |

Tämä tapahtui marraskuussa, kun olin Eilatissa lomamatkalla äitini kanssa, olen siis nainen itse ja viimeisenä lomapäivänä varasin hieronnan hotellilta ja sen piti kyllä olla ihan normaali kokovartalohieronta ja ihan siisti länsimainen hotelli. Hierojan kädet sitten lipsuivat intiimialueellle ja olin ihan järkyttynyt että ensin ihan lamaannuin ja mietin että oliko tämä tottakaan ja kun hieroja alkoi toden teolla sormettamaan minua niin nousin hierontapöydältä järkyttyneenä ja puin äkkiä vaatteet päälle ja hieroja vaan kummallisesti virinisteli, oli siis mieshieroja jos ei vielä käynyt selville.

Olin kai vaan niin shokissa, että huoneelle päästyäni menin vain suihkuun ja en puhunut asiasta. Olis totta kai pitänyt heti tehdä valitus hotellille tai soittaa poliisille tai jotain.

Tämä asia edelleen vaivaa mua ja en vaan pääse tästä yli. Eihän toi suoranainen raiskaus ollut mutta jotenkin tosi järkyttävä kokemus. Kenellekään käynyt vastaavaa? Pitäiskö mun vielä ilmoittaa tästä jonnekin?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hieroja oli juutalainen niin ei ahdistellut eikä kyseessä ole rikos koska itse yritit vietellä viattoman miehen jos taas oli muslimi niin tee rikosilmoitus niin hän joutuu loppuiäkseen vankilaan. 

Vierailija
22/35 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:38"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:35"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:30"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:28"]

Hotellin nimi kiinnostaisi minuakin.

[/quote]

Tästä huomaatte provon, aloittaja ei uskalla laittaa hotellin nimeä koska se paljastasi koko jutun. Sen nyt normiälyllä varustettu tajuaa jo aloituksesta, niin heikko avaus edes provoksi.

[/quote]

Mikä sua vaivaa? Vaikka tää sitten oliskin provo niin ei sun tarvitse ottaa tunnollesi sen paljastamista.

[/quote]

Jokainen provo pitäisi saada pois, näitä vastaavia on päivässä aivan liikaa! Miksi lähdette mukaan näihin selkeisiin trolleihin, huomaatko esimerkiksi sinä koskaan selkeää trollia?

Näiden ketjujen olemassaololle ei ole mitään syytä, aiheuttavat vain siinä pienessä osassa normaaleja ihmisiä pahennusta ja turhautuneisuutta.

[/quote]

Lopeta palstailu jos noin turhauttaa. Ei kai kukaan tältä palstalta kovin kummoista tasoa odota.

Mitä ketjuun tulee, niin en näe mitään syytä miksi tää ei vois olla totta. Seksuaalista ahdistelua tapahtuu, ihan oikeasti. Vaikka sinä et koskaan olisikaan joutunut uhriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:20"]

Kiitos kaikille asiallisesti kommentoijille.

Ainakin sähköpostia asiasta aion pistää menemään, se vois helpottaa oloa. Mitään rikosilmoitusta tuskin alan tekemään kun noin kauan aikaa jo tapahtumasta ja kuitenkin pääsin tilanteesta nopeasti pois ilman mitään pakottamista.

[/quote]

Ilman pakottamista? ELi suostuit sormetteluun?

Haiskahtaa...

Vierailija
24/35 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta palstailu jos noin turhauttaa. Ei kai kukaan tältä palstalta kovin kummoista tasoa odota.

Mitä ketjuun tulee, niin en näe mitään syytä miksi tää ei vois olla totta. Seksuaalista ahdistelua tapahtuu, ihan oikeasti. Vaikka sinä et koskaan olisikaan joutunut uhriksi.

Tiedätkö, että tätäkään palstaa ei ole tarkoitettu kenenkään leikkikentäksi, tarkoitus näillä on antaa ihmisille mahdollisuus keskustella asioista, se ei ole samaa kuin jonkun idiootin keksimät typerät aiheet.

Mitä sinä sait tästä ketjustasi, no et ehtinyt saada paljoa kun paljastin sen, mutta mikä oli tarkoituksesi?

PS. Omia kommenttejaan ei kannata yläpeukuttaa, ainakaan samalla minuutilla kun olet sen näkyville saattaanut, sinulla on vielä pitkä tie opittavana ennen kuin olet pro-provoilija!

Vierailija
25/35 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoissakin on se hyvä puoli että niissä voidaan päätyä puhumaan ihan asiastakin. Tai sinne saattaa tulla kertomuksia oikeistakin kokemuksista joita voidaan jakaa. Ottamatta kantaa tähän nyt käytävään keskusteluun.

Vierailija
26/35 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:38"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:35"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:30"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:28"]

Hotellin nimi kiinnostaisi minuakin.

[/quote]

Tästä huomaatte provon, aloittaja ei uskalla laittaa hotellin nimeä koska se paljastasi koko jutun. Sen nyt normiälyllä varustettu tajuaa jo aloituksesta, niin heikko avaus edes provoksi.

[/quote]

Mikä sua vaivaa? Vaikka tää sitten oliskin provo niin ei sun tarvitse ottaa tunnollesi sen paljastamista.

[/quote]

Jokainen provo pitäisi saada pois, näitä vastaavia on päivässä aivan liikaa! Miksi lähdette mukaan näihin selkeisiin trolleihin, huomaatko esimerkiksi sinä koskaan selkeää trollia?

Näiden ketjujen olemassaololle ei ole mitään syytä, aiheuttavat vain siinä pienessä osassa normaaleja ihmisiä pahennusta ja turhautuneisuutta.

[/quote]

Miksi kukaan normaali ihminen kävisi av:lla? 

Vierailija
27/35 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
28/35 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:06"]

Provoissakin on se hyvä puoli että niissä voidaan päätyä puhumaan ihan asiastakin. Tai sinne saattaa tulla kertomuksia oikeistakin kokemuksista joita voidaan jakaa. Ottamatta kantaa tähän nyt käytävään keskusteluun.

[/quote]

Provon huutaminen taas joka ketjussa on kaukana asiallisesta. Täällä tuntuu olevan provo-maanikoita joille on tärkeää päästä "paljastamaan provo" ennen muita ja niillehän kaikki on yhtä suurta provoa. Varsinkin kaikki mistä ei ole omaa kokemusta. 

Vierailija
29/35 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:08"]

Pitäiskö mun vielä ilmoittaa tästä jonnekin?

[/quote]

av-palsta on aivan oikea paikka ilmoituksen tekemiselle.

Vierailija
30/35 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/nainen/2013020716645959_na.shtml

Kirjailija kertoo tapauksen sattuneen viime lokakuussa Israelin matkalla. Härkönen varasi hieronnan neljän tähden hotellin spa-hoitolasta. Hieroja oli mies, ja kaikki sujui hyvin, kunnes mies kehotti kirjailijaa kääntymään selälleen.

Miehen kädet hivuttautuivat nivusille ja Härkönen kertoo, että päätti samassa huutaa, jos mies menee pidemmälle.

- Samassa hän työnsi pikkuhousuni haaraosan syrjään ja livautti öljyisen peukalon sisälleni

Härkönen ei huutanut, eikä sanonut mitään. Hän teki jalallaan torjuvan eleen ja hieroja lopetti. Kirjailija kuvailee Apu-lehdessä, miten hän jäi paikoilleen makaamaan hieronnan loppuun asti. Lopulta hän kiitti ja pakeni hotellihuoneeseensa kauhuissaan.

sanoin jo aiemmin ja sanon jälleen kerran PROVOOOO:D

nyt jäit ap kiinni... joku kiimainen mies siellä kuitenkin

Vierailija
31/35 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna-Leena Härkönen kertoi joskus vastaavan tapauksen. Oli omalle kohdalle sattunut, mut en muista missä maassa.

Vierailija
32/35 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:33"]

Anna-Leena Härkönen kertoi joskus vastaavan tapauksen. Oli omalle kohdalle sattunut, mut en muista missä maassa.

[/quote]

No olipa hieno oivallus kun juuri ylempänä oleva kommentti kertoi saman mitä sanoit.Ai just juuri nyt oivalsit tämän? hienoa :D

Vierailija
33/35 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastomanako sä siellä hierojalla olit? Ei mun intiimialueelle niin vain lipsahdeta edes hierojalla.

Vierailija
34/35 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:51"]

Tiedätkö, että tätäkään palstaa ei ole tarkoitettu kenenkään leikkikentäksi, tarkoitus näillä on antaa ihmisille mahdollisuus keskustella asioista, se ei ole samaa kuin jonkun idiootin keksimät typerät aiheet.

Mitä sinä sait tästä ketjustasi, no et ehtinyt saada paljoa kun paljastin sen, mutta mikä oli tarkoituksesi?

PS. Omia kommenttejaan ei kannata yläpeukuttaa, ainakaan samalla minuutilla kun olet sen näkyville saattaanut, sinulla on vielä pitkä tie opittavana ennen kuin olet pro-provoilija!

[/quote]

Tiedätkö, tälläkin palstalla ihmiset saa ihmiset olla eri mieltä sun kanssa eikä siitä tarvii ruveta raivoomaan? Jos noin suututtaa niin ihan oikeasti kannattaa vaihtaa palstaa, vaikka jonnekin mielenterveyssivulle. En ole tätä ketjua perustanut joten vihaongelmien lisäksi sulla on näköjään harhaluulojakin. Itse näytät peukuttavan omia viestejäsi.

Vierailija
35/35 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap googlettaa Eilatin hotellitarjontaa, hankaluutta tekee sellaisen löytäminen jossa olisi hierontaa tarjolla. Odottakaa hetki vielä, kyllä mä sen löydän ja kerron sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan