PAHIMMAT turn offit miehissä! Vain naiset vastaavat!
- av-palstalla käynti
- leveä lantio
- pitkät hiukset
- tupakointi
- liiallinen päihteiden käyttö
- pullohartiat
- sovinismi
- kaljamaha
Kommentit (154)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:04"]Jos mies ei tee aloitetta vaikka olen kuinka antanut vihreätä valoa, Niin EI JAKSA enää kiinnostaa. Vink vink aikasi meni jo!
[/quote] Minut on aina isketty ja jos mies ei ota riskiä ja tee jotain, kiinnostukseni todellakin katoaa.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:11"]jos mies ei ota riskiä ja tee jotain, kiinnostukseni todellakin katoaa.
[/quote]MIes on menettänyt kiinnostuksen sinuun jo aikaisemmin. :)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:42"]Pienet kädet (hyiiiii)
Lyhyys (alle 180cm)
Viikset/parta (pieni sänki ei haittaa)
Pieni muna, tiukka esinahka, ns kauriinkikkeli
Vaaleat hiukset
Onhan näitä vaikka mitä mutta tuossa ne pahimmat. :)
[/quote]
Olisi ihan mielenkiintoista tietää, minkälainen seksikäs kaunotar tällaisten viestien takaa löytyy :D? Oikeasti tuollaiset naiset ovat tyhmiä ja noh...säälittäviä. Sekä tulevia vanhoja piikoja ;). T nro 14
[/quote]
Ja itsehän et ole yhtään säälittävä jos sun pahimpia turn offeja on se jos mies ei osaa laittaa ruokaa. :D kukahan se vanhaksi piiaksi jää ku ei miehelle ruokaa laita. ;)
[/quote]
Olen naimisissa listani mukaisen miehen kanssa. Teki minulle aamupalaa tänään :). Entäs sinä?
[/quote]
Tein läskisoosia ja perunoita, aamulla leivoin lasten kanssa sämpylöitä. Oli miehen mukava tulla töistä kotiin. T: Se pissis
[/quote]
En tiennytkään, että vastasin jo toistamiseen sinulle. Noh, en kysynyt ruoanlaittotaidoista, vaan kun tuo kysyjä epäili (eli sinä siis) minua vanhaksi piiaksi, kun en passaa miestä, kuin äiti konsanaan, niin kyselin, että onkos itsellä miestä. Osaan minäkin laittaa ruokaa, leipoa, siivota ja muuta, niin osaa miehenikin. Molemmat käydään töissä, niin ei tarvitse minun passata miestä sen takia :D. Ihana mies, kun teki aamupalaa, kun minä olen ollut koko viikon kipeä <3. Hienoa, jos tuo perinteinen jako toimii teillä, mä en miehen äidiksi rupeaisi ;).
Naismainen juoruaminen. Kaikista ällöttävimmät miehet ovat kuin kanat juoruten keski-ikäisten naisten kanssa. Itsetunto kateissa.
Tein joskus alotuksen jossa kerroin etten saa ikinä naista. Kerroin siinä huonojapuoliani ja minuun yritettiin valaa uskoa paremmasta huomisesta, mutta täällä ne huonotpuolet on nyt tullut kaikki monta kertaa. Pahoittelen, että kirjoitin tähän vaikka en olisi saanut.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 19:43"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:47"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:42"]Pienet kädet (hyiiiii)
Lyhyys (alle 180cm)
Vaaleat hiukset
[/quote]
Olisi ihan mielenkiintoista tietää, minkälainen seksikäs kaunotar tällaisten viestien takaa löytyy :D? Oikeasti tuollaiset naiset ovat tyhmiä ja noh...säälittäviä. Sekä tulevia vanhoja piikoja ;). T nro 14
[/quote]
No miksi nyt noin hermostuit? :D en pidä lyhyistä miehistä (itse olen pitkä) enkä siitä jos miehellä on pienet kädet tai pieni muna. (Oikeasti tosi pieni) Tiukka esinahka on epähygieeninen ja usein muna haisee ihan kaamealle. exällä oli tälläinen ja jäänyt kammo! Vaaleudesta en miehellä pidä siitä syystä, että olen itse vaalea ja näin ollen koen vetoa tummiin miehiin. :) kysymykseesi vastaan, että sellainen kaunotar jolla on varaa valita mieleisensä mies ja sellaisen jo valinnutkin. vastaappa nyt sinä minulle miksi noin kolahti mun turn offit? ;)
[/quote]
Vaikutit vain sellaiselta pinnalliselta pissikseltä, joita en voi naisenkaan sietää. On minullakin ollut vara valita, mutta omituista on, jos listaa vain pinnallisia asioita. Antaa ihmisestä hyvin yksinkertaisen ja kylmän kuvan, niin miehestä kuin naisesta ;). Ja halusin kommentillani osoittaa miehille, että kaikki naiset eivät ole pinnallisia, toivoakin on! Voi olla, että olen itse vain niin väsynyt tähän pintaliito-kulttuuriin, ehkä tämä on sitten normia teille muille ja minä olen epänormaali...?
[/quote]
No minä ehkä käsitin asian toisin. Siis, että tässä haettiin ennemminkin niitä ulkonäkö asioita. Ja mielestäni ei ole pinnallista jos pitkänä 174cm naisena tykkää vähän pidemmistä miehistä. (Oma yli 190cm) tai että tykkääkö tummista vai vaaleista. Muita ulkonäkökriteereitähän minulla ei ole joten aika moni mies minulle kelpaisi. Tai no tuo parta ja pienet kädet mutta en vaan pidä parrasta miehellä, tekee jotenkin epäsiistin oloiseksi ja mielestäni miehellä nyt vaan täytyy olla miehen kädet. Ja tällähän en tarkoittanut mitään lihaksia vaan kättä ranteesta sormenpäihin. No jokatapauksessa muita kuin ulkonäkö turn offeja löytyisi paljon enemmän mutta tosiaan käsitin asian toisin. :)
[/quote]
Mä taas käsitin turn offeja yleensä. Ei siis pelkästään pinnallisia. Mutta tämä tulkintakysymys voisi selittää sitä, miksi joillakin (onneksi harvoilla) on lueteltu vain ulkonäköön liittyviä juttuja.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:09"]
Ja itsehän et ole yhtään säälittävä jos sun pahimpia turn offeja on se jos mies ei osaa laittaa ruokaa. :D kukahan se vanhaksi piiaksi jää ku ei miehelle ruokaa laita. ;)
[/quote]
En ole se jolle tämän laitoit, mutta mulle on ainakin miehet tehny aina ruokaa. Tiesitkö, että kuuluisimmat kokit on miehiä, kokit on usein muutenkin miehiä. Saatan viihdyttää ja tanssia vieressä ja siivota jäljet. Tai sitten en.
[/quote]
Ihan totta? Onko? ;) Ja eihän tässä kyse ollut siitä että laittaako mies mulle ruokaa tai laittaako ylipäätään kenenkään mies vaan siitä, että pahimpia turn offeja olisi se ettei mies osaisi laittaa ruokaa. Monikaan ei osaa ja hyviä miehiä ovat. Eipä omanikaan osannut kun tavattiin vaan soitti mulle töihin ja kysyi mistä tietää milloin makaronit on kypsiä. :D (oli 27v) Ja hyvä mies siitä tuli ja tosiaan nykyään laittaa kyllä ruokaa silloin tällöin. :)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:09"]
[/quote]
En ole se jolle tämän laitoit, mutta mulle on ainakin miehet tehny aina ruokaa. Tiesitkö, että kuuluisimmat kokit on miehiä, kokit on usein muutenkin miehiä. Saatan viihdyttää ja tanssia vieressä ja siivota jäljet. Tai sitten en.
[/quote]
Hyss hyss, ei noin saa sanoa. Naisen pitää passata ja häärätä keittiössä, mies tuo rahan pöytään :D.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:15"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:11"]jos mies ei ota riskiä ja tee jotain, kiinnostukseni todellakin katoaa.
[/quote]MIes on menettänyt kiinnostuksen sinuun jo aikaisemmin. :)
[/quote] kyseinen mies ei olisi edes unessaan saanut kaltaistani naista. Olemme ihan eri luokassa jos nyt näin ulkoisia ominaisuuksia voi rankata :P
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:24"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:09"]
[/quote]
[/quote]
Ihan totta? Onko? ;) Ja eihän tässä kyse ollut siitä että laittaako mies mulle ruokaa tai laittaako ylipäätään kenenkään mies vaan siitä, että pahimpia turn offeja olisi se ettei mies osaisi laittaa ruokaa. Monikaan ei osaa ja hyviä miehiä ovat. Eipä omanikaan osannut kun tavattiin vaan soitti mulle töihin ja kysyi mistä tietää milloin makaronit on kypsiä. :D (oli 27v) Ja hyvä mies siitä tuli ja tosiaan nykyään laittaa kyllä ruokaa silloin tällöin. :)
[/quote]
Ok, pinnallisia luetteloita ei saa arvostella, mutta uusavuttomuutta ei saa pitää huonona juttuna ja olen kauhea nainen, kun sanon, että uusavuttomuus perusasioissa, mitkä liittyy arjen hallintaan, on turn off?? Okei :D...(tosiaan se nro 14)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:42"]Pienet kädet (hyiiiii)
Lyhyys (alle 180cm)
Vaaleat hiukset
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Olen naimisissa listani mukaisen miehen kanssa. Teki minulle aamupalaa tänään :). Entäs sinä?
[/quote]
Tein läskisoosia ja perunoita, aamulla leivoin lasten kanssa sämpylöitä. Oli miehen mukava tulla töistä kotiin. T: Se pissis
[/quote]
En tiennytkään, että vastasin jo toistamiseen sinulle. Noh, en kysynyt ruoanlaittotaidoista, vaan kun tuo kysyjä epäili (eli sinä siis) minua vanhaksi piiaksi, kun en passaa miestä, kuin äiti konsanaan, niin kyselin, että onkos itsellä miestä. Osaan minäkin laittaa ruokaa, leipoa, siivota ja muuta, niin osaa miehenikin. Molemmat käydään töissä, niin ei tarvitse minun passata miestä sen takia :D. Ihana mies, kun teki aamupalaa, kun minä olen ollut koko viikon kipeä <3. Hienoa, jos tuo perinteinen jako toimii teillä, mä en miehen äidiksi rupeaisi ;).
[/quote]
Sinä se minua ensin epäilit vanhaksi piiaksi. :D meillä kyllä mies laittaa ruokaa, hoitaa lapsia ja siivoaa joten älä huoli. :) ihan tasoissa täällä eletään ja ollaan. Ja miksi tuollainen ajatusmaailma jos nyt sattuisi olemaan niin, että nainen laittaa perheen ruoat jos mies ei osaa niin sitä sitten ollaan miehen äiti? :D ainiin kuka nyt muka sellaista miestä huolii joka ei ruokaa osaa laittaa? Hyi.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:42"]Pienet kädet (hyiiiii)
Lyhyys (alle 180cm)
Vaaleat hiukset
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sinä se minua ensin epäilit vanhaksi piiaksi. :D meillä kyllä mies laittaa ruokaa, hoitaa lapsia ja siivoaa joten älä huoli. :) ihan tasoissa täällä eletään ja ollaan. Ja miksi tuollainen ajatusmaailma jos nyt sattuisi olemaan niin, että nainen laittaa perheen ruoat jos mies ei osaa niin sitä sitten ollaan miehen äiti? :D ainiin kuka nyt muka sellaista miestä huolii joka ei ruokaa osaa laittaa? Hyi.
[/quote]
Yleensä hyvin tiukkoja ulkonäkökriteereitä asettavat ihmiset jäävät vanhoiksi piioiksi. Hienoa että sinä olet löytänyt miehen :). Koska moni jää ihan oikeasti ihmettelemään sitä, että mikäs nyt on, kun ei sitä prinssiä saapunutkaan? Joo en voisi sietää kumppanina miestä, joka ei osaisi hoitaa ihan perus arjen asioita, siivoamista, asioiden hoitoa, ruoan laittoa. Kuuluu niin perusasioihin osata nämä, etten käsitä, miten joku selviää sinkkuna aikuisena hengissä ja syrjäytymättä, jos nuo perusasiat eivät ole hanskassa. Mutta ihan mielenkiinnosta kysyn, että mitä ikäluokkaa edustat? Minä olen syntynyt vuonna 86 ja moni ikäiseni nainen vaatii mieheltä arjen perusasioiden hallintaa.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:24"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:09"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ok, pinnallisia luetteloita ei saa arvostella, mutta uusavuttomuutta ei saa pitää huonona juttuna ja olen kauhea nainen, kun sanon, että uusavuttomuus perusasioissa, mitkä liittyy arjen hallintaan, on turn off?? Okei :D...(tosiaan se nro 14)
[/quote]
Emme ymmärrä toisiamme joten keskitytään nyt johonkin muuhun kuin toisiimme. Jooko? :) Ihan samaa voin sinulle sanoa että on outoa että ei saa arvostella pinnallisia asioita mutta ruoanlaittotaitoa saa. No minä arvostan miehessä muita asioita kuin sinä ja hyvä niin. Siksi varmasti sinä löysit oman ei niin komean tossukkasi ja minä taas hieman komeamman pitkän tumman ruoanlaittotaidottoman miehen. ;)
Kummasta muuten vedit enemmän herneet nenään? Siitä, etten halua uusavutonta miestä, vai siitä, kun epäilin sinua pissikseksi :O?
Kiitos mammat rehellisyydestä. T: Turn off-mies
Jos mitään ei tapahdu niin mitään ei tapahdu niin mitään ei tosiaankaan tapahdu! Se siitä!
Tehkää listojanne mutta antakaa mun nettirunkata rauhassa
mennytmies
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 15:59"]
homous
[/quote]
Kun tuo kommentti sai noin paljon alapeukkuja, onko se turn on? Ainakaan minä en "syttyisi" tiedosta, että mies ei kiinnostu minusta...
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:07"]
Huono hygienia. Tapailin erästä miestä ja meillä synkkasi hyvin ja oli mukava muuten. Ei koskaan pessyt hampaitaan. Ei edes omistanut hammasharjaa. Ja haisi hielle. Kun halailtiin piti laittaa omat vaatteet kotona pesuun kun se hiki oli tarttunut minuunkin. En ole mikään hygienia fanaattinen mutta kyllä perus asiat pitäisi hallita :/
[/quote]
Toi on myös vaarallista sen paremman hygienian omistavan suulle. Esim. tulehtuneissa ikenissä elää sellaisia pöpöjä joita ei kannata terveeseen suuhun hankkia. Ensin hampaat ja ikenet kuntoon, sitten pussailu, jos asiat on noin huonolla tolalla.