Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PAHIMMAT turn offit miehissä! Vain naiset vastaavat!

Vierailija
08.01.2015 |

- av-palstalla käynti

- leveä lantio

- pitkät hiukset

- tupakointi

- liiallinen päihteiden käyttö

- pullohartiat

- sovinismi

- kaljamaha

Kommentit (154)

Vierailija
81/154 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia mistä ei pääse ylitse, vaikka olisi itse jumala kyseessä, on PAHANHAJUINEN ominaistuoksu, mihin ei mitkään hygieniakikatkaa auta.

Vierailija
82/154 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia varmaan uusavuttomuus/laiskuus, epäsiisteys (vaatteet ja hygienia) sekä vastuuttomuus. Tärkeätä minulle on se, että toinen on rehellinen ihminen, joka pitää elämänsä kasassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/154 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistymättömyys, kapeakatseisuus, sovinistisuus, öykkäröinti, itsensä liiallinen korostaminen, uus-avuttomuus, aloitekyvyttömyys sekä kyvyttömyys ottaa/kantaa vastuuta ovat piirteitä, joita en sulata. Eikä miehet, jotka eivät pysty keskustelemaan tunteistaan tai avautumaan kenellekään.  "Pinnallisista" ominaisuuksista huono hygienia ja (huomattava) ylipaino.

Vierailija
84/154 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselliset eleet, "naisellisten" sanojen käyttö (pahin niistä on "ihana!!!"), peliriippuvuus, mielistely, huono suutelutaito, kaljamaha yhdistettynä lyijykynän paksuisiin jalkoihin :D

Vierailija
85/154 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:19"]

Tätä ketjua lukiessa tulee väistämättä mieleen, että ei ole helppoa miehillä. PAHIMPIA turn-offeja on hirvittävä liuta, monilla pitkä lista. Ja kyse oli sentään PAHIMMISTA. Ei saa olla laiha, ei luikku, ei ylipainoinen, kaljamahainen, saatika treenattu. Pitää olla _täydellinen_ vartalomalli eli sopivasti treenattu, ei leveää lantiota eikä pullohartioita ja pituutta yli 180 cm vähintään. Ja siihen päälle kaikki muut vaatimukset. 

Kun katsoo vastaantulevia naisia voi vain miettiä millaisia ovat vastaajat, liekö itse suodattuisivat miesten vastaavan seulan läpi. Ja toisaalta, jos miehet tekevät vastaavaa listaa, alapeukkuja tulee hillitön määrä ja haukut sikamaisiksi laasaslaisiksi törkimyksiksi. 

[/quote]Miksi alapeukut? Tottahan tämä oli.

Vierailija
86/154 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:47"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:42"]Pienet kädet (hyiiiii)

Lyhyys (alle 180cm)

Viikset/parta (pieni sänki ei haittaa)

Pieni muna, tiukka esinahka, ns kauriinkikkeli

Vaaleat hiukset

Onhan näitä vaikka mitä mutta tuossa ne pahimmat. :)

[/quote]

Olisi ihan mielenkiintoista tietää, minkälainen seksikäs kaunotar tällaisten viestien takaa löytyy :D? Oikeasti tuollaiset naiset ovat tyhmiä ja noh...säälittäviä. Sekä tulevia vanhoja piikoja ;). T nro 14
[/quote]
No miksi nyt noin hermostuit? :D en pidä lyhyistä miehistä (itse olen pitkä) enkä siitä jos miehellä on pienet kädet tai pieni muna. (Oikeasti tosi pieni) Tiukka esinahka on epähygieeninen ja usein muna haisee ihan kaamealle. exällä oli tälläinen ja jäänyt kammo! Vaaleudesta en miehellä pidä siitä syystä, että olen itse vaalea ja näin ollen koen vetoa tummiin miehiin. :) kysymykseesi vastaan, että sellainen kaunotar jolla on varaa valita mieleisensä mies ja sellaisen jo valinnutkin. vastaappa nyt sinä minulle miksi noin kolahti mun turn offit? ;)
[/quote]

Vaikutit vain sellaiselta pinnalliselta pissikseltä, joita en voi naisenkaan sietää. On minullakin ollut vara valita, mutta omituista on, jos listaa vain pinnallisia asioita. Antaa ihmisestä hyvin yksinkertaisen ja kylmän kuvan, niin miehestä kuin naisesta ;). Ja halusin kommentillani osoittaa miehille, että kaikki naiset eivät ole pinnallisia, toivoakin on! Voi olla, että olen itse vain niin väsynyt tähän pintaliito-kulttuuriin, ehkä tämä on sitten normia teille muille ja minä olen epänormaali...?
[/quote]
No minä ehkä käsitin asian toisin. Siis, että tässä haettiin ennemminkin niitä ulkonäkö asioita. Ja mielestäni ei ole pinnallista jos pitkänä 174cm naisena tykkää vähän pidemmistä miehistä. (Oma yli 190cm) tai että tykkääkö tummista vai vaaleista. Muita ulkonäkökriteereitähän minulla ei ole joten aika moni mies minulle kelpaisi. Tai no tuo parta ja pienet kädet mutta en vaan pidä parrasta miehellä, tekee jotenkin epäsiistin oloiseksi ja mielestäni miehellä nyt vaan täytyy olla miehen kädet. Ja tällähän en tarkoittanut mitään lihaksia vaan kättä ranteesta sormenpäihin. No jokatapauksessa muita kuin ulkonäkö turn offeja löytyisi paljon enemmän mutta tosiaan käsitin asian toisin. :)

Vierailija
87/154 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jolle vauvafoorumin mielipiteillä ja omien ylä/alapeukkujen määrällä on väliä on kaikista pahin turn off ever.

Vierailija
88/154 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 19:15"]Mitä tarkoitetaan "nettirunkkaamisella"? Lääkäri määräsi että täytyy tyhjentää pussit kerran viikossa. Jos ei pari suhteessa niin sitten yksin. Harva enää dvd:tä kattoo kun kaikki samat leffat on ilmatteeks netissä. Ja miehet ei tutkitusti pysty samaan kuin nainen
Eli mies tarvitsee visuaalisia ärsykkeitä. T.mies45
[/quote]
Miten ne miehet pystyi runkkaamaan ennen tätä nettivallankumousta tai näitä alanlehtiä? Niinpä.

Vierailija
89/154 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:09"]

Ja itsehän et ole yhtään säälittävä jos sun pahimpia turn offeja on se jos mies ei osaa laittaa ruokaa. :D kukahan se vanhaksi piiaksi jää ku ei miehelle ruokaa laita. ;)

[/quote]

En ole se jolle tämän laitoit, mutta mulle on ainakin miehet tehny aina ruokaa. Tiesitkö, että kuuluisimmat kokit on miehiä, kokit on usein muutenkin miehiä. Saatan viihdyttää ja tanssia vieressä ja siivota jäljet. Tai sitten en.

Vierailija
90/154 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttimaisuus
Epäsiisteys
Kaljoittelu
Typerien piparivitsien kertominen
Huono itseluottamus
Vaaleat hiukset/kalju
Huono suuhygienia
Huonot käytöstavat

Vierailija
91/154 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epärehellisyys/valehtelu, tupakointi/nuuskaus, epäsiisteys ja "junttius".

Vierailija
92/154 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 19:45"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 19:15"]Mitä tarkoitetaan "nettirunkkaamisella"? Lääkäri määräsi että täytyy tyhjentää pussit kerran viikossa. Jos ei pari suhteessa niin sitten yksin. Harva enää dvd:tä kattoo kun kaikki samat leffat on ilmatteeks netissä. Ja miehet ei tutkitusti pysty samaan kuin nainen Eli mies tarvitsee visuaalisia ärsykkeitä. T.mies45 [/quote] Miten ne miehet pystyi runkkaamaan ennen tätä nettivallankumousta tai näitä alanlehtiä? Niinpä.

[/quote]

Jos ne teki sen porukalla, saivat tsemppiä toinen toisistaan.

Vierailija
93/154 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiallinen itsevarmuus, "minä kyllä saan sinut jos haluan"-miehet, kaljamaha, liiallinen päihteidenkäyttö, junttius, huono hygienia, saamattomus, ns. miehiset miehet eli homot on perseestä, nainen kuuluu keittiöön, minähän en naista tottele miehet.

Vierailija
94/154 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisesti: kaljamaha, kiiltokalju (semonen kiiltäväksi sehivattu), laihuus, lihavuus, epäsiisteys, 

Sisäisesti: rahalla leveily, sovinismi, epäterveelliset elämäntavat, itsekeskeisyys, tyhmyys (enkä nyt tarkoita mitään koulujen käymättömyyttä vaan puhdasta tyhmyyttä).

Vierailija
95/154 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljanjuonti, tupakoiminen, impotenssi, se, ettei käy kuntosalilla/kuntoile, ns kukkakeppimäinen vartalo+siihen vielä kaljamaha, pieni muna, olemattomat seksitaidot, alhainen koulutustaso, teinivaatteet

Vierailija
96/154 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:42"]Pienet kädet (hyiiiii)

Lyhyys (alle 180cm)

Viikset/parta (pieni sänki ei haittaa)

Pieni muna, tiukka esinahka, ns kauriinkikkeli

Vaaleat hiukset

Onhan näitä vaikka mitä mutta tuossa ne pahimmat. :)

[/quote]

Olisi ihan mielenkiintoista tietää, minkälainen seksikäs kaunotar tällaisten viestien takaa löytyy :D? Oikeasti tuollaiset naiset ovat tyhmiä ja noh...säälittäviä. Sekä tulevia vanhoja piikoja ;). T nro 14
[/quote]
Ja itsehän et ole yhtään säälittävä jos sun pahimpia turn offeja on se jos mies ei osaa laittaa ruokaa. :D kukahan se vanhaksi piiaksi jää ku ei miehelle ruokaa laita. ;)
[/quote]
Olen naimisissa listani mukaisen miehen kanssa. Teki minulle aamupalaa tänään :). Entäs sinä?
[/quote]
Tein läskisoosia ja perunoita, aamulla leivoin lasten kanssa sämpylöitä. Oli miehen mukava tulla töistä kotiin. T: Se pissis
[/quote]

Tekeekö kukaan oikeesti nykyaikana läskisoosia? Mitä se on?

Vierailija
97/154 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielisyys, omahyväisyys, haisee järkyttävälle hielle, yltympäriinsä tatuoitu

Vierailija
98/154 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei tee aloitetta vaikka olen kuinka antanut vihreätä valoa, Niin EI JAKSA enää kiinnostaa. Vink vink aikasi meni jo!

Vierailija
99/154 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töiden välttely. Oli sitten kyse ns. Miesten töistä tai naisten töistä tai ansiotyöstä. Esim mies joka ei suostu imuroimaan eikä osaa vaihtaa renkaita eikä etsi töitä.

Vierailija
100/154 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono hygienia. Tapailin erästä miestä ja meillä synkkasi hyvin ja oli mukava muuten. Ei koskaan pessyt hampaitaan. Ei edes omistanut hammasharjaa. Ja haisi hielle. Kun halailtiin piti laittaa omat vaatteet kotona pesuun kun se hiki oli tarttunut minuunkin. En ole mikään hygienia fanaattinen mutta kyllä perus asiat pitäisi hallita :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi