Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmistä "vaivaa" joka kertoo muiden olevan kateellisia hänelle kaikesta?

Vierailija
30.10.2021 |

Jos joku haukkuu häntä, on haukkuja kateellinen. Muut ovat kuulemma kateellisia mm. hänen parisuhteestaan tai vaikka lemmikeistä. En oikein ymmärrä tätä että aina vetää tämän kateellisuuskortin esiin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tyypin. Kaikki liittyy häneen. Raskas ihminen. Mut hän ei ehkä ole niin itsevarma kuin antaa ymmärtää. Saa pönkitettyä itseänsä tuollaisella.

Vierailija
2/7 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen huono itsetunto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla on ollut näitä kokemuksia. Miksi muuksi sitä olisi voinut tulkita?

Vierailija
4/7 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisteille erittäin tyypillistä, mutta ei pelkästään tästä tietenkään voi päätellä, että henkilö on narsisti.

Vierailija
5/7 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan projisointia

Vierailija
6/7 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äärimmäisen huono itsetunto

Oikeen äärimmäisen? Eiköhän se ole sillä haukkujalla. Miksi mulla olisi huono itsetunto jos mua haukutaan/puhutaan pahaa selän takana? Jos tuossa tilanteessa ihminen kokee niin, että muut on kateellisia niin miten sekään on huonon itsetunnon merkki? Kiusattu voisi enemmänkin käpertyä itseensä huonolla itsetunnolla. Hyvällä itsetunnolla tuon p a s k a n kestää eikä ota sitä henkilökohtaisesti.  Vastauksesi on yksinkertaisesti ja suoraan sanottuna aivoton.

Vierailija
7/7 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin sellaiset ihmiset, joita oikeasti kahdeditaan jaksavat jauhaa tuosta asiasta. Ulkopuoliset tajuavat kyllä syyn p.jauhantaan, ei siitä tarvitse erikseen mainita. Sitten on näitä elämänkouluöyhöttäjiä, joille kaikki ovat kateellisia ties miestä, jokainen lähipiirissä on selkäänpuukottaja tai mahdollisesti narsisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi