PAHIMMAT turn offit miehissä! Vain naiset vastaavat!
- av-palstalla käynti
- leveä lantio
- pitkät hiukset
- tupakointi
- liiallinen päihteiden käyttö
- pullohartiat
- sovinismi
- kaljamaha
Kommentit (154)
Tupakointi
epähygieenisyys
haiseva hengitys
lyhyys
ylimielisyys
pitkät hiukset
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:19"]
Ylipaino/alipaino/salilla treenattu gorillarakenteinen vartalo, pitkät hiukset, tatuoinnit, lävistykset, lapsi ennestään, luottotiedottomuus, uusnatsius ja kouluttautumattomuus. Tuollainen yhdistelmä, kun tulisi vastaan niin oksennus lentäisi.
[/quote]
Tätä ketjua lukiessa tulee väistämättä mieleen, että ei ole helppoa miehillä. PAHIMPIA turn-offeja on hirvittävä liuta, monilla pitkä lista. Ja kyse oli sentään PAHIMMISTA. Ei saa olla laiha, ei luikku, ei ylipainoinen, kaljamahainen, saatika treenattu. Pitää olla _täydellinen_ vartalomalli eli sopivasti treenattu, ei leveää lantiota eikä pullohartioita ja pituutta yli 180 cm vähintään. Ja siihen päälle kaikki muut vaatimukset.
Kun katsoo vastaantulevia naisia voi vain miettiä millaisia ovat vastaajat, liekö itse suodattuisivat miesten vastaavan seulan läpi. Ja toisaalta, jos miehet tekevät vastaavaa listaa, alapeukkuja tulee hillitön määrä ja haukut sikamaisiksi laasaslaisiksi törkimyksiksi.
[/quote]
Itseasiassa pisimmät listat on kyllä luonteenpiirteissä. Suurin osa naisista on listannut junttiutta, natsiutta ja muuta, kuin nuita ulkonäöllisiä juttuja. Aika harvalla on tiukkoja kriteerejä ulkonäön suhteen, toisin kuin miesten listassa.
Kortsu maistuu mansikalle(lidl).
Tai ulkonäöllisiä juttuja on tullut lähinnä hygieniaan ja lihavuuteen liittyen ja se varmaan ihan ymmärrettävää? Jos hampaat mätänee suuhun, puhtaat vaatteet ja suihku ovat tuntemattomia käsitteitä ja ihminen on lisäksi selvästi ylipainoinen, niin onko mikään ihme, jos on turn off?
Pienet kädet (hyiiiii)
Lyhyys (alle 180cm)
Viikset/parta (pieni sänki ei haittaa)
Pieni muna, tiukka esinahka, ns kauriinkikkeli
Vaaleat hiukset
Onhan näitä vaikka mitä mutta tuossa ne pahimmat. :)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:42"]Pienet kädet (hyiiiii)
Lyhyys (alle 180cm)
Vaaleat hiukset
[/quote]
Olisi ihan mielenkiintoista tietää, minkälainen seksikäs kaunotar tällaisten viestien takaa löytyy :D? Oikeasti tuollaiset naiset ovat tyhmiä ja noh...säälittäviä. Sekä tulevia vanhoja piikoja ;). T nro 14
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:42"]Pienet kädet (hyiiiii)
Lyhyys (alle 180cm)
Vaaleat hiukset
[/quote]
Olisi ihan mielenkiintoista tietää, minkälainen seksikäs kaunotar tällaisten viestien takaa löytyy :D? Oikeasti tuollaiset naiset ovat tyhmiä ja noh...säälittäviä. Sekä tulevia vanhoja piikoja ;). T nro 14
[/quote]
Ja itsehän et ole yhtään säälittävä jos sun pahimpia turn offeja on se jos mies ei osaa laittaa ruokaa. :D kukahan se vanhaksi piiaksi jää ku ei miehelle ruokaa laita. ;)
Pienet kädet ja/tai pitkät kynnet, mustaksi värjätyt hiukset, uskonnollisuus, haave asua omakotitalossa ja hankkia lapsia, koiran omistaminen, kunnianhimottomuus (tekee jotain duunarihommaa mikä ei kiinnosta yhtään, illat kuluvat sohvalla kaljan ja telkkarin kanssa), kotikissailu (tai enintään kerran vuodessa Viroon), absolutismi (myös alkoholismi).
Top 10 turn off
-Ylimielisyys
-Itsekkyys
-Epähygieeninen
-Pukeutuu epäsiististi
-Törkeä kielenköyttö
-Käyttää päihteitä
-Ei kunnioita muita
-Vaatii asioita, jotka pitöisi olla kumppanin omia päätöksiä, kuten posliini ja ainainen tälläytyminen
-Ei luota eikä voi luottaa
-On pettänyt aikaisemmin toista, tai mun kanssa tietämättäni
Katteeton omahyväisyys, itsekritiikittömyys, typeryys, tunne- ja ihmissuhdetaitojen puute, tyhjänkerskailu, kypsymättömyys, huonot hampaat, oudon naismainen naamanvääntely, hevosmainen naama.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:42"]Pienet kädet (hyiiiii)
Lyhyys (alle 180cm)
Vaaleat hiukset
[/quote]
[/quote]
No miksi nyt noin hermostuit? :D en pidä lyhyistä miehistä (itse olen pitkä) enkä siitä jos miehellä on pienet kädet tai pieni muna. (Oikeasti tosi pieni) Tiukka esinahka on epähygieeninen ja usein muna haisee ihan kaamealle. exällä oli tälläinen ja jäänyt kammo! Vaaleudesta en miehellä pidä siitä syystä, että olen itse vaalea ja näin ollen koen vetoa tummiin miehiin. :) kysymykseesi vastaan, että sellainen kaunotar jolla on varaa valita mieleisensä mies ja sellaisen jo valinnutkin. vastaappa nyt sinä minulle miksi noin kolahti mun turn offit? ;)
[/quote]
Vaikutit vain sellaiselta pinnalliselta pissikseltä, joita en voi naisenkaan sietää. On minullakin ollut vara valita, mutta omituista on, jos listaa vain pinnallisia asioita. Antaa ihmisestä hyvin yksinkertaisen ja kylmän kuvan, niin miehestä kuin naisesta ;). Ja halusin kommentillani osoittaa miehille, että kaikki naiset eivät ole pinnallisia, toivoakin on! Voi olla, että olen itse vain niin väsynyt tähän pintaliito-kulttuuriin, ehkä tämä on sitten normia teille muille ja minä olen epänormaali...?
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:42"]Pienet kädet (hyiiiii)
Lyhyys (alle 180cm)
Vaaleat hiukset
[/quote]
[/quote]
Ja itsehän et ole yhtään säälittävä jos sun pahimpia turn offeja on se jos mies ei osaa laittaa ruokaa. :D kukahan se vanhaksi piiaksi jää ku ei miehelle ruokaa laita. ;)
[/quote]
Olen naimisissa listani mukaisen miehen kanssa. Teki minulle aamupalaa tänään :). Entäs sinä?
-kalju
-pitkät hiukset
-junttimainen tyyli
-tupakointi
-alkoholismi (kohtuukäyttö ok)
-"pelimies"
-huono hygienia
-viikset ja parta
-paljon tatuointeja
-paljon lävistyksiä
- Ylimielisyys ja kapeakatseisuus
- Huonot tiedot ja taidot ns. "miehisissä" asioissa kuten auton toiminnassa tai remontoinnissa (ei tarvii nyt mikään talonrakentaja olla tai huoltaa autoaan itse, mutta perustiedot siitä esim. miten akku ladataan ja poraa käytetään)
- Salikörmy, jonka kroppa on epätasapainossa – treenattu rinta ja hauikset, mutta pohjeet ja jalat ihan tikut.
- Huono ryhti
Mitä tarkoitetaan "nettirunkkaamisella"? Lääkäri määräsi että täytyy tyhjentää pussit kerran viikossa. Jos ei pari suhteessa niin sitten yksin. Harva enää dvd:tä kattoo kun kaikki samat leffat on ilmatteeks netissä. Ja miehet ei tutkitusti pysty samaan kuin nainen
Eli mies tarvitsee visuaalisia ärsykkeitä. T.mies45
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:42"]Pienet kädet (hyiiiii)
Lyhyys (alle 180cm)
Vaaleat hiukset
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Olen naimisissa listani mukaisen miehen kanssa. Teki minulle aamupalaa tänään :). Entäs sinä?
[/quote]
Tein läskisoosia ja perunoita, aamulla leivoin lasten kanssa sämpylöitä. Oli miehen mukava tulla töistä kotiin. T: Se pissis
Lihavuus
Kalpea iho
Liikunnan vihaaminen
Kaljuus
Amisjutu
Tyylitajuttomuus
Noi nyt ainakin