Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi, kun ei koskaan onnistu missään, vaikka kuinka yrittää?? Satoja kertoja yrittänyt laihduttaa, ei onnistu, sairaaloinen ylipaino edelleen. Opiskellut 2 ammattia, edelleen työtön!

Vierailija
30.10.2021 |

Töissä viimeksi 2008, kukaan ei palkkaa. Ei jaksa enää yrittää, kun lopputulos on ikuinen lihavuus ja sossu luukku :(
N35

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/27 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoppa muuta.

Olen valmistunut 16 vuotta sitten, ja sen jälkeen olen käynyt kahdessa työhaastattelussa. Kummastakaan en töitä saanut, vaikka haastattelun päätteeksi tilanne vaikutti siltä, että saan työpaikan. Mitään vaan ei sen jälkeen ikinä kuulunut.

Peruskoulupohjalta sain aina silloin tällöin jotain lyhyitä pätkätöitä, mutta valmistumisen jälkeen en ole edes niihin töihin kelvannut, mitä tein ennen opiskelemaan lähtemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta sinne missä töitä

Vierailija
4/27 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee töihin!

Vierailija
5/27 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terapiaan käsittelemään juurisyyt ja tunnelukot.

Vierailija
6/27 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sulla ei jostain syystä ole todellista halua tehdä elämänmuutosta. Mikä se syy voisi olla?

Vierailija
7/27 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti sulla ei jostain syystä ole todellista halua tehdä elämänmuutosta. Mikä se syy voisi olla?

Varmaan se, kun tietää, ettei se mitään muuta.

En muutu 18 vuotiaaksi tai miljonääriksi, vaikka paino putoaisi. Siinä se motivaatio katoaa :(

Vierailija
8/27 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, sullahan on osa-aikatöitä tiskarina. Itse olet kertonut kuinka hävettää sielläkin olla lihava ja vanhempi kuin muut.

Vierailija
9/27 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, töihin ei kyllä nykyään pääse,on huomattu ellei ole lääkäri tai sairaanhoitaja...Lihavuudelle kai jotain sentään voisi tehdäkin, vaikka vaikeaa olisikin. Työllistyminen puolestaan himpan vaikeampaa väkisin tunkea vaan töihin kuten tällää usein ehdotetaan/kuvitellaan asian menevän niin. kävelin vaan sisään ja aloin tehdä töitä! Juu...

10/27 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen jojoilija, terve. Sain viimein painon tippumaan normaaliksi kun lääkäri sanoi, että vatsalaukku ei ole viinirypäle eikä meloni. Käski mieltää sen greipin kokoiseksi. Ja kun aina syö vain sen "greipin" täyteen, vatsalaukku pienenee eikä vaadi enää jättiannoksia. Ei tarvita riskialtista lihavuusleikkausta. Toinen työkalu minulla oli 5:2 dieetti. Kun viitenä päivänä viikossa syö tervellisesti, voi pari kertaa livetä ottamaan vaikka kahvipullan tai jäätelöannokksen. Ahmia ei pidä.

Onnea yritykseen. Terv - 26kg

Vierailija
11/27 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muutu 18 vuotiaaksi tai miljonääriksi, vaikka paino putoaisi. Siinä se motivaatio katoaa :(

Oletko tosissasi? Itse ainakin keksin about miljoona syytä, miksi olisi mahtavaa elää hoikkana sen sijaan, että on ylilihava. Ajattele nyt miten se kohentaisi elämänlaatuasi monin tavoin! Vapautuisit myös ylipainon tuomasta jatkuvasta tyytymättömyydestä. 35 v. on kyllä nuori ihminen.

Vierailija
12/27 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinnikkäänä pidät itseäsi? Muistatko miten lapsena opettelit pyörällä ajamista: miten meni?

Vierailija
13/27 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tosissasi? Itse ainakin keksin about miljoona syytä, miksi olisi mahtavaa elää hoikkana sen sijaan, että on ylilihava. Ajattele nyt miten se kohentaisi elämänlaatuasi monin tavoin! Vapautuisit myös ylipainon tuomasta jatkuvasta tyytymättömyydestä. 35 v. on kyllä nuori ihminen.

Olisi ihanaa, mutta ilmeisesti ei tarpeeksi ihanaa, kun aina repsahdan ja lopetan koko p*skan :(ap

Ja tunnen itseni ikälopuksi, rumat viivat silmien alla, ei ollut 6 v sitten. Itkettää ikä ja paino

Vierailija
14/27 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinnikkäänä pidät itseäsi? Muistatko miten lapsena opettelit pyörällä ajamista: miten meni?

Se oli helppoa. Ap

Vierailija
15/27 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoppa muuta.

Olen valmistunut 16 vuotta sitten, ja sen jälkeen olen käynyt kahdessa työhaastattelussa. Kummastakaan en töitä saanut, vaikka haastattelun päätteeksi tilanne vaikutti siltä, että saan työpaikan. Mitään vaan ei sen jälkeen ikinä kuulunut.

Peruskoulupohjalta sain aina silloin tällöin jotain lyhyitä pätkätöitä, mutta valmistumisen jälkeen en ole edes niihin töihin kelvannut, mitä tein ennen opiskelemaan lähtemistä.

Opettelepa suomea niin ehkä sitten onnistuu.

Vierailija
16/27 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se itsesäälissä rypeminen ja ala muuttaa elämääsi.

Aloitat sillä, että ainoa juoma mitä juot on vesi (aamukahvi tai tee jos on pakko). Ja vettä voit juoda 2-3 litraa päivässä, ainakin. Jos liikut, enemmän. Huomaat kyllä muutoksen varsin pian.

Sulje av ja lähde kävelylle. Jos on vaikeaa, niin aloita lyhyestä matkasta - vie vaikka roskat ja kävele talon ympäri.

Lisää joka päivä ruokaasi eri väri jonkun kasviksen muodossa.

Kun nämä on hallinnassa, palkitset itsesi vaikka kampaamokäynnillä. Sitten jatkat reippaasti hymy huulilla elämäntapamuutostasi: alat pienentämään ruoka-annoksia - vaikka 1 lihapulla kerrallaan. Kävelet aina vähän pidempiä lenkkejä.

Asennoidut nyt tähän niin, että sä pystyt ihan itse parantamaan elämänlaatuasi.

Tsemppiä!

Vierailija
17/27 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten ole ajatellut palkkatukitöitä? Monet työnantajat suhtautuvat näihin positiivisesti, ja saisit edes vähän työkokemusta.

Vierailija
18/27 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on kuitenkin vain yksi elämä käytettävissä. Haluatko viettää sen lihavana ja köyhänä? Jos et, niin tee jotain sen eteen. Etene pienin askelin.

Vierailija
19/27 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko ikäni ollut laiha, mutta se ei ole onnea elämääni tuonut. Nuorena yritin lihottaa itseäni, kun olin ihan tikku. Nyt olen ikäisekseni ( 64 v) sopiva, en yhtään liian laiha; on jopa pyöreä pieni maha ja tissit. Painan 54 kg ja olen 168 cm. Siis ihan normaalipainoinen. Syön lihaa ja monta ateriaa päivässä ja urheilen tai kuntoliikun n. 14 tuntia viikossa. Minusta lihavat ihmiset ovat iloisempia ja rennompia kuin laihat. Työssä lihavat ovat tehokkaampia ja ahkerampia puurtajia: aina istuvat tietokoneella tai sohvalla ja ratkaisevat työongelmia. Laihat viipottavat harrastuksissa pitkin metsiä.

Vierailija
20/27 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ole ajatellut palkkatukitöitä? Monet työnantajat suhtautuvat näihin positiivisesti, ja saisit edes vähän työkokemusta.

Vaikka kuinka paljon, mihinkään ei oteta. Paitsi 9e päivä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi