Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PAHIMMAT turn offit miehissä! Vain naiset vastaavat!

Vierailija
08.01.2015 |

- av-palstalla käynti

- leveä lantio

- pitkät hiukset

- tupakointi

- liiallinen päihteiden käyttö

- pullohartiat

- sovinismi

- kaljamaha

Kommentit (154)

Vierailija
21/154 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono suuhygienia, huono hygienia muuten, yleinen vihamielisyys, sovinismi, seksismi, natsismi, rasismi, typeryys, liiallinen alkoholinkäyttö, keskivartalolihavuus, pitkät kynnet, jatkuva läppärin tai muun vekottimen näpellys, koko vaatekaappi Tarjoustalosta.

Oikeastaan muuten mies saa olla mitä tahansa, lyhyt, pitkä, parrakas, parraton, hiuksekas, hiukseton, pukumies tai metsämies, pellehousuissa jne. :)

Vierailija
22/154 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju, parta, rintakarvat, selkäkarvat, kainalokarvat, alapääkarvat, isot lihakset, läski (pieni maha ei haittaa), junttius, huonot käytöstavat, kynsien järsiminen, lyhyet tasapäiset sormet, pitkät varpaankynnet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/154 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatti ja työpaikka, ei koskaan ollut putkassa tai vankilassa, ei ulosotossa, ei lyö. Yööööök!

Vierailija
24/154 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisille myös turn-off, jos mies ei välitä matkustelusta? Aivan liian moni nettideittiprofiilissaan jaksaa mainita miten paljon on tullut reissattua. T. mies

Vierailija
25/154 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino/alipaino/salilla treenattu gorillarakenteinen vartalo, pitkät hiukset, tatuoinnit, lävistykset, lapsi ennestään, luottotiedottomuus, uusnatsius ja kouluttautumattomuus.

Tuollainen yhdistelmä, kun tulisi vastaan niin oksennus lentäisi.

Vierailija
26/154 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:17"]

Onko naisille myös turn-off, jos mies ei välitä matkustelusta? Aivan liian moni nettideittiprofiilissaan jaksaa mainita miten paljon on tullut reissattua. T. mies

[/quote]Varmaan tiedustelisin syytä miksei välitä matkustamisesta ja koskeeko se myös kotimaanmatkailua. Onko syynä raha, kielitaidottomuus, pelko tms. ja se varmaan ratkaisisi miten etenen.

Vierailija
27/154 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
28/154 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:17"]Onko naisille myös turn-off, jos mies ei välitä matkustelusta? Aivan liian moni nettideittiprofiilissaan jaksaa mainita miten paljon on tullut reissattua. T. mies
[/quote]
Ei välttämättä, vaikka kyllähän se surku olisi. Itse kun tykkään matkustelusta. Mutta jos mies on muuten hyvä ja ihana mies, niin ei tuollainen asia haittaisi kovin paljoa. Ei olisi ainakaan ehdoton turn off. Voisin matkustella vaikka likkakavereiden kanssa sitten :).
T. Nro 14

Vierailija
29/154 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No taatusti sille on, joka mainostaa itseään innokkaana matkailijana, koska kumppanin lisäksi sellainen hakee tietysti matkakumppania. On olemassa kuitenkin naisia jotka eivät liiemmin matkustele, sitten on niitä jotka käyvät kahden kuukauden välein ulkomailla, joka vuosi. Minua ainakin rassaa se, että mieheni ei matkustele mielellään, matkustelen yksin, mutta ei se ole sama asia kuin seurassa matkustaminen.

Vierailija
30/154 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No mulle olisi kauhistus, jos löytäisi muuten ihanan miehen mutta joka ei halua matkustella. Matkustamme perheen kanssa todella paljon, laitamme siis irtorahat matkusteluun ennemmin kuin sisustukseen, kodin elektroniikkaan, hienoon autoon tms. Ja ex-mies yli kymmenen vuoden takaa oli kans matkustushullu, hänenkin kanssaan matkustimme paljon. Nykyään matkustetaan entistä enemmän ja räätälöidään itse matkoja pakettimatkojen sijaan ja naiset matkustavat tyttöporukalla tai jopa yksin. Joten uskoisin useimman naisen haluavan kumppanin, joka tykkää reissata. Se ei haittaa, jos ei ole aiemmin reissannut mutta on valmis suhteessa olleessaan matkustelemaan ja tutustumaan uusiin paikkoihin ja vieraisiin kulttuureihin. 

Vierailija
31/154 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan miehestä. Toisella saattaa sietää sellaista mikä toisessa on ylettömän ärsyttävää. Pahin turn off on minusta ylimielinen asenne eli liian isot luulet itsestään. Juujuu, kyllä pitää olla positiivinen minäkuva, mutta silloin kun se menee siihen, että mies luulee olevansa joku Luojan lahja naissukukunnalle, alkaa mulla näkyä punaista. Olen nauranut jo pitkään yhtä miestä, joka 'antoi minun nauttia hänen sukupuolivietistään'. Anna mun kaikki kestää. Olihan se kivaa, mutta ilmeisesti häneltä hyväntekeväisyyttä :)

Vierailija
32/154 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HOMOUS T: MIES

Vierailija
33/154 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:31"]

HOMOUS T: MIES

[/quote]

Ootko niin herkku, että sua isketään useinkin :) Jotkut vaan on vastustamattomia.

Vierailija
34/154 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Huono hygienia

- Tekopyhyys

- Kaksinaismoralismi

- Sovinismi

- Rasismi

- Ruikutus ja marina

- Päättämättömyys

- Passiivisuus

- Nirsoilu

- Öykkäröinti

- Ällöttävät lempinimet esim. vaginalle tyyliin nahkalompsa

Vierailija
35/154 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
36/154 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 15:54"]

- av-palstalla käynti

- leveä lantio

- pitkät hiukset

- tupakointi

- liiallinen päihteiden käyttö

- pullohartiat

- sovinismi

- kaljamaha

[/quote]

Näistä minuun sopii vain av-palstalla käynti ja pullohartiat.

Vierailija
37/154 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-jatkuvat kaksimielisyydet

-jatkuva naisten ulkonäon arvostelu ääneen

-itsensä pitäminen naistenmiehenä/maailmankansalaisena

-nettirunkkaus

-juopottelu

-av:llä keskustelu

-ja valehtelu että on kaikkea muuta kuin mitä edellä lueteltu

Ulkonäkö:

-huolehtii hygieniastaan

-omat hampaat ja hiukset

-sopusuhtainen

Vierailija
38/154 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:28"]Riippuu ihan miehestä. Toisella saattaa sietää sellaista mikä toisessa on ylettömän ärsyttävää. Pahin turn off on minusta ylimielinen asenne eli liian isot luulet itsestään. Juujuu, kyllä pitää olla positiivinen minäkuva, mutta silloin kun se menee siihen, että mies luulee olevansa joku Luojan lahja naissukukunnalle, alkaa mulla näkyä punaista. Olen nauranut jo pitkään yhtä miestä, joka 'antoi minun nauttia hänen sukupuolivietistään'. Anna mun kaikki kestää. Olihan se kivaa, mutta ilmeisesti häneltä hyväntekeväisyyttä :)
[/quote]

Totta! Ja ehdoton turn off miehessä, joka tekee jonkun ihmeellisen yleismaailmallisen laskukaavan siitä, miten nainen saadaan koukkuun. Yksi mies ihan oikeasti kertoi, että naisia saa ihan tietyllä kaavalla ja on oikein kirjoista opiskellut, miten naisen saa kaadettua. Ei osaa olla enää aito, oma itsensä, vaan koko elämä on jotain kieroa peliä. Hyi yökötys! Ihmettelee vielä, kun kukaan nainen ei jaksa tämän taivaan lahjan kanssa pidempää suhdetta. Yksinkertaistaa naisia todella halventavalla tavalla (kaikki naiset tykkää lihaksikkaista, isosta rahapussista ja muuta shaibaa).

Vierailija
39/154 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusnatsius tms., joka jo useasti mainittu

Yletön karvaisuus

Riippuvuudet (mitkä tahansa)

Merkittävä yli- tai alipaino

Liika tuppisuisuus tai vastaavasti jatkuva suureen ääneen hölötys (tiedätte miestyypin "olen maailman hauskin ihminen")

Vierailija
40/154 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi